Acnatac-aknegeeli, kokemuksia?
Heips! Sain 12 viikon kuurin kyseiseen geeliin mentyäni lääkärille huonon ja finnisen ihoni takia. Lääkärini mielestä (ja myös omasta mielestäni)ei ole tarvetta aloittaa suun kautta otettavia lääkkeitä vaan geelin pitäisi poistaa tulehdus iholta ja poistaa mm. Mustapäät tai ainakin vähentää niitä merkittävästi.
Olen käyttänyt nyt geeliä pari viikkoa ja en oikein osaa sanoa onko tuotteella ollut vielä vaikutusta. Finnejä on mutta paranevat nopeammin eivätkä jätä pahoja arpia.
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä geelistä ja onko 3kkn kuuri auttanut finneihin ja ihon kuntoon ylipäätänsä?
T. Toivon mukaan kohta finnitön..
Kommentit (66)
Hei! Olen 23 vuotias nainen ja menin ihotautilääkärille koska kasvoni menivät nopeasti huonoon kuntoon puhdistettuani ihoa liikaa ja se alkoi tuottamaan liikaa talia..ja sain sieltä acnatac kuurin.. oon käyttänyt sitä nyt vasta alle viikon enkä ole huomannut oikeen mitää hyvää enkä huonoa muutakun otsan valkopäät ehkä hieman kadonneet. Milloin lisäätte rasvaa kyseisen geelin kanssa?
Hei! Ihanaa kuulla että olet saanu ihosi takaisin..itellä kans kuuri aika alkutekiöissä ja olo on tosella turhautunut olo. Millainen ihonhoito sulla oli käytösssä kuurin aikana?:)
Käyttäjä1587 kirjoitti:
Hei, geeliä käyttänyt täällä. Ensimmäisen kerran sain tietää geelistä, kun 16-vuotiaana oli leuassa ja otsassa aknealuetta. Käytin kyseistä voidetta oikeastaan tammikuusta-toukokuun loppuun, siihen asti kun aurinko alkoi kunnolla paistamaan. Geeli auttoi hyvin vaikeille alueille ja olin siitä iloinen.
Seuraavan kerran tuli geeli taas vastaan, kun 18-vuotiaana nenään puhkesi jonkintapainen ruusufinni, ja aloin käyttää geeliä siihen. Käytin tammikuu-huhtikuu. Auttoi kyllä mukavasti valkopäihin ja muihin, mutta jätti jälkeensä punaisen alueen nenälle. Nyt kun on kesä, niin ei sitä hirveästi viitsisi käyttää, mutta oon päättänyt kokeilla laittaa kyseistä geeliä uudelleen nenälleni, tällä kertaa vain niin että aamuisin ennen uloslähtöä laitan vahvaa aurinkorasvaa kyseiselle alueelle. Geeli on todella hyvää, ja mitään sivuvaikutuksia en ikinä ole huomannut. Ainoastaan kesää kohden mennessä toi auringonvalo saattaa olla on
hei! Miten kävi geelin kanssa näin monen vuoden jälkeen?:)
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt koko kuurin loppuun ja ihoni on todella hyvässä kunnossa! Ennen ihoni oli erittäin huonossa kunnossa mutta ihoni on nyt huippu kunnossa!!! SUOSITTELEN!
Aknelääke ilman reseptiä - https://tonzes.com/aknefi.htm Erittäin hyvä tuote. Finnit vähenevät selkeästi käytön jälkeen, eikä siihen mene viikkoja.
Hei, geeliä käyttänyt täällä. Ensimmäisen kerran sain tietää geelistä, kun 16-vuotiaana oli leuassa ja otsassa aknealuetta. Käytin kyseistä voidetta oikeastaan tammikuusta-toukokuun loppuun, siihen asti kun aurinko alkoi kunnolla paistamaan. Geeli auttoi hyvin vaikeille alueille ja olin siitä iloinen.
Seuraavan kerran tuli geeli taas vastaan, kun 18-vuotiaana nenään puhkesi jonkintapainen ruusufinni, ja aloin käyttää geeliä siihen. Käytin tammikuu-huhtikuu. Auttoi kyllä mukavasti valkopäihin ja muihin, mutta jätti jälkeensä punaisen alueen nenälle. Nyt kun on kesä, niin ei sitä hirveästi viitsisi käyttää, mutta oon päättänyt kokeilla laittaa kyseistä geeliä uudelleen nenälleni, tällä kertaa vain niin että aamuisin ennen uloslähtöä laitan vahvaa aurinkorasvaa kyseiselle alueelle. Geeli on todella hyvää, ja mitään sivuvaikutuksia en ikinä ole huomannut. Ainoastaan kesää kohden mennessä toi auringonvalo saattaa olla ongelma, mutta hyvällä suojaamisella poistuu sekin ongelma. (Tietyille alueille tosin vaikeaa suojata ja saattaa juuri aurinkorasva rasvoittaa vielä enemmän.)
Tsemppiä ja kaikkea hyvää kaikille asian kanssa taisteleville!