Biozell Color Mask - kokemuksia?
Mitä värejä olette kokeilleet? Miten onnistui? Ja tärkein: miten tän saa pois sormista?
Kommentit (195)
Itselläni on blondit hiukset ja laitoin rasberryllä raitoja, näytti tosi kivalta, mutta sävy himmeni hirveästi heti ekassa pesussa... :( En usko että blondaaminen auttaa yhtään asiaa.
[quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:07"]KC Color Mask on parempi kuin tuo biozellin.
[/quote]
Mulla taas se Silver ei KCstä toimi.. Harmittaa,olen jo monesti koittanut. Ostin nyt tänään Biolzellin Silverin ja toivotaan että se toimisi :s
Aikoinaan punaisiin hiuksiin käytin punaista chili pepperiä. Ei tarvinnut jatkuvasti värjätä haalistunutta tukkaa kun tuolla sai todella kirkkaan säväyttävät hiukset.
Tuskin tarkoitus tuotteella on värjätäkään, ei tarttunut tyvikasvuun joten se piti hoidella kuntoon oikeilla väreillä.
Vähän aikaa sitten ostin vaaleaan helposti kellastuvaan tukkaani tuon silverin. Olen nyt joka pesussa käyttänyt ja on kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa. Voimakaspigmenttinen hopeashampoo on tehokkaampi. Ihan hyvä hoitoaineena, mutta haju kauhea. Tai siis hajusteethan tuosta puuttuu.
Tuleekohan millainen väri jos sekoittasi mustaa/tummanruskeaa (en tiedä vielä kumpaa) ja siihen lisäisi violettia? Haaveena olisi tumma väri missä häivähdys violettia, mutta että violetti kuitenkin näkyisi mutta ei liikaa.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="14.01.2015 klo 16:07"]KC Color Mask on parempi kuin tuo biozellin.
[/quote]
Mulla taas se Silver ei KCstä toimi.. Harmittaa,olen jo monesti koittanut. Ostin nyt tänään Biolzellin Silverin ja toivotaan että se toimisi :s
[/quote] Mun mielestä KC:n Pearl on parempi kuin Silver.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 19:32"]Vähän aikaa sitten ostin vaaleaan helposti kellastuvaan tukkaani tuon silverin. Olen nyt joka pesussa käyttänyt ja on kyllä ihan yhtä tyhjän kanssa. Voimakaspigmenttinen hopeashampoo on tehokkaampi. Ihan hyvä hoitoaineena, mutta haju kauhea. Tai siis hajusteethan tuosta puuttuu.
[/quote]
Joo mullakin oli yhtä kanssa. Ei mitään vaikutusta..
Mun on pakko jakaa sekä positiivinen että negatiivinen kokemus:
Värjäsin tukkani keväällä lähes mustasta blondiksi kampaajalla. Nyt tämän kevään muotiilmiönä päätin kokeilla rohkeampaa sävyä kellertävään tukkaani. Ostin Silver ja Plum värit, tarkoituksena laittaa 1/2 kumpaakin päähän.
Ensin positiivinen kokemus:
Kummatkin sävyt tarttui napakasti kuivaan muotoilutuotteista vapaisiin hiuksiin. Harmaasta tuli harmaa ja lilasta upea luumunlila! Hiuksista tuli myös unelmapehmeät. Kestivätkin 5-8 pesua mutta sitten alkoikin ongelmat..
Negatiiviset kokemukset:
Alla oleva lilan sävy haaleni ensin haaleaksi lilaksi ja sitten siniseksi. Sen vielä kestin, mutta kun kävin ruskeasävyisessä järvessä uimassa niin tukka muuttui kauttaaltaan vihreäksi! Ei mitenkään silmiinpistävän, mutta kyllä se rehellisesti sanottuna homehtuneelta näyttää :'D
Noh. Tein tuossa joku aika sitten värinpoiston. Vihreys haaleni, muttei kadonnut. Juurikasvuni pilkottaa maantienharmaana ja lopputulos oli suht kaamea :D hetken aikaa hoitelin tukkaa ja värjäsin vielä tuhkanvaalealla kullalla. Väri on nyt tasaisempi, mutta silti sinivihreä puskee läpi..
Joten varoituksen sana kaikille; jos värjäätte noilla mainitsemillani sävyillä rajusti vaalennettuun tukkaan niin huomioikaa se riski että muuttuu vihertäväksi. Nyt on vaan sinnikkäästi odoteltava että väri haalenee, yritän kasvattaa pitkää tukkaani takaisin jonka vaalennusprosessisaa menetin (Olaplex hoidoista huolimatta), joten vaalentaminen ja värjääminen ei tule kuuloonkaan. Musta varmasti peittäisi mutta siihen rumbaan en enää lähde..
nostelen tätä. onko väliä hiusten likaisuudella kun tätä laittaa, eli pitääkö pestä hiukset ennen vai vasta jälkeen käytön?
Olen käyttänyt biozellin color mask hopeaa nyt 2 kertaa ja ei mitään vaikutusta hiuksissa, ei poista keltaisuutta ollenkaan eli mielestäni aivan turha ostos.Täytyy kokeilla jonkun toisen merkin tuotetta tai ihan hopeashampoota jos se tehoaisi paremmin.
Joskus kokeilin sitä punaista jos olisin saanut hieman punaruskeisiin hiuksiin vähän enemmän punaisuutta, lopputuloksena paloauton väriset hiukset. Alkuun vitutti, mutta totesin kirkkaan punaiset hiukset ihan hauskoiksi ja sopivatkin minulle.
Joo voi veenus. Laitoin juuri tuon Biozell silver maskin päähän ja pidin sen viitisen minuuttia, nyt kun pesin pois mun tukka hohkaa lilan ja sinisen sävyä. Ilmeisesti vaalea tukka imaisi sen tuotteen värin vähän turhan tehokkaasit. Ajattelin tällä keltaisuutta poistaa. Kiva jos nyt värinä onkin haalentunut lila.
Lähteeköhän kuinka hyvin tavallisissa pesuissa irti vai pitääkö väripurkki hakea, ei tällä tukalla kehtaa mihinkään liikkua. :(
Tietääkö joku käykö color maskit lapsille
T:11v.tyttö
Kynsiharjalla ja saippualla sain pois enimmät pois kynsinauhoista.
Mulla on oranssi eli mandarin käytössä se ei värjää mielestäni käsiä eikä hiuksiakaan :(
Sitähän on myös vaaleana sävynä ja itse blondina en ole ymmärtänyt sen vaaleimman sävyn tarkoitusta ... eihän se blondia enään blondimmakai saa, purkissa jopa näyttää vähän keltaiselta? Miten olette itse sitä vaaleinta käyttänyt ja sävyttikö mihinkään suuntaan bai vaikuttiko pelkätään hoitoaineena?
[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 19:03"]
Sitähän on myös vaaleana sävynä ja itse blondina en ole ymmärtänyt sen vaaleimman sävyn tarkoitusta ... eihän se blondia enään blondimmakai saa, purkissa jopa näyttää vähän keltaiselta? Miten olette itse sitä vaaleinta käyttänyt ja sävyttikö mihinkään suuntaan bai vaikuttiko pelkätään hoitoaineena?
[/quote]
Vaaleita sävyjä tummempaan tukkaan? Tai esim maantienharmaaseen?
Käytin sitä silver nimistä vaalennettuun tukkaan keltaisuutta poistamaan ja kyllä se sitä vähän poistikin.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 19:07"]
mulla kun blondiin tukkaan mustalla biozellillä värjättiin niin tuli siniset.. sen jälkeen kun alkoi lähtemään muuttui homeen väriseksi.. mitä tuskaa!!
[/quote]
Vaaleista ei saa mustia sävytteellä sen nyt luulisi jokaisen tietävän tai edes selvittävän ennen kuin värjää. Jos haluat mustat hiukset ostat kestovärin tai menet kampaajalle ja laitat sen päähän. Voi vaatia esipigmentoinnin ennen kuin tarttuu jos hiuksesi ovat lasimaiset. Sitten ylläpidät väriä sävytteellä.