Siis miten näin voi käydä?! Pesin 60 asteessa temun paidan ja paita katosi pesukoneesta!
Siis hajosi niin pieniin osiin että katosi! Ei ole MITÄÄN jäljellä paidasta.
Kommentit (31)
Noin siinä käy kun riepu on halvempi ostaessa kuin mitä yksi pesukustannus kuluttaa.
Saatiin taas mikromuoveja vesistöön.
Jos se oli niitä pilailupaitoja, liukenee veteen?
Onjo tämä jokin ihkauusi urbaanilegenda joka kiertää netissä vielä 50 vuoden jälkeenkin?
Paperipaita tai maissipaita. Aikamoista.
Se on ihan oikein sulle🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Mitäs tilasit 💩💩💩💩💩
Minä pesin Temusta ostettuja olohousuja 40:ssä, niin koko pesukone katosi.
Olen pessyt monta Temun paitaa ja yksikään ei ole vielä pesukoneeseen hajonnut tai pesukonetta hajottanut.
Vierailija kirjoitti:
Paperipaita tai maissipaita. Aikamoista.
Ei huonompi idea paikoissa joissa ei voi pestä pyykkiä. 3.maiden myrkky ja jäteongelmaisille. Siis kompostoituvat tuotteet.
Se mitä suomalaiset tekee on maailman mittakaavassa vähäistä, mutta jokaisen kannattaa silti miettiä kulutustaan. Perus yksiväriset perusmalliset vaatteet kestää aikaa.
Minä tilasin temusta sellaisen "kauluspaitalisukkeen" (etuosakaarroke), mitä voi käyttää liian avonaisen neuleen tms. alla ja olla huolitellun näköinen. Se oli puhtaan valkoinen. Hyvännäköinen. Pesen kuitenkin vaatteet ennen käyttöönottoa. Niin senkin. Asianmukaisesti valkoisen pyykin seassa. Seuraus: Se oli kutistunut kittanaksi ja muuttunut melkein keltaiseksi:( Roskiin meni käyttämättä. Rahallinen menetys nyt ei ollut paljon mitään, mutta mieliharmi oli.
Vierailija kirjoitti:
Tarkastitko tuoteselosteen, ettei housut sisältäneet mustaa aukkoa?
Persulle sitä vaan sattuu ja tapahtuu.
Jos olisin niin urpo kuin ap niin en ainakaan kuuluttaisi sitä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin niin urpo kuin ap niin en ainakaan kuuluttaisi sitä täällä.
Keksitty juttuhan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Noin siinä käy kun riepu on halvempi ostaessa kuin mitä yksi pesukustannus kuluttaa.
Ihanko oikein otit aloituksen? 😂
Vierailija kirjoitti:
Sama paitsi ne housut ilmestyi naapurin vessanpönttöön.
Mulle kävi noin Marimekon tuotteelle, Kiinassa sekin oli valmistettu.
Höpö höpö 🥱