Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biozell Color Mask - kokemuksia?

Vierailija
19.07.2014 |

Mitä värejä olette kokeilleet? Miten onnistui? Ja tärkein: miten tän saa pois sormista?

Kommentit (195)

Vierailija
81/195 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
82/195 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 16:46"]

Käytin värjäämättömiin tummanruskeisiin hiuksiin chocolate-sävyä. Aika olematon tulos. En aio ostaa uudelleen.

[/quote]

No miksi ihmeessä käytit tuota sävyä :D Tulos oli täysin odotettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/195 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ruskeessa ainakin ihan rutosti punapigmenttiä. En tykänny.

Vierailija
84/195 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
85/195 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinkillä sain värjäämättömän blondin pinkiksi. Oli just kiva. Haalistuu toki pesuissa, mutta sitten vaan uutta hoitsikkaa päähän. Ja tuskin on ihan yhtä paha myrkky kuin hiusväri.
Kaveri käyttänyt liukuvärjättyjen hiusten punaisten latvojen värin ylläpitoon, toiminut sekin. 

Vierailija
86/195 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 19:40"]nostelen tätä. onko väliä hiusten likaisuudella kun tätä laittaa, eli pitääkö pestä hiukset ennen vai vasta jälkeen käytön?
[/quote] kannattaa laittaa likaisiin se tarttuu niihin paremmi

Vierailija
87/195 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö punasta sekottamaan normaaliin hoitoaineeseen ilman että siitä tulee pinkkiä?

Vierailija
88/195 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu hiuslaadustakin miten tarttuu. Mulla tarttui raspberry värjäämättömään vaaleanruskeaan tukkaan. Väri pysyi monta viikkoa.

Vierailija
89/195 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin silver mask on tosi hyvä, mutta roiskeet pitää heti huuhtoa suihkuverhosta ja kaakeleista pois, muuten jämähtää! Ylipäätään suosittelen hopea- tai violettisampoon tai naamion käyttöä vaalennettuihin hiuksiin. Kellertävä sävy lähtee ja pysyy oikeasti poissa.

Vierailija
90/195 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:50"]Pystyykö punasta sekottamaan normaaliin hoitoaineeseen ilman että siitä tulee pinkkiä?
[/quote]

Ainakin aijemin joku keskustelussa sanoi tekevänsä niin

Vierailija
91/195 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 13:50"]

Pystyykö punasta sekottamaan normaaliin hoitoaineeseen ilman että siitä tulee pinkkiä?

[/quote]

Itse mössöstä varmaan voi tulla, mutta ei se värjää hiuksia pinkiksi vaan tulos on haaleammin punertava.

Vierailija
92/195 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeisiin värjäämättömiin hiuksiin ei ainakaan Chocolate-sävyllä tullut mitään kovin suurta muutosta.

Olen toisaalta tyytyväinen, koska perinteisesti kevytvärien lopputulos on ollut paljon odotettua tummempi: vaaleanruskea sävyte -> lopputulos tummanruskea.

Vierailija
93/195 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanruskeisiin hiuksiin kokeilin mustaa sillä perjaatteella ettei se kuitenkaan tartu. Tarttu se :D

Vierailija
94/195 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muuten pidä käyttää kuiviin hiuksiin? Oon aina laittanu ensin päähän punasen ja sit 5-10 minuutin päästä käynyt pesemässä pois. Hyvin harvoin shamppoon jälkeen laitan hoitoainetta ja sillonkin annan sen vaikuttaa sheivauksen ajan

Vierailija
95/195 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan mitään vaikutusta vaaleaan juurikasvuun? Mulla on mustat/tummanruskeat värjätyt hiukset, ja oma pirun vaalea maantieväri paljastuu aina hiusten kasvaessa. Nyt raskaana ollessa vaan en haluaisi (ainakaan niin usein) värjätä, joten oiskohan apua tästä sävytteestä.. Tummentais edes vähän!

Vierailija
96/195 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:17"]Onkohan mitään vaikutusta vaaleaan juurikasvuun? Mulla on mustat/tummanruskeat värjätyt hiukset, ja oma pirun vaalea maantieväri paljastuu aina hiusten kasvaessa. Nyt raskaana ollessa vaan en haluaisi (ainakaan niin usein) värjätä, joten oiskohan apua tästä sävytteestä.. Tummentais edes vähän!
[/quote]

Ei. Hoitoaine ei värjää värjäämättömiä hiuksia. Parantaa värjättyjen hiusten väriä ja lisää kiiltoa

Vierailija
97/195 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ruskeat värjäämättömät hiukset, ajattelin laittaa sitä Biozell color mask rasberry:ä. Tulisiko väriä hiuksiin ollenkaan, vai pitäisikö hiukset ensin värjätä vaaleiksi. Sitten maski vain päähän????

HELP ME?

Vierailija
98/195 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiko yhtään harmaata sävyä vai poistiko vain kellerrystä? :)

Vierailija
99/195 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut noita "värjääviä" shampoita? Esimerkiksi Biozell Shampoo Chocolate?

Vierailija
100/195 |
11.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on pakko jakaa sekä positiivinen että negatiivinen kokemus:

Värjäsin tukkani keväällä lähes mustasta blondiksi kampaajalla. Nyt tämän kevään muotiilmiönä päätin kokeilla rohkeampaa sävyä kellertävään tukkaani. Ostin Silver ja Plum värit, tarkoituksena laittaa 1/2 kumpaakin päähän.

Ensin positiivinen kokemus:

Kummatkin sävyt tarttui napakasti kuivaan muotoilutuotteista vapaisiin hiuksiin. Harmaasta tuli harmaa ja lilasta upea luumunlila! Hiuksista tuli myös unelmapehmeät. Kestivätkin 5-8 pesua mutta sitten alkoikin ongelmat..

Negatiiviset kokemukset:

Alla oleva lilan sävy haaleni ensin haaleaksi lilaksi ja sitten siniseksi. Sen vielä kestin, mutta kun kävin ruskeasävyisessä järvessä uimassa niin tukka muuttui kauttaaltaan vihreäksi! Ei mitenkään silmiinpistävän, mutta kyllä se rehellisesti sanottuna homehtuneelta näyttää :'D

Noh. Tein tuossa joku aika sitten värinpoiston. Vihreys haaleni, muttei kadonnut. Juurikasvuni pilkottaa maantienharmaana ja lopputulos oli suht kaamea :D hetken aikaa hoitelin tukkaa ja värjäsin vielä tuhkanvaalealla kullalla. Väri on nyt tasaisempi, mutta silti sinivihreä puskee läpi..

Joten varoituksen sana kaikille; jos värjäätte noilla mainitsemillani sävyillä rajusti vaalennettuun tukkaan niin huomioikaa se riski että muuttuu vihertäväksi. Nyt on vaan sinnikkäästi odoteltava että väri haalenee, yritän kasvattaa pitkää tukkaani takaisin jonka vaalennusprosessisaa menetin (Olaplex hoidoista huolimatta), joten vaalentaminen ja värjääminen ei tule kuuloonkaan. Musta varmasti peittäisi mutta siihen rumbaan en enää lähde..

No huhhuh!! Et vaan osaa. Itse pilasit tukkasi, olisi saanut helposti korjattua ilman vaalennustakin esim. askorbiinihapolla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän