Lue keskustelun säännöt.
Voiko heinäkuussa lähteä Kreikkaan lomailemaan?
14.06.2012 |
Vai onko siellä nyt joku kriisi josta lomalaisen pitäisi olla huolissaan?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rodokselle ollaan menossa ap
t. äskeinen vastaaja
tuo heinäkuu+elokuu kuuminta aikaa etelässä, mutta kukin tyylillään..
Ne pahimmat kriisit on olleet lähinnä Ateenassa.
Huoletta voi matkustaa sinne.
Kunnes toisin ilmoitetaan.
Itse olen tällä viikolla lähtössä Kreikkaan lomamatkalle.