onko ei lihottavaa psykoosin estolääkettä?
Kukaan tietääkö, vai ovatko kaikki psykoosipotilaat todella lihavia?
Kommentit (48)
varmaan b-lausuntokin auttoi asiaa. Saan yhteensä 937€ käteen kelalta ja Ilmariselta, aika paljon enemmän mitä työkkärinraha tai opintotuki.
Ja se raha on niin helppo, ei tartte joka kuukausi erikseen hakea niinku joku työkkäriraha, josta ei ikinä tiedä milloin työkkärinnatsitäti lätkäisee karenssin mielivaltaisesta syystä.
itelläkin b-lausunto, mutta pitääkö se aina uusia tietyn väliajoin?
Itellä myös koodi 112 kelakortissa eli hullun paperit löytyy... mietin tota mahdollisuutta tohon eläkkeeseen.
Ne maksaa mulle osan kuntoutustuesta ilmeisesti siksi, että olin siinä yhtiössä vakuutettuna kun viimeksi olin töissä ja kela maksaa mulle jostain armosta osansa ja yhteensä niistä tulee 937€.
Kela vissiin kuvittelee että käytän sen niiden maksaman rahan terapiamaksuihin, siinähän kuvittelee.
Mä meen valokuvauslinjalle taidekouluun jos kuntoutustuki jatkuu tai maksan sillä rahalla avoimen yliopiston opintoja.
Terapiasta en maksa itteeni kipeeksi, paremmin auttaa kun tekee jotain muuta ku lätisee vanhoista asioista.
Eli ei auta vaikka bmi olisi 50 niin ei pääse psykoosipotilas vatsalaukun ohitusleikkaukseen.
Eli ei auta vaikka bmi olisi 50 niin ei pääse psykoosipotilas vatsalaukun ohitusleikkaukseen.
Vaikkei psykoosia olisi ollut kohta 10 vuoteen?
painoseurannassa tai missään muussakaan laihdutusleikkaukseen päästään terveillä johtavassa jutussa.
Hyvä että tuli tämäkin selville ennenkuin edes alkaa laihdutusleikkausta varten laihduttamaan.
auta ku lopettaa syöminen tai vetää huulet pikaliimalla kiinni, että edes joskus olis toivoa päästä jonkun ihqun ihanan kanssa peiton alle.
Ei mulla muuta.
ene dieetti?
Psykishän kuulostaa losto tyypiltä :) Mäkin olen opiskellut valokuvasta pitkään ja hartaasti ja voisin opiskella lisääkin. Opiskelin tässä välissä amk insinööriksi itseni ja sairastuin sen jälkeen.
Mä en sais eläkettä ilmeisesti noin paljoa kun mulla ei ole mitään vakuutusta. Harmi :/
Mietin tässä että kuinka kauan taistelen oikean elämän puolesta ja koska annan periksi tälle paskalle.
Mulla on kyllä peiton välissä oma kulta.
t. psykoosimamma110kg
on erittäin vähäkalorinen dieetti. Esim nutrilett tai vastaava.
on erittäin vähäkalorinen dieetti. Esim nutrilett tai vastaava.
varoitustekstejä niissä nutrieteissa tai vastaavissa. Mistä tuollaisia voi tietää?
t:ap, joka syönyt psykoosilääkettä 2v
sille turhaan psykoosilääkettä ja sitten se turhaan syötetty lääke jo joku vitun kelakoodi estää pääsemästä eroon niistä kiloista, joita se turhaan syötetty paskalääke on tuonut.
Mullekin sen diagnoosin heitti loppupeleissä joku vitun anorektinen kesälääkäri, joka ei varmana ollu ees vielä valmistunut.
Että kiva sit elää vittu väärän diagnoosin kanssa ja elämä pilalla.
kanssa koskaan kuullutkaan etteikö psykoosipotilas voisi laihduttaa, silloinhan on pakko olla vähäkalorisella dietillä, eihän sitä muuten laihdu.
t.110kg
Voi vittu, murhaajakin pääsee aloittamaan uuden elämänsä sen jälkeen kun tuomio on lusittu. Vittu psykoosipotilas ei ikinä.
tajuu sitä että eihän noi psykopolin asiat edes näy tuolla tk:n puolella jos ei anna lupaa että ne saa näkyä...
vanhoja paskalääkkeitä. Se vitun kesälääkäri eikä kukaan muukaan uskonu kun mä sanoin että risperdal vaikuttaa mun näköön, en nähnyt enää edes tekstaria lähettää ja sanoin siitä suljetulla hoitajalla ja lääkärille eikä ne uskoneet.
Vasta kun pääsin avo-osastolle se lääkäri uskoi mua ja risperdal meni vaihtoon saman tien. Tosin se vaihtui Zyprexaan ja sillä tiellä ollaan.
vastataan. Eiks lihavilla ole aina hauskempaa? Näin oon kuullut vai laiha ja kärttyinen ja hullukin. ;o) Musta toi jälkimmäinen ehdottomasti tässä yhteiskunnassa. Lihavat tarvii hoitoa enempi. Kumpi susta? Mikä sä olet noista?
ei siitäkään ole mitään iloa jos on hoitajan mielestä vastenmielinen läski. Hauska saatan olla, mutta läski, yök.
Siis osastollako sua haukuttu vai missä hoitajat haukkuneet? Oletko kertonut kellekään läheiselle? Millainen psykoosisi sitten on jos kerran se parempi?
Tässä on nyt varmaan kaks tai useampi psykoosilääkeläskiä, jotka tähän ketjuun kirjottaa.
Tehkää oma kerjunne.
Mua kans kiinnostais. Kolme vuotta olanzapinia ja + 15 kg. Mutta ajatus on kirkas.
ootko saanut tolla pelkällä 112 koodilla eläkkeen? paljonko se on?