Biozell Color Mask - kokemuksia?
Mitä värejä olette kokeilleet? Miten onnistui? Ja tärkein: miten tän saa pois sormista?
Kommentit (195)
Koitan halloweeniksi tuota rasberrya, ja odotan innolla. Testaan ensi omiin hiuksiin pienellä viivalla, ja jos väri ei tartu, vaalennan (tai miten se nyt kirjotetaan!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
13.02.2015 klo 13:49
Onko kukaan huomannu et hiuksia lähtis tosi paljon tota käyttäessä ? Ite käytän 3 kertaa viikossa normi hoitoaineen seassa sävyttämään punaisia hiuksia ja joka kerta levittäessä lähtee hienot hiustupot. Pelottaa että kohta ei oo hiuksia päässä ollenkaan kun hiukset on jo luonnostaan ohuet. Omasta mielestä hiukseni eivät ole mitenkään huonossa kunnossa eikä tuon tiheän käyttökerran pitäs vaikuttaa kun kyseessä on hoitava tuote (?) Ehkä ei vaan sovi mulle :/
Minulla lähti kans. Luulin että tarkoitus samalla hoitaa hiusta eikä tuhota
Mulla rupes hiuksia irtoamaan todella paljon. Käytin pepperiä n.kaksi kertaa viikossa. Upean värinhän sillä sai, kun punainen hiusväri haalistuu nopeasti. Nyt olen ollut muutaman kuukauden käyttämättä ja "vauvahiuksia" puskee joka puolelta.
ruskeaa en ainakaan suosittele koska muuttuu muutaman päivän päästä aivan vaaleanpunaiseksi ja siitä ei helpolla eroon pääse..
ruskeaa en ainakaan suosittele koska muuttuu muutaman päivän päästä aivan vaaleanpunaiseksi ja siitä ei helpolla eroon pääse..
Kokeilin silveriä vaalenettuun tukkaan, ei mitään :-(
En voi suositella. Colormaskin väri tarttuu hyvin epätasaisesti värjättyyn tukkaan. Huonokuntoisiin latvoihin oikein jämähtää kiinni ja tyveen taas ei tartu ollenkaan. Myös sävyn ylläpitäminen on haastavaa, sävy muuttuu lähes joka pesussa toisenlaiseksi. Esimerkiksi sävy plum muuttui minulla ensin siniseksi ja siitä vihreäksi. Käytin sävyä blondiin tukkaan kun halusin vaalean violettia väriä. Vähän aikaan oli kyllä nätti vaalea violetti, mutta sitten alkoi sävy haalistuessaan näyttää kaamealta.
Laitoin blondeihin hiuksiin sävyä chocolate. ensin tuli vaalenruskeet mitkä oli tosi kivan näköiset mutta, kun pesin ensimmäisen kerran aivan normaalisti hiukset, muuttu nää hiuket vaaeanpunaisiksi. Tää sävy ei ollu kiva koska näyttää ällöltä haalistuneelta pinkiltä eikä lähde sitten millään pois. on tehty blondaus 6 kertaa ja ruokasooda shampoo liuos 6kertaa ja oliiviöljy hoito mutta silti vieläkin uskokaa tai älkää nämä ovat vaaleanpunaiset. en TODELLAKAAN suosittele käyttämään!!
Mulla värjättin ekaa kertaa color maskil tai ylipäätänsä se oli ensimmäinen värjäys. Väri lähti vasta 2 kuukauden päästä ja sitä on vieläkin vähän, mutta se tumman sininen väri on ekalla värjäys kerralla vihree ja toisella vasta sininen ja se tekee hiuksista harmaita.
Mul on aika vaaleat hiuksen jotka on alkanut tummumaan vähän vihreän ruskeiksi:(Sitten kokeilin sitä Cappuccino color maskia ja siis sekotin siihen hoitoainetta ja ne oli samanlaiset niinkun ennen kun ne oli muuttunu maantien väriseks oon kokeillu myös soft ice color maskii vaalensii vaan vähän mutta tuli kivoja raitoja sillä:)
Oon just värjäämäs täl rasberryllä ja mulla on siis ruskeet hiukset ja ainaki viimekerral mulla jäi sitä vaikka onkinruskeet! Ja siis kaikilla on vähän erilaisia hiuslaatuja että jotkut sanoo että ei todellakaan ja jotkut oikein suosittelee ja mä suosittelen :D
Mä en saa ikinä värjättyä tukkaani tai edes aikaseks kokeilla noita sävytteitä, kun aina tuun lukeen näitä kommentteja ja niissä kaikki on mennyt pieleen. On allergisia reaktioita, värit muuttuu pesussa, väri ei lähdekään pesussa... kiitti taas kerran. Olin jo niin ostamassa silveriä tai pinkkiä, mutta enpä taida ostaa.
Kiva ja hyväntuoksuinen. Silver poisti keltaisuuden mielestäni hyvin verrattuna muihin samankaltaisiin tuotteisiin. Night sky kulahtaa äkkiä turkoosin väriseksi mutta lopulta sinivihreää väriä hiuksista ei meinannut saada millään pois.
Mä käyttäis ihan vaa pikku pussia😃
Vierailija kirjoitti:
Kiva ja hyväntuoksuinen. Silver poisti keltaisuuden mielestäni hyvin verrattuna muihin samankaltaisiin tuotteisiin. Night sky kulahtaa äkkiä turkoosin väriseksi mutta lopulta sinivihreää väriä hiuksista ei meinannut saada millään pois.
Mikä tahansa sininen kulahtaa nopeasti vihertäväksi, samoin kuin violetti kulahtaa äkkiä ällöttävän siniseksi, punainen haalean oranssiksi jne. Näitä maskeja sekä shokkivärejä pitää olla valmis ylläpitämään jos haluaa pitää kauniin sinisen tai lilan tukkansa kun ne ei tosiaan hiuksessa pysy samallatavoin kuin kestoväri (jolla taas ei saa yhtä kirkasta ja nättiä tulosta).
Sopii hyvin juurikin siihen värin kirkastamiseen (punaiseen tukkaan punaista jne.) tai esim. minulle, joka tykkää vaihtaa hiusväriään usein ja radikaalisti ilman, että tarvitsee välissä vaalentaa voimakkaasti.
En suosittele vaalennettujen hiusten päälle 'kokeiluvärjäyksiin' - punaista ei ole helppo saada pois, eikä sitä voi peittää millään, sininen sukeltaa suoraan hiuksen avonaisiin syihin jne. - joten pieleen menneestä kokeilusta voi tulla vaikea ja pitkä projekti poistaa.
Pinkillä taas usein peitän epämiellyttäviä värejä tukastani - pinkki peittää hyvin oranssin, keltaisuuden, punaisen jämät, vanhan sinisen jne. Luulisin, että koska pinkki on sekoitus kylmää ja lämmintä sävyä (violettia, punaista), se peittää monenlaiset värisävyt niin hyvin.
Vinkkinä vielä, että jos hiusväri jämähtää tukkaan niin, ettei syväpuhdistavan shampoon muhitus tmv. kikkakolmonen auta, eikä vaalentaminen kiinnosta, niin kokeilkaahan vastavärejä. Esim. juuri tuon sinisen jälkeisen vihertävyyden päälle punaruskeaa. Ja kysykää kampaajiltanne hapanpoistosta - ei kuluta tukkaa niin paljon kuin tavallinen värinpoisto mutta poistaa väriä hyvin.
Seuraava askel on vaalennuspesu, joka sekin on vielä voimakasta värinpoistoa miedompi. Eli vaalennusjauhetta, hapetetta, shampoota ja kuumaa vettä 1/4 kaikkia. :)
Ei ole huijausta, ko. sävyhoitista EI_OLE_TARKOITETTUKAAN_VÄRJÄÄMÄTTÖMILLE_HIUKSILLE! Lue ne pakkauksen tiedot helvetin ääliö......*myötähäpeä!!!*
Oon käyttänyt pitkään punaisena tätä tuotetta ja tykkään! Saa kulahtaneen oranssiksi menneen värin taas kirkkaaksi ja punaiseksi. Laitan sitä suihkussa shampoon jälkeen, sitä ennen pyyhekuivaan hiuksia hieman. Ja jälkeen vielä hoitoainetta, vaikka tuote itsessään on tosi hoitava jos pitää pitkään. Joskus kokeilin laittaa saunan ajan sitä tukkaan ja oli niiiiin pehmeä kuontalo! Suihkussa käytettäessä ei jää sormiin, tai punaista ei vaan huomaa niin pahasti. Jämähtää hyvin hiuksiin, pesussa ei tule kamalasti väriä irti.
Mutta sininen oli ihan katastrofi! Ostin sitä tarkoituksena laittaa violettiin tukkaan vähän sinistä taittoa. Noh, ne hiukset joihin sininen aine koski myös jäivät sinisiksi. Tuli vahingossa tosi siisti tukka joten ei harmittanut :) Eli värjää todella hyvin, jopa parin minuutin vaikutusajalla. Mutta jää kiinni sormiin, kynsiin, pyyhkeeseen, naamaan, kaikialle mihin huuhteluvesi koskee. Eli tosi varovasti tummempien värien kanssa! Parin pesun verran tuli väriä tukasta, pesin lopulta hiukset ämpärin yläpuolella kumarassa ja kaadoin varovasti viemäriin, jottei koko kylppäri ja kroppa tullut sinertäväksi. Kokeilin sitä myös kellertävään vaaleaan tukkaan, pieni tippa sinistä ja reilusti tavallista hoitsikkaa. Toimi hopeahoitoaineena tosi hyvin.
Mulla tuli ainakin ihan siniset kun sitä night sky nimistä väriä laitoin ja en ollut ennen värjännyt. Tuli mielettömän tummat ja pysyi päässä yhden päivän... vaikka annoin tietenkin vaikuttaa. Jos värjäät sillä sinisellä niin jos meet uimahalliin nii onnee vaan VIHREILLE hiuksille! :D
Nyt täytyy kyllä kirjotella! Pitkä teksti tulossa sinisestä jotta muut ei tee samoja virheitä kuin itse tein :D
Koitin Night Sky:ta yhteen raitaan, monen kerran vaalennetuihin hiuksiini, ja kyllä vaan toimi ja tuli kauniin kirkas sininen väri siihen raitaan.
Ensimmäinen varoitus: kannattaa käyttää hanskoja... En käyttänyt koska en ollut ennen koittanut näitä enkä tosiaan luullut että oli niin vahva kuin vaan on color mask. Kädet oli siniset pari päivää sen jälkeen, sekä niska... Mutta lähti kyllä pois käsistä sekä lavuaarista kuin jynssäsin vaan jollain aineella ja pesusienellä.
Kuin huuhtelin raitaa noin 5 minuutin kuluttua, ei näyttänyt lähtevän juuri mitään sinistä siitä irti.
Toinen varoitus: jos meinaa tehdä raitoja/yhden raidan (kuten mä tein) en todellakaan suosittele Night Sky:ta... Jo ensimmäisessä pesussa raita levisi viereisiin hiuksiin jotka tulivat ikävän haalean sinivihertäviksi, vaikka raidasta itsestään ei näkynyt jopa mitään eroa. Siis hyvä tuote jos haluaa koko hiukset pistää, mutta EI jos haluaa vain koittaa raidan tai pari.
Kolmas varoitus: Koska osa hiuksistani on vielä melko oranssit, ostin Biozellin Silverin myös kokeeksi ihan huin vuoksi, mutta ei tietenkään toiminut mulla niin kuin arvelin jo ennestään, koska liilahan on keltaisen vastaväri, ei oranssin. Sitten sain muka älynväläyksen, sininenhän on oranssin vastaväri!
Sekoitin siis kulhossa Silverin, tavallista väritöntä hoitoainettani ja 3 MINI tippaa Night Sky:ta siis todella pieniä tippoja varsinkin verrattuna siihen miten paljon laitoin Silveriä ja tavallista hoitoainetta mukaan. Seos näytti melko liilalta missä oli pieni aavistus sinistä ja ei edes tarttunut ihoon ollenkaan kuin pelkkä Night Sky teki, niin ajattelin että hyvä tästä tulee.
Tarkoitukseni tuolla oli siis neutralisoida oranssi väri latvoissa ja no, kyllä vain toimi...
Mutta hiukset muuttui sen sijaan osittain haalean sinivihreäksi!
Jos meinasit siis olla yhtä nokkela kuin mä olin ja käyttää sitä tuohon tarkoitukseen, niin älä. Tai laita oikeasti seokseen vaan joku yksi mikroskooppisen pieni tippa Night Sky:ta.
Juuri äsken tein tuo virheen, odotan siis innolla lähteekö pesussa kaamea väri pois (ja mitenkä monessa) mutta en liian toivekas ole sen jälkeen kun luin joidenkin muiden kommentteja juuri tuosta sinisestä...
Suosittelisin siis Night Sky:ta ainoastaan jos haluaa vetää koko pään siniseksi, erittäin nätti sävy tuli siitä mutta siis ei muuten ollenkaan kannatta.
Vaikuttaa myös hyvin hoitavilta nämä, tosi pehmeältä tuntu kun huuhtelin pois, mutta laitoin shampoota perään koska halusin heti ruveta saaman sävyn pois, siis en kerennyt kuivissa hiuksissa tuntea hoitavaa tulosta.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:27"]
Käytin sitä silver nimistä vaalennettuun tukkaan keltaisuutta poistamaan ja kyllä se sitä vähän poistikin.
Paremmin kuin perinteiset hopeashampoot/hoitoaineet?
Se silver ei poista tippaakaan hiusten keltaisuutta ei shampoona eikä hoitoaineena, olen kokeillut noin 25-30 eri merkkiä niin Suomesta kuin ulkomailta ostettuna ja ainoa joka toimii on Cutrinin hopeashampoo ja -hoitoaine, ne taisi olla Stokkan kantistarjouksena tässä kuussa.
Joo, ei tuon tarinan "syy" ole color maskissa.