onko ei lihottavaa psykoosin estolääkettä?
Kukaan tietääkö, vai ovatko kaikki psykoosipotilaat todella lihavia?
Kommentit (48)
mutta nyt on paikalla myös mammoja jotka syö lääkettä psykoosiin :) psykis ei kai syö?
mutta nyt on paikalla myös mammoja jotka syö lääkettä psykoosiin :) psykis ei kai syö?
koska en halua psykoosiin, mutten halua olla läskikään.
koska en halua psykoosiin, mutten halua olla läskikään.
että varmaan jossain vaiheessa pakko kikkailla itselleen psykoosi tai jotain ettei eläke mee katkolle.
Elämä on valintoja.
En syönyt yhtään roskaruokaa enkä herkkuja. Lihoin pakkohoidossa osastoruuasta ja terveellisestä ruuasta..
Vierailija kirjoitti:
En syönyt yhtään roskaruokaa enkä herkkuja. Lihoin pakkohoidossa osastoruuasta ja terveellisestä ruuasta..
Jos lääkkeet piti ottaa, ok.
Mutta kuka käski syödä itsensä 60 kiloa ylipainoinoiseksi.
Ei. Kaikki ne lihottaa. Abilify ehkä vähiten. Ja laihtuminen, jos ei pysty lääkettä lopettamaan, on vaikeaa. Ne hidastaa aineenvaihduntaa.
on vatsan ohitusleikkaus, leikkaukseen pääsee bmi yli 40.
Ite painoin sairaalaan mennessä 74kg ja tämä oli 2010 jouluna. Nyt painan 110kg ja tällasessa tappi vartalossa 158cm toi on jo aivan liikaa.
Olen syönyt seroquel prolongia. Sairaasta lähtiessä annos oli 1400mg eli todellisen hullun annos :). Nyt yritän pärjätä ketipinorilla 100mg. Uni ei vaan tuu, mutta pää on pysynyt suht ok.
Pientä vastatuulta elämässä on tällä hetkellä eli pelkään sairastumista, mutta kyllä psykoosi potilaskin oppii tunnistamaan itsestään oireet. Itse hakeuduin hoitoon kun tajusin, että nyt mennää yli. Olen ollut psykoosipotilaiden kanssa tekemisissä aikaisemmin.
No nyt edess sellanen 50-60kilon painon pudotus... arvaatte varmaan ettei tule olemaan helppoa.
psykoosimamma110kg