Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biozell Color Mask - kokemuksia?

Vierailija
19.07.2014 |

Mitä värejä olette kokeilleet? Miten onnistui? Ja tärkein: miten tän saa pois sormista?

Kommentit (195)

Vierailija
21/195 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalennettuun tukkaan varmasti tarttuvat nuo värimaskit hyvin. Varmasti kirkastavat myös punaiseksi värjättyä tukkaa.

Vierailija
22/195 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ostanut kun on aika hintavaa. Halvemmalla pääsee jos ostaa ihan suoraväriä ja sekoittaa sitä perus hoitoaineeseen. Tosin itse olen tosi laiska käyttämään värimaskeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/195 |
15.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin pinkkiä väriä tumman blondeihin hiuksiin ja pysyi hyvin, mutta juuret eivät värjäytynyt kunnolla.

Vierailija
24/195 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on blondi normaalisti ja haluaisi jotain uutta hiuksiin (ei kestoväriä) kannattaako kokeilla maskin jotain tummempaa sävyä? Tarttuuko, kuluuko pois?

Vierailija
25/195 |
13.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan huomannu et hiuksia lähtis tosi paljon tota käyttäessä ? Ite käytän 3 kertaa viikossa normi hoitoaineen seassa sävyttämään punaisia hiuksia ja joka kerta levittäessä lähtee hienot hiustupot. Pelottaa että kohta ei oo hiuksia päässä ollenkaan kun hiukset on jo luonnostaan ohuet. Omasta mielestä hiukseni eivät ole mitenkään huonossa kunnossa eikä tuon tiheän käyttökerran pitäs vaikuttaa kun kyseessä on hoitava tuote (?) Ehkä ei vaan sovi mulle :/

Vierailija
26/195 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tarttui väriäämättömään tukkaan rasberry

Vierailija
27/195 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttäny kolmesti sitä rasberryä, eli pinkkiä. En tykkää niin räikeen pinkistä, joten kahdella kerralla laitoin paljon hoitoainetta, ja siihen sekaan pikku turauksen sitä väriä. En oo koskaan tätä ennen värjänny tukkaa, ja tarttuu ja toimii ihan yhtä hyvin ku värjättyihin. ainoo huono puoli on se, että ei tartu juureen ollenkaan. 

Vierailija
28/195 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon itekki blondi. oon käyttäny pinkkiä, mutta sekaan laitan aina paljon hoitoainetta. mulla lähtee n. 4 pesussa, mutta juureen ei tartu. suosittelen että levität kuiviin hiuksiin ni tarttuu paremmin.

Vierailija
29/195 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on värihoitoaine ei suoraväri tai pysyvästi värjäävä! Ihan tasan siis omista hiuksista ja niiden kunnosta riippuva lopputulos!

Käytän itse Biozell tai Kc maskeja, kumpaa sattuu olemaan. Ei pelasta tyvikasvua mutta piristää kyllä tosi kivasti väriä kunnon värjäyksen välillä.

Vierailija
30/195 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon käyttänyt sitå punasta (chili?) ja en oo värjännyt muutakun color maskeilla ja tuli tosi punanen lopputulos. Tosi kiva ja eka väri kesti noin 2 pesua ja sit alko haalistuu. Itellä on tosi hyväkuntoset ja blondit hiukset. Tykkään!!!

Vierailija
31/195 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäväiset, kaipaan neuvoja! Mulla on luonnostaan vaaleat hiukset, joita olen aina muutamia kertoja vuodessa kirkastanut got2b beach babe- vaalennussuihkeella, jossa on siis ihan vetyperoksidia. Tarttuisiko tämä biozell color mask hiuksiini, vaikka niitä ei ole millään vahvemmalla aineella blondattu/värjätty?

Lisäksi mulla on muutamia pidennysosioita (blondeja) ja väri varmaankin tarttuisi näihin paljon helpommin.
Onko mahdollista saavuttaa järkevän näköiset vaaleanpunertaviksi sävytetyt hiukset ? : D 

Vierailija
32/195 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plum blondi ja pysyi varmaan pari kuukautta :D

Vierailija
33/195 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ruskeat hiukset ja raitoja aika hemaisevalla juuri kasvulla niin ajattelin laittaa tuota chocolate väriä että ne blondit tummentuis niin lähteehän se väri siitä pois? On siis värjätty blondeja raitoja viime kesänä joten lähteehän se väri siite vaaleasta raidasta? :D

Vierailija
34/195 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaalea oman värinen tukka. Ei tartunut shokkiväri ollenkaan. Olisi pitänyt ensin vaalentaa, huijausta, sanon ma.

Vierailija
35/195 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa aina päänahka kuumottamaan ja kutisemaan kun käytän tätä Chocolatea, taidan olla yliherkkä jollekin ainesosalle?

Vierailija
36/195 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalennettuun tukkaan olen käyttänyt rasberryä ja tuli ihanan pinkit. Erehdyin ostamaan sinisen värin ja se ei lähde pois vaikka mennyt useempi kuukausi! Älkää ostako sitä sinistä! Tuju aine. Värjäsi koko kylppärin ja ihon kun huuhtelin sitä pois!

Vierailija
37/195 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ruskeaa ja cappuccinoa, en käytä, haluaako joku vai heitänkö roskiin!?

Vierailija
38/195 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä urpoja jotka luulette HOITOAINEEN olevan hiusväri! Hei haloo.

Vierailija
39/195 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.01.2015 klo 20:03"]

Siinä ruskeessa ainakin ihan rutosti punapigmenttiä. En tykänny.

[/quote]

Mä kokeilin ihan huvikseni kaverilla tota Chocolatea omiin käsittelemättömiin, hiekanvärisiin hiuksiini vaikka tiesinkin ettei se juuri tarttuisi, mutta kyllä vaan melkoinen ginger olin sitten pari viikkoa sen jälkeen :D Eli roimasti kyllä punapigmettiä sisältää.

Vierailija
40/195 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeaan tukkaan tummuusaste 6 käytin Coffee-sävyä (ruskea) ja toista, muistaakseni Cappucino (vaaleanruskea). Yritin saada mahdollisimman lähelle omaa sävyä kun halusin vain kiiltoa. Tummensi ehkä hieman, sävy ehkä hieman omaa lämpimämpi ja tuli kiiltoa. Hyvä tehohoitoaine myös. Värin ylläpitoon voisi kokeilla myös sekoittaa sävytettä shampooseen..

Biozellilla on myös intensiivisävyte joka on värjäävämpää. Tosin siitä on saatavilla ainakin nettikaupasta vain vaaleita ja punertavia sävyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme