Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Acnatac-aknegeeli, kokemuksia?

Vierailija
09.07.2014 |

Heips! Sain 12 viikon kuurin kyseiseen geeliin mentyäni lääkärille huonon ja finnisen ihoni takia. Lääkärini mielestä (ja myös omasta mielestäni)ei ole tarvetta aloittaa suun kautta otettavia lääkkeitä vaan geelin pitäisi poistaa tulehdus iholta ja poistaa mm. Mustapäät tai ainakin vähentää niitä merkittävästi.

Olen käyttänyt nyt geeliä pari viikkoa ja en oikein osaa sanoa onko tuotteella ollut vielä vaikutusta. Finnejä on mutta paranevat nopeammin eivätkä jätä pahoja arpia.

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä geelistä ja onko 3kkn kuuri auttanut finneihin ja ihon kuntoon ylipäätänsä?

T. Toivon mukaan kohta finnitön..

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/66 |
01.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt melkein kuukauden käyttäny tota. Iho rasvottuu ja kiiltelee. Mut sit taas on kumminki kuiva, jos en pistä kosteusvoidetta aamulla ku oon pessy ton pois. Mutta niin, finnejä on kyllä reilusti vähemmän, iho on tasasempi. Mut silti noita finnejä tulee, mut ei kyllä niin paljoa. Ihohuokoset tosiaan varmaa suurentunu, tai sit vaan kuvittelen. Mut luulen että tää auttaa, mut täytyy vaan odotella. Mut en tiedä sitten onko se tää voide joka auttaa vai antibiootit? Tai sit se että pesen naamaani vähemmän ja hellävarasemmin. En tiedä, katsotaan ja toivon todella et pääsisin noista finneistä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 jatkaa. Taas levitetty geeliä naamalle ja iho on punainen, kirvelevä.. saatanallinen Sahara kuivuusasteeltaan.. Ajattelin antaa naaman olla jonkun tunnin ja kokeilen laittaa kosteusvoidetta päälle. Oletteko muut käyttäneet mitä/millaisia kosteusvoiteita geelin kanssa tai jopa geelin päällä? Kaikki tuntuu sanovan että naamasta tullut öljyinen/kiiltelevä, mulla kyllä ihan päinvastoin..

Vierailija
24/66 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kuvittelen tai sitten mun pahimmat alueet, jotka on posket, on alkaneet rauhoittumaan. Uusia isoja märkäpatteja ei ole tullut. Pikkufinnejä ja Mustapäitä tulee edelleen sellaisille paikoille missä niitä ei ole ennen kuuria ollut, mutta ehkä tämä tästä? Toiveikas fiilis. Humektan on tuonut kuivuuteen apua. Olen taputellut hellästi joka aamu sitä iholle ja nyt kaksi iltaa geelin päälle. Ensimmäisellä kerralla iho kirveli perkeleellisesti, mutta liekö ollut kuivuus minkä takia. Nyt kun on saanut kosteutusta kahdesti vuorokaudessa ei kiristä päivälläkään niin pahasti iho. Tästä on hyvä jatkaa. :)
t. 19 & 21

Vierailija
25/66 |
10.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/66 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppaillen!

Vierailija
27/66 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt koko kuurin loppuun ja ihoni on todella hyvässä kunnossa! Ennen ihoni oli erittäin huonossa kunnossa mutta ihoni on nyt huippu kunnossa!!! SUOSITTELEN!

Vierailija
28/66 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 jatkaa myös, eli ei täälläkään todellakaan ole öljyinen/kiiltävä naama vaan rutikuiva ja punainen. Itse olen antanut pelkän geelin vaikuttaa yön yli ja aamulla taputellut varovasti vesipesun jälkeen ihan kevyttä apteekin perusvoidetta. 

Sen kummempia vinkkejä en saanut lääkäriltäkään, mutta kiva jos joku oikeasti tietäisi..?

Vierailija
29/66 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku saanut lääkäriltä ohjeita siihen, saako kasvot pestä aamulla? Itselläni vasta kolme iltaa takana ja rasvaisempi iho sekä pari pahempaa finniä näin alkuun...

Vierailija
30/66 |
16.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/66 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan yöksi sentin kerroksen vauvan pyllylle tarkoitettua sinkkivoidetta. Finnit pysyny poissa jo puoli vuotta.

T. Roa/e-pillerit/apteekin tuotteet koitettu, vain sinkki auttanu (otin aluksi myös tabletteina)

Vierailija
32/66 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun akneni parani täysin Acnatacin avulla. Kärsin vuoden näpyistä kasvoilla, dekolteella ja selässä, ja ne aiheuttivat lukemattomat kerrat kyynelien vuodatusta, itsetuntoni kärsi ihan mielettömän paljon kyseisestä sairaudesta. Koitin vuoden ajan parantaa akneni itse omilla konsteilla: kokeilin kaupan ja apteekin ihonhoitosarjoja, sinkkivoidetta, huolellista rasvaamista öljyillä ja ihorasvoilla, rasvaamatta jättämistä, huolellista pesuohjelmaa aamuin illoin ja myös niukempaa pesurutiinia, konjakkisientä, runsasta veden juontia, sitruuna-hunaja-ruokasooda-viritelmiä, kuorintaa ja ei kuorintaa, meikkaamattomuutta, sinkki- ja d-vitamiinilisiä, siis aivan kaikkea.

Kunnes nielin ylpeyteni ja menin lääkäriin. Acnatac-putkilon käytettyäni ihoni oli kokonaan terve. En voi luvata että kaikilla toimii, tietenkään, mutta minun ihoni ja itsetuntoni tuo antibioottigeeli pelasti. Olen ikuisesti kiitollinen lähipiirilleni, jotka kehottivat minua kääntymään lääkärin puoleen.

Vierailija
33/66 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 37 vuotias ja kärsinyt aknesta teini-iästä asti. Diane Novat olivat käytössä 14 vuotta, kunnes halusin lapsen ja sen jälkeen en enää halunnut hormonaalista ehkäisyä. Huonosti kävi. Akne palasi ja uusille alueille leukaperiin, otsaan... Vuosi sitten menin ihotautilääkärille ja sain tämän Acnatac geelin. Valehtelematta voin sanoa, että akne parani viikossa. Minulla on ollut aina paljon tulehduksia iholla ja mustapäitä. Vaan eipä ole enää. Mikään ei ole auttanut näin hyvin, ei edes pillerit. Suosittelen kyllä lämpimästi, jos ihotautilääkäri tätä tuotetta ehdottaa.

Vierailija
34/66 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Sain Acnatac-geeliä ihotautilääkäriltä kun yhtäkkiä kesän jälkeen alkoi taas tulla paiseita naamaan.

Oon nyt käyttänyt vasta muutaman yön ja heti auttanut.

Mut tää ihon rasvaisuus 😤...siis apua.Lääkäri sanoi että monella saattaa kuivua kasvot jo eka kerran käytön jälkeen...no mulla ei ainakaan.

Sain myös Actavis A-vitamiini voidetta joka ollut käytössä ennenkin joten laitan sitä sitten välillä yöksi...se ainakin kuivattaa.

No mut ennemmin rasvainen iho kuin finninen!

Mites muilla toi rasvaisuus?

Vierailija
35/66 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans iho todella rasvanen! Inhottaa kun aamulla meikkaan ja ei mene kuin noin 10 min puuterin laitosta, ni johan jo kiiltää. Ihme ettei tota ihon rasvasuutta lukenu haittavaikutuksissa... Olen käyttänyt vähän yli kuukauden ja 3kk on kuurin kesto.

Vierailija
36/66 |
08.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä auttoi? Ei ollut juurikaan eroa entiseen.

Parin viikon jälkeen se antoi minulle ihan saatanan huonon olon ja huono olo lakkasi kun lopetin kuurin. Sen jälkeen uloste ja vatsa ei ole toiminut normaalisti, nyt 10kk on kulunut ja aloin tutkituttaa tätä asiaa kunnolla.

Haittavaikutukset täsmää oireisiin, sitä on hankala uskoa, sillä tämä on kuitenkin kasvoille levitettävää ainetta.

Vierailija
37/66 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tää keskustelu on jo vanha aattelin tulla kertoo mun oman kokemuksen acntacista. Tosiaan, mulla lähti kuurilla KAIKKI näppylät naamasta ja sitten pidin taukoa kesän ajan ja aloitin taas uudestaan kun joitakin näppyjä oli tullut, mutta ihon on nykyään tosi hyvässä kunnossa, verrattuna siihen millainen se oli ennen acnatcin käyttöä!  Suosittelen! Ajattelin alkaa käyttämään geeliä myös selkään ja rintaan, kun sielläkin niitä näppyjä on jos niihinkin tehoaisi!

Vierailija
38/66 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kuukautta acnatacia takana ja on kyllä auttanut ❤️ Minulle tuli hormonaalinen akne kasvoihin kun lopetin pillerit ja 4 kk lopetuksen jälkeen kun olin kokeillut jo kaikki luomummat vaihtoehdot niin hankin tämän ja auttoi, alun rasvoittuminenkin alkaa helpottaa, en levitä tuoteta koko kasvoille, esim poskipäihin missä minulla ei kipeitä finnejä ole. Lääkärin ohjeen mukaan myös en hirveänä käytä kosteusvoidetta.. pakko kyllä vähän laittaa kun tulee kuivia spotteja. Ruokavalio myös tärkeässä roolissa, jos herkuttelen sipseillä yms, heti nousee käävät naamaan.

Vierailija
39/66 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin kyseistä aknegeeliä viime vuonna ja kuuri kesti 3 kk. Laitoin geeliä joka ilta kasvojenpesun jälkeen ja aamulla ikäänkuin ''pesin'' geelin pois ja laitoin kasvorasvaa.

Huomasin eron jo muutamassa viikossa, kuinka ihoni oli paljon tasaisempi ja sileän näköinen! Huonoja puolia kokemuksessani geelin kanssa oli se, että ihoni muuttui TODELLA rasvaiseksi ja silmäluomeni turposivat ja menivät todella kuiviksi, vaikka en laittanut geeliä lähellekkään silmiäni. Näin jälkeenpäin ajatellen olisi varmaan pitänyt lopettaa geelin käyttö siihen, mutta jatkoin loppuun asti ja silmäluomien kuivuus ja turvotus lähti ajan kanssa. Voi myös olla, että asiaan ottaa osuutta silmätulehdus joka tapahtui ennen kuurin aloittamista. 

Muistakaa myös käyttää geeliä vain sen herneen verran, vaikka kuinka houkuttaisi laittaa enemmän. Ihoni muuttui todella punaiseksi kun laitoin geeliä liikaa. Kuurin jälkeen akneni palasi vähitellen takaisin, mutta ei ehkä niin pahaksi kuin lähtöpisteessä.

Vierailija
40/66 |
10.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei osaako joku sanoa voiko acnata geeliä ennen laittaa kasvovettä vai ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan