Oletko hame- vai housuihminen?
Minä pidän yleensä kesälläkin housuja, saalistan aina niitä täydellisiä ohuita kangashousuja. Nyt olen tainnut löytää.
Jos puen hameen tai mekon, sen on oltava ihan pitkä. Nilkkoihin. Sitten viihdyn.
Myöskään culottes-housuista en pidä. Pitää olla pitkät.
Kommentit (11)
Housuihminen. Olen pukeutunut hameeseen tai mekkoon kastetilaisuudessani ja ehkä joskus ihan taaperona vanhemmat ovat voineet koettaa jotain mekkoja käyttää, mutta niin kauan, kun olen itse pukeutumisesta ei saanut millään tasolla päättää, olen pitänyt vain ja ainoastaan housuja.
Riippuu mitä mun mies haluaa. Toimin hänen käskynsä mukaan
Puistattaa ajatuskin hameesta jopa kesällä. Reuman tyyppistä lihaksissa ehkä.
Hameihminen, myös mun hameeni ovat paria poikkeusta lukuunottamatta täyspitkiä. Housut puen töihin ja kalaan.
Housut kaikissa tilanteissa.
Inhoan hameita. Niissä ei ole mitään positiivista enkä ymmärrä miksi ne on yleensäkään edes keksitty?
Tuuli vie ja paikat hankaa. En ala alle laittamaan housuja (pyöräilyshortsit), siinä vasta järjetön teko, vaikka ajatuksena ymmärrän mutta tulee kuuma. Ennemmin yhdet kevyet housut kun alla on vielä alushousututkin.
Eli onko se sitten kahdet housut ja hame? Ihanaa kerrospukeutumista noin kesällä.
Olen ymmärtänyt että todella moni tosiaan pukee sinne alle ne pyöräilyshortsit.
Kai niillä on vielä alushousutkin sielä alla. Kuulostaahan se jokseenkin hassulta. Miksi sitten on pakko pitää niitä hameita väkisin?
On niitä muitakin vaihtoehtoja jossei se hame sellaisenaan sovi.
Hame on mukavampi kun jättää pikkarit pois niin mies voi ottaa minut takaapäin vaikka keittiössä.
N46