Te jotka olette käyttäneet noita nutrilet yms tuotteita
millaisia tuloksia olette saaneet ja missä ajassa?
Itse aloitin nutrilet "kuurin" tänään. Vain sellainen kolmen päivän paketti on hankittuna kun olen hieman epäluuloinen tuon suhteen. Toisaalta eka päivä on mennyt hyvin. En ole tuntenut hetkeäkään nälkää, syödä kun saa kuusi kertaa päivässä. Eihän nuo mitään kurmeeta ole mutta nopeammin täyttyy maha kun ei ole liian maukasta.. =D
Kommentit (8)
mä kun olen armoton mässyttäjä. Ehkä tää on alkuhuumaa ja sitä että olen lipittänyt tota vettäkin aikalailla, mitä en yleensä tee. Ja illat on pahimpia, se on vielä edessä..
ap
kirjaimellisesti. Toinen kymppikilo lähtee kesän jälkeen.
Minun ongelmani ei ole maketa syömiset tai ylensyöminen, juomiset kyllä.
sen puoleen tuntuu kivalta vetää pirtelöä ja suklaapatukkaa ja ehkä jopa laihtua:)
ap
mä kun olen armoton mässyttäjä. Ehkä tää on alkuhuumaa ja sitä että olen lipittänyt tota vettäkin aikalailla, mitä en yleensä tee. Ja illat on pahimpia, se on vielä edessä..
ap
Mutta kannattaa tsempata eikä huijata niin kyllä se toimii.
Nälkä ja huono olo kyllä iskee 2-3 päivänä mutta sen jälkeen menee ohi kun kroppa menee ketoosiin. Jos siis syö niitä VLCD tuotteita, starttipakkauksilla tai patukoilla ei mene lainkaan.
Olen laihduttanut pelkillä Nutrilett-suklaapirtelöitä aikanaan 16 kg 10 viikossa ja on pysynyt pois kilot.
Enenn aloittamista kevensin syömisiä ja vähensin annoskokoa.
Kivuttomasti alkoi itse nutraaminen.
Ekalla viikolla kähti joku 5kg, tokalla 4kg, kolmannella 4.5kg.
Nyt olen jo aikaa sitten siirtynyt osanutraamiseen. Ja ne oikeat ruoat mitä syön niin katson tarkkaan ja harkiten. Syön paljon salaatteja.
Osanutrauksen aikana painon puroaminen on hiipunut ja sehän oli tarkoituskin.
Olen kokenut tämän helpoksi.
Jokunen aika vielä ja sitten jää nutraaminen.
Tosin taitaa jotain jäädä herkutteluksi.
Kannattaa kuunnella sitä omaa kehoa.
Aloitin nutrauksen maaliskuussa.
Tavoitepainoon on vielä matkaa, mutta sen teen oikealla ruoalla. Tosin saatan ottaa välillä spurttipäivän ja täysnutraan välissä.
Fiiliksen ja voinnin mukaan mennään.
Miksi kopioit viestejäni tänne muista ketjuista?
Mä tunsin viikon eläimellistä nälkää ja sitten lopetin kun en enää jaksanut sitä.