Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biozell Color Mask - kokemuksia?

Vierailija
19.07.2014 |

Mitä värejä olette kokeilleet? Miten onnistui? Ja tärkein: miten tän saa pois sormista?

Kommentit (195)

Vierailija
61/195 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:27"]

Käytin sitä silver nimistä vaalennettuun tukkaan keltaisuutta poistamaan ja kyllä se sitä vähän poistikin.

[/quote]

Paremmin kuin perinteiset hopeashampoot/hoitoaineet?

Vierailija
62/195 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin keskiruskeaan, ehkä n. 5-sävyiseen tukkaan sitä tummanruskeaa Color Maskia ja pieneen juurikasvuun se ei tarttunut ollenkaan, mutta värjättyyn ruskeaan tarttui, syvensi väriä ja antoi kiiltoa.

Eli värjättyyn tukkaan kyllä tarttuu, mutta omaan ei. En kyllä taida ostaa enää, en keksi käyttöä sille kun kokeilin että jos sillä saisi pidennettyä edes hiukan värjäysväliä juurikasvulle, mutta ei tartu.

Jos on vaalennettu tukka ja haluaa siihen joko raitoja, lievää sävynmuutosta tai jotain sellaista, niin sitten voi olla hyvä tuote.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/195 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:07"]KC Color Mask on parempi kuin tuo biozellin.
[/quote]

Ei ainakaan pepper ole yhtään sen parempi. Molempia kokeillut punaoseen tukkaan ja melkeinpä kirkkaampi tuli biozellillä

Vierailija
64/195 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2015 klo 13:49"]Onko kukaan huomannu et hiuksia lähtis tosi paljon tota käyttäessä ? Ite käytän 3 kertaa viikossa normi hoitoaineen seassa sävyttämään punaisia hiuksia ja joka kerta levittäessä lähtee hienot hiustupot. Pelottaa että kohta ei oo hiuksia päässä ollenkaan kun hiukset on jo luonnostaan ohuet. Omasta mielestä hiukseni eivät ole mitenkään huonossa kunnossa eikä tuon tiheän käyttökerran pitäs vaikuttaa kun kyseessä on hoitava tuote (?) Ehkä ei vaan sovi mulle :/
[/quote]

Minulla lähti kans. Luulin että tarkoitus samalla hoitaa hiusta eikä tuhota

Vierailija
65/195 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kun blondiin tukkaan mustalla biozellillä värjättiin niin tuli siniset.. sen jälkeen kun alkoi lähtemään muuttui homeen väriseksi.. mitä tuskaa!!

Vierailija
66/195 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kun blondiin tukkaan mustalla biozellillä värjättiin niin tuli siniset.. sen jälkeen kun alkoi lähtemään muuttui homeen väriseksi.. mitä tuskaa!!

Vierailija
67/195 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sävyttelin silla sävyllä capuccino? Ei varmaa kirjoteta noin mut anyway, semmosia vaaleenruskeita hiuksia ja mukavasti tarttui väriä. Kannattaa käyttää suojahanskoja ja jos on herkkä ihoinen nii tehdä allergiatesti käteen. Ja kannattaa lukea se biozellin sivu niistä colour maskeista.

Vierailija
68/195 |
01.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itelläni aiemmin oli aika maantienharmaan väriset värjäämättömät hiukset ja laitoin siihen tota rasberryä niin tuli ihan kunnon pinkit.kun kyllästyin niin bärjäsin sävyte shampoolla tumman ruskeat.nyt tekisi mieli värjätä tuolla plum sävyllä saa nähä mitä käy ku väri on vähän haalistunut :)

Vierailija
69/195 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäämättömään tukkaan ei tartu edes suoravärit (ellei iha aavistuksen verran ja heti seuraavassa pesussa sekin pieni sävy katoaa), joten tuollainen hoitava maski ei varmasti tartu muuhun kuin jo värjättyyn/vaalenettuun tukkaan. Jos haluat pientä sävyä, osta edes suoraväri josset kestoväriin halua koskea.

Vierailija
70/195 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:27"]Käytin sitä silver nimistä vaalennettuun tukkaan keltaisuutta poistamaan ja kyllä se sitä vähän poistikin.
[/quote]

Sama! yks tuubi riitti 4 kertaan puolpitkille poistamaan keltaisuutta kun laittoi about 4 pesun välein, nyt en ole enää tarvinnut koska tukka ei ton jälkeen oo muuttunu takas kellertäväksi joten itse olen ainakin tyytyväinen tuotteeseen.

Vierailija
71/195 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koitin sitä mustaa ajatuksena että voisi pidentää värjäysväliä sillä että tuhkanvaaleanruskea tyvikasvu värjäytyisi vähän Biozellillä. Vaan ei, ei siihen tarttunut väriä ollenkaan siihen tyvikasvuun. Värjättyihin latvoihin tuli kiíltoa vaan vähän lisää. Minulla ei värjännyt sormia ollenkaan vaikka en käyttänyt hanskoja, pesin vaan saippualla pois levityksen jälkeen ja sillä selvä. 

Vierailija
72/195 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ymmärrä että näillä pigmenttihoitoaineilla ei värjätä hiuksia? Eikai se nyt juurikasvuun tartuka... Ite käytän sitä punasta, punaseen tukkaan. Se kirkastaa värin, se sen idea on.

Vierailija
73/195 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin värjäämättömiin tummanruskeisiin hiuksiin chocolate-sävyä. Aika olematon tulos. En aio ostaa uudelleen.

Vierailija
74/195 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen näiden tarkoitus on ylläpitää ja syventää VÄRJÄTYN hiuksen väriä. Ei tartu juurikasvuun tai muuhun värjäämättömään hiukseen eikä ole tarkoituskaan. Itselläni oli värjätty hiukset kampaajalla hiekan ruskeaksi ja sävytin sen sekoittamalla biozellin oranssia ja vadelman väristä. Tosi ihana sävy tuli ja pysyy kyllä mulla todella hyvin. Ei vaikuta edes parit pesut huomattavasti mutta saatan sekoittaa värejä perus hoitoaineeni kanssa ja ylläpitää sillä tavalla.

Vierailija
75/195 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:29"]Sen huomasin, ettei toimi ennestään värjäämättömään tukkaan yhtään
[/quote]

Totta. Itselläni tosin ihan vähäsen tarttui vaaleanruskeaan tukkaan cappucino, ja kaverilleni jonka tukka on värjätty, väri tarttui todella tehokkaasti tummanruskeaan tukkaan. Ja on riittoisa pakkaus. Mutta tekee jokatapauksessa hiukset ihanan pehmeiksi.

Vierailija
76/195 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö _kaikissa_ color maskeissa oo se idea, että ei toimi värjäämättömään tukkaan?

Vierailija
77/195 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin johan niissä pakkauksissa lukee, syventämääm värjättyjen hiusten...ei ne tartu värjäämättömään. Itse käytän Cappucino sävyä kulkanvaalean ruskeisiin hiuksiini ja olen tyytyväinen. Olen käyttänyt sekä Biozellin mustaa pakkausta ja sitä toista valkoista tuubia, valmistajaa en muista nyt.

Vierailija
78/195 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana tuote! Pitää punaiset hiukset punaisina kun käyttää viikon-parin välein. En oo punaisille parempaa värihoitsikkaa löytänyt. Hopeaversio ei ole mielestäni niin hyvä, itse mielummin käytän Biozellin hopeashampoota blondina. Ja lähtee sormista pesemällä, ja olemalla hyvin nopea levityksessä! Saa myös lantrata tavalliseen hoitoaineeseen, niin saa silti väriä oransseiksi meneviin punaisiin.

Vierailija
79/195 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 19:40"]nostelen tätä. onko väliä hiusten likaisuudella kun tätä laittaa, eli pitääkö pestä hiukset ennen vai vasta jälkeen käytön?
[/quote]

Se on hoitoaine. Pestyyn tukkaan hoitoaineen tapaan. Vaikutusaika vaan pidempi ja tuo hieman sävyä.

Vierailija
80/195 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä