Minä en halua sisarusteni lapsia äitini haudalle itkemään.
Kommentit (16)
Ihanko vähän olet itsekäs; äitiäisi taisi jäädä kaipaamaan aika moni muukin kuin sinä!
Onhan kyseessä myös heidän tätinsä? Miksi pitää ruveta riitelemään? Yrittäkää nyt sovussa saada äitisi viimeiseen lepoon.
kyllä kaikkien, jotka ei pysty olemaan hautajaisissa itkemättä, pitäisi jäädä pois. Ihan kohteliaisuudesta vainajaa kohtaan!
Onhan kyseessä myös heidän tätinsä? Miksi pitää ruveta riitelemään? Yrittäkää nyt sovussa saada äitisi viimeiseen lepoon.
mummohan apn äiti on sisarensa lapsille!
Mutta nykyään kun järjestetään lapsettomia häitä niin ilmeisesti myös lapsettomat hautajaiset on ok.
mummohan apn äiti on sisarensa lapsille! Mutta nykyään kun järjestetään lapsettomia häitä niin ilmeisesti myös lapsettomat hautajaiset on ok.
moni jättää lapset hautajaisista pois), koska tässä ap ei ole millään lailla sen tärkeämpi päättäjä kuin siskonsakaan hautajaisista, sen sijaan hääpari tietysti päättää ihan itse, kenet kutsuu ja ketä ei.
mielestäni ihmisen toivetta kunnioitetaan hänen hautajaisissaankin, vaikka onkin kuollut.
Ikävän itsekästä, jos joku on vaikka toivonut, että haudataan hiljaisuudessa ja kutsutaan kaikki serkunkumminkaimatkin sinne.
(tämä siis vastaukseksi sille, joka ihmetteli mitä väliä, kun on kuollut jo)
lapsen lapset tuossa tilanteessa katsotaan lähipiiriin.
Ap saa tuolla menolla marssia ihan itse hautaansa.
oikein onnistut saamaan riidan aikaiseksi asiasta, joka ei kuulu sinulle millään tavalla: äitisi hautajaisten vieraslistasta. Ihan paskan hailee, keitä sinä sinne haluat. Lyö tiskiin äitisi tekemä hautajaistestamentti, ja jos sitä ei ole, pidä suusi kiinni.
En ymmärrä, miksi alle 18v pitäisi olla mukana, ei ne ymmärrä surusta mitään.
Lapsillakin on oikeus surra. Et voi olla noin sydämetön. Ihan pakko olla porvoosta.
Minä en halua sisarusteni lapsia äitini haudalle itkemään.
Hirvee riita asiasta
Jos tollasia ajettelet.
niin sinua ei toisten itkut haittaa.