Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biozell Color Mask - kokemuksia?

Vierailija
19.07.2014 |

Mitä värejä olette kokeilleet? Miten onnistui? Ja tärkein: miten tän saa pois sormista?

Kommentit (195)

Vierailija
1/195 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen huomasin, ettei toimi ennestään värjäämättömään tukkaan yhtään

Vierailija
2/195 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tuo sitä hoitoainetta?

Mulla käytössä ruskea ja musta ja niitä sekoitan. Käytän kerran viikossa hoitoaineena, en värjää hiuksiani muuten. Tulee kivasti sävyä, enkä näytä miltään "uskovaiselta" kun en muuten jaksa värjätä hiuksiani. Lähtee sormista siinä samalla kun pesen itseni saippualla ja pesukukalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/195 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö käytä hanskoja?

Vierailija
4/195 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:31"]

Siis onko tuo sitä hoitoainetta?

Mulla käytössä ruskea ja musta ja niitä sekoitan. Käytän kerran viikossa hoitoaineena, en värjää hiuksiani muuten. Tulee kivasti sävyä, enkä näytä miltään "uskovaiselta" kun en muuten jaksa värjätä hiuksiani. Lähtee sormista siinä samalla kun pesen itseni saippualla ja pesukukalla.

[/quote]

Joo, siis se värjäävä hoitoaine/hiusnaamio. On vaan pigmenttiä niin pirusti, ettei noita varsinkaan vaaleisiin hiuksiin kyllä ihan perushoitsikkana voi käyttää :D

Vierailija
5/195 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:37"]

Ettekö käytä hanskoja?

[/quote]

Ei ollu kotona, eikä mukana tullu, ni en jotenkin älynnyt. Jämähti tosi tiukkaan kynsinauhoihin ja muihin rutikuiviin kohtiin. 

Vierailija
6/195 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei sävyttänyt laisinkaan, ainakaan juuri kasvua..petyin.m

Vierailija
7/195 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalennettuun hiukseen tarttuu yllättävän nätisti! Yleensä tällaiset hoitoainesävytteet on ottanu kiinni tosi epätasaisesti ja joko lähteny ekassa pesussa tai ei ollenkaan pois. Biozellin Color Mask sävyttää tasaisesti ja kyllä "väljähtyy" heti ekassa pesussa, mutta näyttää hyvältä koska se on tosiaan tasainen väri.

Ja kyllä, käytän aina suojahanskoja. Eikö kaikessa värjäyksessä tule käyttää? Jopa hopeashampoo tarttuu välillä kynsinauhoihin.

Vierailija
8/195 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän säilyttämään väriä tukassa, ihan hyvin toiminut kun vertaa aikoihin ilman tuota color maskia. Paljain käsin olen laittanut, joskus sellaisenaan ja ajoittain sekoitettuna hoitoaineeseen. Kädet huuhtelen samantien eikä mitään jäämiä ole sormiin jäänyt :o

Vierailija
9/195 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 00:42"]

Musta ei sävyttänyt laisinkaan, ainakaan juuri kasvua..petyin.m

[/quote]

Mitä väriä käytit ja mikä oli pohjavärisi?

Vierailija
10/195 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suklaan ruskeaksi värjätyt hiukset ja ajattelin sekoittaa cappuccino ja silver värejä niin saankohan hiuksiin luonnon vaalean lopputuloksen?

Vierailija
11/195 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondattuun tukkaan tarttui chocolate liian hyvin.. En ole saanut hiuksistani tuota väriä pois täysin. Värin laittamisesta kuitenkin jo kuukausia.. En suosittele!

Vierailija
12/195 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt silveriä valmentamaan pulmia ja rasberrya. Mulla on tosi blondatut hiukset ja saan noilla pari päivää kestävän värin tukkaan. Toimii erinomaisesti.

Vierailija
13/195 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plum (liila) haalistui VAALEANVIHERTÄVIKSI platinablondeissa hiuksissa.

Vierailija
14/195 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeisiiin sitä ruskeaa onnistuuko mitenkään? :)

Vierailija
15/195 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli epätasainen sävy vaaleanruskealla biozellilla.

Vierailija
16/195 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on vähän niinku halpakopio KC Color Maskista, sävyjen nimetkin on tosi samanlaisia. Testasin tuota Biozellin punaista kun tuli ja mieluummin kyl maksan sen muutaman euron enemmän ja käytän KC:tä, paljon parempaa.

Vierailija
17/195 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 12:00"]

Tietääkö joku käykö color maskit lapsille T:11v.tyttö

[/quote]

Näin sanoo biozell:

"Color Mask on myös tehokas hoitonaamio, joka auttaa värjättyjä hiuksia pysymään hyväkuntoisina ja terveen näköisinä. Voidemainen koostumus on helppo levittää hiuksiin eikä se valu. Vaikutusaika on vain 3–5 minuuttia. Pidempi vaikutusaika edistää hoitavien aineiden tehoa, mutta ei vaikuta sävyn intensiivisyyteen. Sävy kestää hiuksissa 6–8 pesua eikä jätä juurikasvua. Pakkaus riittää 2–3 käsittelyyn puolipitkille hiuksille ja säilyy 12 kk avaamisen jälkeen. Sävyte on hajusteeton, ammoniakiton ja parabeeniton, joten se sopii myös hajusteherkille ja allergisille samoin kuin nuorille (alle 16-vuotiaat). Sävyte ei sisällä kestoväreissä käytettyä fenyleenidiamiinia eikä sen johdannaisia."

http://www.biozell.fi/colormask.html

Kaikkein paras olisi lasten varmasti välttää kaikkia kemikaaleja, mutta meillä on laitettu esim. raitoja joita color maskilla on sävytetty, ja nuoremmalle on dippailtu vähän tuota hoitoainetta, käsittelemättömässä blondissa tukassa se ehkä yhden pesun on näkynyt lievästi.

Vierailija
18/195 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaaleanruskea värjätty tukka vaaleilla raidoilla. Ostin biozellin cappucino color maskin, jossa sanotaan että korostaa hiusten maitokahvin sävyjä tms. Mulla tuloksena on punertava, melkein kuparivärinen tukka ja aikamoinen itkuraivari kun tuloksen huomasin. Ei TODELLAKAAN sitä mitä luvattiin ja mitä etsin. Ja hiuksissani ei ole luonnostaan punapigmenttiä! Onneksi sävy lähti aika nopeaan, ehkä 3-4 pesussa melkein kokonaan. EN VOI SUOSITELLA, ÄLKÄÄ OSTAKO!!!!!

Vierailija
19/195 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
20/195 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KC Color Mask on parempi kuin tuo biozellin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan