Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaan, jos haluat kysyä multa jotain :) Olen se, joka on kirjoittanut tänne suhteesta

Vierailija
14.06.2012 |

varattuun mieheen ja suhteen jälkiseurauksista, jos satut muistamaan. Mulla on tylsä ilta yksin ja tällaisia aloituksia olen täällä nähnyt :) Tai sitten mä lämmitän saunan.

Kommentit (224)

Vierailija
61/224 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin suhteen, kun mies kertoi olevansa naimisissa, joten olen samaa mieltä kanssasi. Saunon usein viimeiseksi illalla ja menen siitä suoraan nukkumaan :)

ap

Jos olet se, niin toivon kovasti tsemppiä. En kunnoita pettäjiä enkä siksi käsitä, millainen nainen suostuu suhteeseen pettäjän kanssa. Mutta kaikki eivät tiedä totuutta, ja taisit itse olla näitä. Lämmitä se sauna. Se rentouttaa.

Vierailija
62/224 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ihan niin "viattomia", kuin aikanaan luulin. Niissä näkyy vähän liikaa. Enemmän miesten- kuin naistenlehtimateriaalia. Voit varmaan kuvitella. Inhottaa, että jotkut vieraat ja vielä enemmän, että jotkut minut tuntevat, ovat ne nähneet.

ap

niistä kuvista ja videoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/224 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika syvällä, kun et näe, mitä oikein mietit.

Tällä lailla mun maine puhdistuisi eikä kukaan pitäisi mua enää likaisena huorana vaan kilttinä tyttönä joka pohjimmiltani olen.

ap

Jok'ikinen "likainen huora" on pohjimmiltaan kiltti tyttö. Elät kummallisessa maailmassa, jos et tuota ymmärrä. Olet kuin se vitsin nainen, joka suuttui, kun hänelle tarjottiin miljoonaa dollaria yhdestä yöstä, sillä hän ei mielestään ollut huono nainen. Hetken mietittyään hän kuitenkin muutti mieltään ja pyysi anteeksi ehdottajalta. Tämä ilahtui ja sanoi, että vietetään se yö. Yön jälkeen hän antoi vain yhden dollarin. Oleellista kun oli, että nainen kuitenkin suostui eli oli sittenkin huono nainen. Sinäkin luulet nyt palaavasi kiltiksi tytöksi, mutta ei se onnistu toimimalla kuin huono nainen.

Ja ne kuvat. Ne ovat jo niillä kavereilla ja ne katsovat niitä, kun siltä tuntuu, ja lähettävät eteenpäin, jos haluavat. Miehet ovat sellaisia.

Vierailija
64/224 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika syvällä, kun et näe, mitä oikein mietit.

Tällä lailla mun maine puhdistuisi eikä kukaan pitäisi mua enää likaisena huorana vaan kilttinä tyttönä joka pohjimmiltani olen. ap

Jok'ikinen "likainen huora" on pohjimmiltaan kiltti tyttö. Elät kummallisessa maailmassa, jos et tuota ymmärrä. Olet kuin se vitsin nainen, joka suuttui, kun hänelle tarjottiin miljoonaa dollaria yhdestä yöstä, sillä hän ei mielestään ollut huono nainen. Hetken mietittyään hän kuitenkin muutti mieltään ja pyysi anteeksi ehdottajalta. Tämä ilahtui ja sanoi, että vietetään se yö. Yön jälkeen hän antoi vain yhden dollarin. Oleellista kun oli, että nainen kuitenkin suostui eli oli sittenkin huono nainen. Sinäkin luulet nyt palaavasi kiltiksi tytöksi, mutta ei se onnistu toimimalla kuin huono nainen. Ja ne kuvat. Ne ovat jo niillä kavereilla ja ne katsovat niitä, kun siltä tuntuu, ja lähettävät eteenpäin, jos haluavat. Miehet ovat sellaisia.

Oikea ap lopetti palstailun koska joku kahjo alkoi esiintyä hänenä. Vastasit sairaan kopioijan viestiin.

Vierailija
65/224 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mies tykkäs erityisesti seksissä? Millaset karvat sulla o :) ?

Vierailija
66/224 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten? Millainen vaimo hällä on? Entä mikä oli tänne varatun miehen ala?

Vierailija
67/224 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ihan niin "viattomia", kuin aikanaan luulin. Niissä näkyy vähän liikaa. Enemmän miesten- kuin naistenlehtimateriaalia. Voit varmaan kuvitella. Inhottaa, että jotkut vieraat ja vielä enemmän, että jotkut minut tuntevat, ovat ne nähneet. ap

niistä kuvista ja videoista?

Vierailija
68/224 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rentous, määrätietoisuus, miehekkyys, seksikkyys, ulkonäkö, tapa liikkua, nauraa, puhua, katsoa silmiin... pitkä lista, kaikki yhdessä.

Vaimosta en paljon tiedä enkä voisi kertoakaan, jos tietäisi. Näin kerran miehen naisen, todennäköisesti vaimonsa kanssa. Nainen oli ihan nätti, tavallinen nainen. Miehen alaa en uskalla kertoa, bisnestä kuitenkin.

ap

Eniten? Millainen vaimo hällä on? Entä mikä oli tänne varatun miehen ala?

Vierailija
69/224 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaankaan tunnista kadulla, en usko.

ap

Näkyykö kuvissa sun naama? Oletko tunnistettava niissä?

Vierailija
70/224 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, niin mitä mies sanoi, jos et ole, miksi ihmeessä et?

ei varmaankaan tunnista kadulla, en usko. ap

Vierailija
71/224 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kai tyypillisintä. Suuseksistä tykkäsi myös paljon. Hän otti myös minut hyvin huomioon. Toinen kysymys on hassu :) Ei mulla ole...

ap

Mistä mies tykkäs erityisesti seksissä? Millaset karvat sulla o :) ?

Vierailija
72/224 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, että kuvat ovat hänen. Meille tuli itse asiassa aika kiivas keskustelu, riita, kun pyysin poistamaan kuvat ja se johti ikävään nimittelyyn. Mies pahoitteli, omalla tavallaan. Toivon, että hän hävittää kuvat.

ap

Jos, niin mitä mies sanoi, jos et ole, miksi ihmeessä et?

ei varmaankaan tunnista kadulla, en usko. ap

Vierailija
73/224 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakoi kavereilleen tai sitten yhtä ikävää kertaa, kun mies kävi luonani eron jälkeen.

ap

Vierailija
74/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsemmekö sinusta enää koskaan eroon?

Vierailija
75/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kohteli mua huonosti.

ap

Vierailija
76/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä ihan rekisteröityneitäkin kirjoittelijoita, olen huomannut. Ei vaan, saa nähdä. Voisitko kuitenkin ystävällisesti olla toistelematta enää tuota nimeä?

ap

Vierailija
77/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinut kaikki taitaa tunnistaa nimettäkin.

Onhan täällä ihan rekisteröityneitäkin kirjoittelijoita, olen huomannut. Ei vaan, saa nähdä. Voisitko kuitenkin ystävällisesti olla toistelematta enää tuota nimeä?

ap

Vierailija
78/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksiin ihan tunnistamattomana.

ap

Onhan täällä ihan rekisteröityneitäkin kirjoittelijoita, olen huomannut. Ei vaan, saa nähdä. Voisitko kuitenkin ystävällisesti olla toistelematta enää tuota nimeä? ap

Vierailija
79/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Micke-aiheiset jutut kyllä tunnistaa anyway.

aloituksiin ihan tunnistamattomana.

ap

Onhan täällä ihan rekisteröityneitäkin kirjoittelijoita, olen huomannut. Ei vaan, saa nähdä. Voisitko kuitenkin ystävällisesti olla toistelematta enää tuota nimeä? ap

Vierailija
80/224 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin verran ennen sitä suhdesotkujuttua. Ja nyt, esim. tällä viikolla olen kirjoitellut ihan muunlaisia viestejä. Edelleen sä käytät sitä nimeä.

ap

Micke-aiheiset jutut kyllä tunnistaa anyway.

aloituksiin ihan tunnistamattomana. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi