Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kolmatta odottavia?

11.06.2012 |

Itse olen 30v ja lapset 6v ja 7v ja nyt huomenna rv 5+0 eli laskettuaika 13.2.

Milloin muuten kannattaa mennä ekaan ultraan aikaisintaan jos haluaa varmistaa että lyökö siellä masussa pikkuinen sydän? 3 keskenmenoa ollut vuosien varrella niin tahtoisin tietää onko masussa kaikki hyvin!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman eriskummallinen olo... Tänään tein raskaustestin kp 30+4 ja plussaahan se näytti. Lapset on tällä hetkellä 5.5 v ja melkein 4 v ja nyt uusin tulokas olisi sitten tulossa helmikuussa. Yritetty lasta ei varsinaisesti olla, että voisi sanoa että tämä on vähän tällainen tiedytty vahinko. Jotenkin nyt vaan yllätti kun niin helposti tuli. Jos niin saa sanoa? Mutta nyt olisi siis 6. raskausviikko menossa... LA olisi helmikuun lopulla. Apua... on jotenkin sekavat fiilikset. Iloinen olen kyllä mutta vähän murehduttaakin. Niin ja itsellä ikää on juuri tullut 31v.

Vierailija
22/26 |
02.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä odotellaan kolmatta ihan alkumetreillä. Neuvolan ultraan sain ajan viikolle 9..

toiset lapset ovat täyttäneet 5 ja 6v.

Missä vaiheessa on kolmatta odottavien maha alkanut pömpöttää? :) itsellä muutenkin maha jäänyt edeltävistä raskauksista "vauvamahaksi" niin tuskin suurta muutosta tulee ainakaan ennen puolta väliä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

täällä taas yksi kolmannen odotaja ilmoittautuu mukaan. Odotuksessa ollaan siis ihan alkumetreillä, la olis huhtikuussa 2013. Vähän vielä on epävarma olo oonko edes raskaana kun tein ekan testin pari päivää kuukautisten poisjäännin jälkeen ja silloin testi näytti negaa (tosin en tehnyt testiä aamulla kuten pitäisi?) . Toisen testin tein n. viikko ensimmäisen testin jälkeen joka näytti heikosti plussaa. Mitään oireita ei ole ollut, mitä nyt vessassa pitänyt ravata melko usein. Vielä en ole lääkärille soittanut kun asumme ulkomailla niin pitää hieman selvittää mihin täällä pitää ja kannattaa oikein mennä, julkiselle vai yksityiselle puolelle. Kun synnytyksen aika tulee niin silloin ajatuksissa on tulla Suomeen.

Minulla on ennestään kaksi poikaa, 4v ja 2v. Ja ikää itellä on 32v ja miehellä 36v. Eli ei mitään nuorukaisia enää olla :)

Vierailija
24/26 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä odotellaan kolmatta ihan alkumetreillä. Neuvolan ultraan sain ajan viikolle 9..

toiset lapset ovat täyttäneet 5 ja 6v.

Missä vaiheessa on kolmatta odottavien maha alkanut pömpöttää? :) itsellä muutenkin maha jäänyt edeltävistä raskauksista "vauvamahaksi" niin tuskin suurta muutosta tulee ainakaan ennen puolta väliä :D

Kolmatta täälläkin toivon mukaan odotellaan. En ole saanut vieläkään nla aikaa, vaikka rv 11+2. Alkuraskauden ultraan olen pyytänyt useiden km vuoksi. Vaikuttaakohan tähän neuvolan välinpitämättömyyteen tosiaan se, että olisi kolmas raskaus (jos on)? Muut lapset 20v ja 9v. Ellei "säännöt" ole muuttuneet, olisin 3:nnen kerran ensisynnyttäjä.

Maha todellakin jo muuttunut selvästi. Huomaan hyvin itse sen kasvun. 9v tyttökin puhuu siihen tyyliin kuin "tietäisi" pikkuisen olevan tulossa. Voiko tuon ikäinen todellakin aavistaa jo? Ei olla sanottu mitään, koska keskenhän tämä voi vieläkin mennä.

Pääsisinpä pian ultraan, jotta sais varmuuden asiaan.

RV 11+2

Vierailija
25/26 |
19.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei!

Erittäin kauan kestäneiden neuvottelujen jälkeen mäkin oon vihdoin päässyt odottamaan kolmatta vauvaa =). Onko muilla ollut puolisot innokkaita tai vastaan kolmannen lapsen suhteen?

Ja neljättä on kuulemma turha edes kysellä :)...

Oon 28v ja lapset tyttö 6v ja poika 4V. En ollut sen paremmin ajatellut mutta ihana kun voi olla kotona esikoisen alottaessa koulutiensä.

Vauvamaha on kyllä ihan toisenmoinen kun esikoista odottaessa. Silloin ei meinannut tulla ollenkaan näkyviin. Nyt ei pysty enää ees salaamaan ja alusta asti turvotuspömpötystä :).

Lääkärinneuvola ens viikolla ja eka ultra sitä seuraavalla viikolla. RV 9+6

Vierailija
26/26 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi kolmosen odottelija. Meille tämä kolmonen oli täysi yllätys, ehkäisy on pettänyt. Kolmonen oli kyllä haaveissa, JOSKUS. Nyt tässä sitten on sulateltu asiaa viikon verran. Raskausviikoista on vaan arvelua, huomenna menen käväisemään neuvolassa ihmettelemässä että missähän tässä mennään (ultrassa siis myös). Edelliset kuukautiset (ennen tämän kuun pois jääneitä) tulivat, mutta olivat lyhyemmät ja vähän epämääräiset. Tietysti lapsen pidämme, mutta on tässä vähän nyt sopeutumista kun ihan muut suunnitelmat oli. Mutta niin se elämä muuttaa suunnitelmia. Aikaisemmat lapset -08 ja -10. Mies on asiasta innoissaa, itsellä on toistaiseksi aika järkyttyneet fiilikset. No toivottavasti huomenna olen jo viisaampi. Onko muita tällaisessa tilanteessa olevia?