Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tukeva mies kysyy naisilta - ottaisitko minut???

Vierailija
14.06.2012 |

Moikka,

olen tässä parin vuoden sinkkuilun jälkeen päättänyt lähteä etsimään (jos sitä nyt edes voi) uutta suhdetta elämääni. Olen nelikymppinen miekkonen, en ruma, mutta vatsaa nyt on kertynyt niin että puntari näyttää tuollaiset 120 kiloa.

Onkohan mulla tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa mitään mahkuja naismaailmassa? :):)

Jos hyviä puolia etsii itsestään, niin:

-Puhun ja pussaan

-Olen fiksu ja rento

-Uskallan pukeutua aika mukavasti, farkkujakaan ei tule jokapojalla vastaan :)

-Olen kohtuumenestynyt, mukavalla ja mielenkiintoisella alalla

-Osaan kuunnella, mutta myös puhua ja viihdyttää :)

Mitä luulette, onko se maha nyt se este?

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei ole ollut, vaikka olenkin itse ollut siellä alipainon puolella.

Mutta ehkä en enää viitsisi ottaa läskiä rumaa ja vanhaa miestä, kun eivät hekään ole osanneet olla tyytyväisiä että ovat mut saaneet.

Etkö sä sitten huoli ylipainoista naista, vai meinaatko ettei läskille kelpaa läski?

Vierailija
2/99 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta metabolinen oireyhtymä on kyllä riski terveydelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei ole ollut, vaikka olenkin itse ollut siellä alipainon puolella. Mutta ehkä en enää viitsisi ottaa läskiä rumaa ja vanhaa miestä, kun eivät hekään ole osanneet olla tyytyväisiä että ovat mut saaneet. Etkö sä sitten huoli ylipainoista naista, vai meinaatko ettei läskille kelpaa läski?

mulle ei ole ollut, vaikka olenkin itse ollut siellä alipainon puolella. Mutta ehkä en enää viitsisi ottaa läskiä rumaa ja vanhaa miestä, kun eivät hekään ole osanneet olla tyytyväisiä että ovat mut saaneet. Etkö sä sitten huoli ylipainoista naista, vai meinaatko ettei läskille kelpaa läski?

Niin minähän en ole ruma enkä vanha...enkä puhuisi itsestäni kyllä kovin läskinäkään... :) vaikka mahaa onkin. Olen myös kohtuupitkä... 184

Vierailija
4/99 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli satakiloinen, fiksu ja rento?

Vai vaaditko hoikkaa ja hyvännäköistä?

Katsotko itse pelkkää ulkonäköä?

Vierailija
5/99 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pitkä olet.

Tuo kilomäärä näyttää ihan erilaiselta 170 cm "pitkällä" kuin 190 cm pituisella.

Ja pikku vinkkinä: vähennä tuota hymiöiden käyttöä ainakin jos meinaat joillain ns. senssipalstoilla pyöriä - se ei anna järin fiksua kuvaa.

Vierailija
6/99 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsos, sehän tässä on juuri, että kyllä mulle pitää olla sellainen 173/58 ja mieluusti vielä joku 20-vuotias... paha sitä on kieltääkään :(

Vierailija
7/99 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

îsot vaatimukset sinulla

Vierailija
8/99 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katsos, sehän tässä on juuri, että kyllä mulle pitää olla sellainen 173/58 ja mieluusti vielä joku 20-vuotias... paha sitä on kieltääkään :(

Vierailija
9/99 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä en kelpaa sulle?

Miksi? Kun olet itsekin tällainen paksukainen.

Sähän se olet ulkonäkökeskeinen.

T: numero 6

Vierailija
10/99 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin, tässähän on kyse siitä, että minulla on mahaa, mutta tyttöystäväkandidaatilla ei saa olla.

Minulla on näitä muita kompensoivia puolia, kuten hieno urheiluauto, mahtava duuni pomona ja yrityksen omistajana, rahaa jne.

Sitä tässä juuri ihmettelen, että eikö niillä nyt heru.

Vierailija
11/99 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin, tässähän on kyse siitä, että minulla on mahaa, mutta tyttöystäväkandidaatilla ei saa olla.

Minulla on näitä muita kompensoivia puolia, kuten hieno urheiluauto, mahtava duuni pomona ja yrityksen omistajana, rahaa jne.

Vierailija
12/99 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on joku järkevämpi :D

Vierailija
13/99 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on? Eikö sun mies halua sua vai etkö ole uutta ukkoa löytänyt kun edellinen jätti sut ja lapsenne nuoremman takia?

Vierailija
14/99 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun oon itse 161 cm ja 90 kiloa niin enpä taida kelvata hälle.

Vierailija
15/99 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei ole provo, oikeasti.

2. Ok, saatan olla vähän nyt ottanut ja kirjoitella epäjohdonmukaisesti, mutta tämä on totta.

3. Mikä on AV?

4. Minä olen mies, en nainen...ymmärsikö joku väärin.

Vierailija
16/99 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtaan 3: siis AP, mikä on AP? :)

Vierailija
17/99 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se läskiys on jo terveysriskiluokkaa. Pulleus ei sinällään haittaa, jos on muuten ihana ja mukava mies mutta liiallinen ylipaino, joka vaikuttaa jo terveyteen olisi minulle liian suuri huolen aihe. Toisekseen tykkään kuntoilla ja haluaisin, että miehenkin kanssa voisi tehdä jotain liikunnallista. En siis tosiaan kaipaa täydellisen timmiä sporttivartaloa mutta ruumiinkunto ei saa olla silti este sille, että ei voisi liikkua.

Vierailija
18/99 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle tulee pian diabetes ja impotenssi, sydänviat ja muut kivat kumppanit.

Vierailija
19/99 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että oon pari vuotta vanhempi, pari senttiä lyhyempi, mut paino on kyl sama. :D

Mutta juu, minua ei kyl kiinnosta parisen kymmentä vuotta vanhemmat miehet, vaikka olisivat rahakkaita. Samanlaiset arvot ja älykkyys, ne tekevät minuun vaikutuksen. Jos niitä ei ole, ei ole mitään - mikään ei niitä pysty korvaamaan minun mielessäni.

Vierailija
20/99 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten minusta nyt tuntuu että tytöt eivät ymmärrä 184 cm ja 120 risat kilon yhdistelmää. Minähän lähden lenkille milloin vain enkä puuskuta-huuskuta. :)

Ei se maha mun kuntoiluani estä. Muistakaapa että Mikko Kivinen oli jumalattoman isossa kunnossa aikoinaan mutta pelasi kovasti lentistä.

Kunto on eri asia kuin maha.

Sohvaperuna on vaarallisempi

kuin kuntoileva pullakkamaha.

Ja mikä terveysriski teitä nyt kiinnostaa siellä noin paljon? Nautitaan elämästä, eihän sen tarvitse lopunikää kestää, mitä!!

:)