Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET jotka EIVÄT nauti SEKSISTÄ!

Vierailija
14.06.2012 |

Kertokaa onko vaivaan apua, oletteko oppineet nauttimaan mihenne kanssa panemisesta? Miten?

Kertokaa omia kokemuksia...

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene ehdottomasti seksiterapeutin tai traumaterapeutin (emdr) juttusille. Sinulla niin selkeät nuo oireet. Voit päästä niistä yli. Olen todella pahoillani huonoista terapeuteista ja kieltämiseen joihin olet törmännyt, mutta se yleistä. Älä anna periksi vaan etsi sellainen joka pystyy auttamaan. Voit saada terapian kelan tukemana, eli etsi ensin asiaan perehtynyt terapeutti, hän auttaa sua sitten kela-prosessissa ja tsemppaa sua. Rohkeutta!

Vierailija
42/51 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla meni 3v terapiassa että unohtuneet vakivaltakokemukset lapsuudessa tuli esiin. Siis terapiassa olin siksi että oli niin paha olo. Ja jos sulle seksi noin vaikeeta, niin oot jo siksi oikeutettu terapiaan. Usko itseesi, äläkä noita vähättelijöitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti tapahtuu sellaista ettei löydetä ratkaisua ja on tapahtunut suoranainen hoitovirhe. Mutta mitä luulet paljonko tapahtuu sitä että mammat on lukenut netistä sitä ja tätä jota sitten paasaavat lähes lääkärinä itselleen toimien. Eiköhän lääkäriammatilaiset näe aivan joka päivä sitä kuinka asiakas tekee itse diagnoosia.

Toki terapiaan pitää päästä päävaivoista, mutta jos niissä ei selviä mitään niin tuskin kannattaa jatkaa sillä linjalla, että tekee itse päätelmiään.

Ja miten sitä asiaa voi edes selvittää jos ammattilainen torppaa idean ja asiakkaan halun kertoa epäilyksistään heti alkuunsa? Mutta siis tosiaan, jokunen vuosi joku tutkija kirjoitti tästä asiasta, että hyväksikäytetyt eivät tulee kuulluiksi. Ja että monilla vuosikausia jatkunut turhauttava terapia saa uuden käänteen, kun hyväksikäyttö otetaan terapian keskiöön ja tosissaan.

Mutta enpä olisi voinut paremmin tätä ongelmaa demonstroida kuin keskustelemalla kanssasi.

Vierailija
44/51 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitempään miettinyt että ehkä teenkin sen.

Vierailija
45/51 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti tapahtuu sellaista ettei löydetä ratkaisua ja on tapahtunut suoranainen hoitovirhe. Mutta mitä luulet paljonko tapahtuu sitä että mammat on lukenut netistä sitä ja tätä jota sitten paasaavat lähes lääkärinä itselleen toimien. Eiköhän lääkäriammatilaiset näe aivan joka päivä sitä kuinka asiakas tekee itse diagnoosia. Toki terapiaan pitää päästä päävaivoista, mutta jos niissä ei selviä mitään niin tuskin kannattaa jatkaa sillä linjalla, että tekee itse päätelmiään.

Ja miten sitä asiaa voi edes selvittää jos ammattilainen torppaa idean ja asiakkaan halun kertoa epäilyksistään heti alkuunsa? Mutta siis tosiaan, jokunen vuosi joku tutkija kirjoitti tästä asiasta, että hyväksikäytetyt eivät tulee kuulluiksi. Ja että monilla vuosikausia jatkunut turhauttava terapia saa uuden käänteen, kun hyväksikäyttö otetaan terapian keskiöön ja tosissaan. Mutta enpä olisi voinut paremmin tätä ongelmaa demonstroida kuin keskustelemalla kanssasi.

Mähän sanoin, että ongelmista on syytä päästä puhumaan.

Toinen ääripää olet sinä ja mukanarummuttujat. Ei se _automaattisesti_ tee kenestäkään hyväksikäytettyä jos on seksuaaliongelmia, vaikka moni vastaakin "hei sinä hyväksikäytetty"

Vierailija
46/51 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nauttinut seksistä, mutta siedän sitä.

Ja sen takia, että tiedän mieheni tarvitsevan seksiä.

Seksi on kirosana.

Vierailija
47/51 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän sanoin, että ongelmista on syytä päästä puhumaan.

Ja minä en päässyt puhumaan. Kerropas, mistä sinä päättelet ettei minua ole mitään voitu hyväksikäyttää?

Vierailija
48/51 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko haluttomuutenne ilmennyt vasta suhteen alettua?

Näin miehenä voin sanoa, että vaikka seksi ei ole kaikki kaikessa niin silti minun olisi kyllä mahdotonta edes aloittaa suhdetta naisen kanssa, joka ei omasta tahdostaan koskaan haluaisi olla kanssani intiimisti.

Aseksuaalisuudessahan ei sinänsä toki ole mitään väärää tai ihmeellistä, ihmiset ovat erilaisia ja sillä se. Onko täällä muuten ketään, jolla olisi kokemusta kahden aseksuaalin välisestä parisuhteesta? Minua sinänsä kiinnostaisi kuulla, miten tuollainen puhtaasti platonisella tasolla liikkuva parisuhde toimii.

Vierailija
49/51 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko haluttomuutenne ilmennyt vasta suhteen alettua? Näin miehenä voin sanoa, että vaikka seksi ei ole kaikki kaikessa niin silti minun olisi kyllä mahdotonta edes aloittaa suhdetta naisen kanssa, joka ei omasta tahdostaan koskaan haluaisi olla kanssani intiimisti. Aseksuaalisuudessahan ei sinänsä toki ole mitään väärää tai ihmeellistä, ihmiset ovat erilaisia ja sillä se. Onko täällä muuten ketään, jolla olisi kokemusta kahden aseksuaalin välisestä parisuhteesta? Minua sinänsä kiinnostaisi kuulla, miten tuollainen puhtaasti platonisella tasolla liikkuva parisuhde toimii.

Uskoisin, että monella tilanne on se jota sinkkuseksissä tapahtuu. Halutaan olla hyväksytty, haluttu ja toisen lähellä, siis kuin huomion kipeä lapsi. Seksi itsessään ei ole päämäärä vaan se huomio ja läheisyys jota saa osakseen, jotta itsetunto paranisi kun joku haluaa.

Todella surullista kuulla tuollaista, että naista ei kiinnosta seksi muuta kuin alun jännityksessä ja uuden ihmisen kanssa.

Mitä se kertoo ihmisestä ja sen rakkaudesta toista kohtaan jos seksiä ei halua, tai ei varsinkaan aina sitä samaa ja saman miehen kanssa?

Minusta parisuhdeseksi on juuri sitä yhtä ja samaa. Kahden ihmisen lähentelyä ja nautintoa, ei sen muuta tarvitsekaan olla. Jos seksissä pitää olla aina jotain uutta ja kipinää niin parempi sitten pysyä sinkkuseksiä jakavana kiertolaisena.

Vierailija
50/51 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähisukulaisen toimesta useaan otteeseen, siksi (varmaan) inhoan seksiä ja kaikkea siihen liittyvää. Rakastan kuitenkin miestäni ja halusin lapsia, siksi oli "pakko" sitä harrastaa. Lapsiluku nyt täynnä mutta edelleen toki seksiä, miehen takia. En halua että joutuu olemaan puutteessa,en halua erota enkä halua että menee vieraisiin. Siksi sen seksin kestän. Joskus juon itseni humalaan, silloin se ällöttää vähemmän.

*Kamalaa, olen pahoillani sun puolesta, joutuiko tuo ihminen kskaan maksamaan teostaan? Ikävää että pilasi sulta seksuaalisuuden ilon, sillä sitä se parhaillaan on kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan

Vierailija
51/51 |
15.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen muuten tarttunutkin, viimeksi eilen. Ei tosiaankaan mitään ideaalihommaa, mutta eroa parempi vaihtoehto. + huoraa voi vaihtaa + huoria on myös nuoria ja nättejä + huoriin menneet rahat säästän vaimon lahjoista tai naamioin firman kirjanpitoon + koska käyn huorissa, en vonkaa koskaan ravintolassa toisia naisia, ja siksi saan niiltäkin - aivan hirveitäkin on tarjolla, tosin käännyn nykyään ovelta suoraan pois, jos valokuva ei vastaa tuotetta - kortsujen kanssa sähläys on perseestä, mutta säästää henkikullan - vain harvan kanssa voi jutella mitään järkevää, kun eivät osaa suomea

*että sulle seksistä on tullut likainen asia, jota harrastetaan huoran kanssa. Ihan vaan tiedoksi, että maailma on pullollaan myös seksistä nauttivia naisia joilla on antoisa ja ihana parisuhde omaan mieheensä, kuten minulla. Enkä minä ole huora vaan tavallien nainen, joka on aina nauttinut seksistä oman miehen kanssa. Tämä huora- madonna asetelma, vaimo/ huora- ei todellakaan ole nää nyky-aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi