Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET jotka EIVÄT nauti SEKSISTÄ!

Vierailija
14.06.2012 |

Kertokaa onko vaivaan apua, oletteko oppineet nauttimaan mihenne kanssa panemisesta? Miten?

Kertokaa omia kokemuksia...

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme enää harrasta seksiä.

Vierailija
2/51 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyykö miehenne pelkkään runkkaamiseen sitten? minua huolettaa eniten se jos en tykkää panna niin mies jättää minut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole miehestä kiinni, että onko hyvä vai ei Jos ei vaan nauti niin ei nauti....

Vierailija
4/51 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyytyykö miehenne pelkkään runkkaamiseen sitten? minua huolettaa eniten se jos en tykkää panna niin mies jättää minut...

Vierailija
5/51 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tässä asiassa ihmeellinen mies. Hän ei kinua, painosta, syytä pihtaamisesta. Asia toki vaivaa häntä, mutta silti. Tiedän, että hän ei ole käynyt vieraissakaan, mutta olen jo sanonut, että jos tilaisuus tulee, hän saa siihen tilaisuuteen tarttua.

Vierailija
6/51 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö että sellaista naista joka harrastaa seksiä nauttimatta siitä itse kutsutaan huoraksi?

Vierailija
7/51 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tässä asiassa ihmeellinen mies. Hän ei kinua, painosta, syytä pihtaamisesta. Asia toki vaivaa häntä, mutta silti. Tiedän, että hän ei ole käynyt vieraissakaan, mutta olen jo sanonut, että jos tilaisuus tulee, hän saa siihen tilaisuuteen tarttua.

[/quote]

Sinulla on upea mies! Toivottavasti löydän itsekin sellaisen joka ei kinua ja painosta siihen, vaan ymmärtää.

Vierailija
8/51 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähisukulaisen toimesta useaan otteeseen, siksi (varmaan) inhoan seksiä ja kaikkea siihen liittyvää.

Rakastan kuitenkin miestäni ja halusin lapsia, siksi oli "pakko" sitä harrastaa. Lapsiluku nyt täynnä mutta edelleen toki seksiä, miehen takia. En halua että joutuu olemaan puutteessa,en halua erota enkä halua että menee vieraisiin. Siksi sen seksin kestän. Joskus juon itseni humalaan, silloin se ällöttää vähemmän.

Vierailija
9/51 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi omaa kivaa ja sitten sitä samaa miehen nähden ja sitten miehen tekemänä. Tosi namia.

Vierailija
10/51 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pihtaamisellakin rajansa on, niin kuin on lattekahvin lipittämiselläkin.

Miehenä kyllä lähden naisen mukaan hyvinkin helposti puutteessa elettyäni - jo kaksi vuotta.

Vierailija
11/51 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nautin, toisinaan siedän ja joskus nauran mielessäni koko touhulle. Mies on vaan niin hassun näköinen touhutessaan.

Vierailija
12/51 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/51 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta seurustelusuhteeseen seksi kuuluu, ja en siis pihtaa...

Seksi on silleen ihan OK, ei se satu tai ole vastenmielistä, mutta ikinä ei ole yhdekään miehen kanssa ollut orgasmi lähelläkään. Tosin olen ollut vain muutaman kanssa....

En koe tätä ongelmana, me ihmiset tykätään eri asioista. Mulle suukottelu ja halailu on isompi asia kuin seksi.

Yleensä koen kuitenkin pakolliseksi hiukan feikata sängyssä. Miehille on niin iso juttu, että kumpikin nauttii. Oikeastaan sööttiä.

Mutta näin omalla kohdallani. Voi toki olla, että se oikea ja tosi taitava mies on vielä kohtaamatta. Omaa kivaa totta kai, silloin ei ole o-vaikeuksia :-)

Vierailija
14/51 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen muuten tarttunutkin, viimeksi eilen. Ei tosiaankaan mitään ideaalihommaa, mutta eroa parempi vaihtoehto.

+ huoraa voi vaihtaa

+ huoria on myös nuoria ja nättejä

+ huoriin menneet rahat säästän vaimon lahjoista tai naamioin firman kirjanpitoon

+ koska käyn huorissa, en vonkaa koskaan ravintolassa toisia naisia, ja siksi saan niiltäkin

- aivan hirveitäkin on tarjolla, tosin käännyn nykyään ovelta suoraan pois, jos valokuva ei vastaa tuotetta

- kortsujen kanssa sähläys on perseestä, mutta säästää henkikullan

- vain harvan kanssa voi jutella mitään järkevää, kun eivät osaa suomea

Vierailija
15/51 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en edes halua siihen apua. Nautin seksistä vain satunnaisen kumppanin kanssa, mutta pettämisestä en nauti. Miehen vaihtaminen ei tähän ongelmaan auta, miehessäni ei ole mitään vikaa. Sama juttu ollut aina.

Meillä on säännöllistä seksiä kuitenkin, joka viikko.

Vierailija
16/51 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi omaa kivaa ja sitten sitä samaa miehen nähden ja sitten miehen tekemänä. Tosi namia.

Se tuntuu alistavalta. En halua olla riippuvainen toisen tekemästä, en myöskään halua miehen näkevän sitä, että nauttisin seksistä.

Olen minä joskus saanut orkunkin miehen kanssa, mutta jälkikäteen oksettaa (henkisesti) ja tunnen itseni likaiseksi ja oksettavaksi.

Vierailija
17/51 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan miettiväni sen aikana kaikkia muita juttuja, mitä kukkia pitäisi istuttaa pihalle ja sen sellaista :) Teen kuitenkin aloitteitakin seksiin, miehen takia, ettei hänen tarvitse aina olla se, joka vonkaa, vaan hänkin voisi kokea olevansa haluttu. Tämä on toiminut ainakin toistaiseksi, ollaan oltu yhdessä 13v. Jos mies olisi joku yltiöseksuaalinen, joka haluaisi seksiä monta kertaa viikossa, sitten voisi olla hankalampaa. Mutta tällainen 2-3x/kk -tahti sopii minulle hyvin.

Vierailija
18/51 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ketju. Hetki sitten oli taas miehen toiveesta seksiä ja voi inhotti koko homma. Ei tunnu missään, ahdistaa, mies koskee neuvoista huolimatta vääriin paikkoihin. En kiihotu eikä tunnu hyvältä. Vähän kuin joku hinkkais sormella suun limakalvoja, alkuun tuntuu vähän ja lopussa alkaa vituttaa että lopettais jo tuon hinkkaamisen. Odotan että mies tulis äkkiä että pääsis siitä epämiellyttävästä rynkytyksestä. Mies vielä loukkaantuu jos en saa orgasmia mutta miten saat kun ei tunnu hyvältä. Yksin saan minuutissa megaorgasmin kun tiedän mihin koskea ja millä rytmillä hieroa.

Vierailija
19/51 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on upea mies! Toivottavasti löydän itsekin sellaisen joka ei kinua ja painosta siihen, vaan ymmärtää.

Ihan varmasti mies lähtee jossain vaiheessa toisen mukaan - joko hetkeksi tai kokonaan. Miehelle seksuaalisuus vain on niin iso osa parisuhdetta!

Vierailija
20/51 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti mies lähtee jossain vaiheessa toisen mukaan - joko hetkeksi tai kokonaan. Miehelle seksuaalisuus vain on niin iso osa parisuhdetta!

niin olen jo antanut miehelleni luvan tähän.

Mutta mielestäni myös yleistät liikaa. Ei seksuaalisuus ole kaikille miehille niin iso osa suhdetta. Esim. minun miehelleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän