Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oma mies ahdistaa vaativuudellaan

Vierailija
11.06.2012 |

Onko neuvoja, kommentteja, omaa kokemusta?

Mieheni kitisee jatkuvasti läheisyyden, seksin ja seuran puutetta. Itse taas kotiäitinä toivoisin tietysti omaa aikaa....ymmärrän, että olemme luonteeltamme erilaisia ja olen koittanut huomioida miestäni enemmän, mutta tuntuu että mikään ei riitä vaan hän haluaa imeä minusta kaiken irti.Itse nautin nopea tempoisesta arjesta, menosta ja meiskeestä ja olen alati liikkeessä, kun väsyn simahdan kuin töpselin vetäisi irti seinästä. Mies on taas mallia sohvaperuna ja jakaa energiansa eri tavalla. Hän haluaisi että keskittyisimme vain toisiimme jos lasten hoidolta ym.luppoaikaa jää. Minua se ahdistaa ja tylsistyttää.Olisin ihan tyytyväinen eloomme ja oloomme jos mies ei päivittäin huomauttelisi tästä asiasta.Miten saamme kahden erilaisen yhteiselon toimimaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehen pitäisi oppia kunnioittamaan sitä että tarvitset myös omaa tilaa ja aikaa, ja sinun taas tulla vähän vastaan ja oman epämukavuuden uhallakin ehkä lisätä miehen läheisyydentarpeen sietokykyä.

Ei kyllä ole mikään helpoin asetelma tuo teidän tapa olla erilaiset. Kyllä siitä selvitä voi jos molemmilla on vahva sitoutuminen suhteeseen mutta sopeutumisaika varmasti on kyllä raskasta molemmille.

Vierailija
2/3 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää osallistua kotitöihin hieman enemmän niin jää teillekin yhteistä aikaa. Eihän kukaan jaksa jos pitää vielä lasten- ja kodinhoidon lisäksi katsella laiskaa miestä joka ei osallistu mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää osallistua kotitöihin hieman enemmän niin jää teillekin yhteistä aikaa. Eihän kukaan jaksa jos pitää vielä lasten- ja kodinhoidon lisäksi katsella laiskaa miestä joka ei osallistu mihinkään.

pikemminkin se että ap:tä ahdistaa se yhteinen aika, se että silloin mies takertuu häneen liikaa ja haluaa häneltä liikaa?

Toisaalta itse ymmärrän sitäkin että jos toinen on kotiäiti eli hänen koti on työ, ja toinen tienaa rahat elämiseen niin silloin ei se tienaaja niin kauheasti kotitöihin enää osallistu. Meillä pidin itsestäänselvänä että minä hoidan yksin kodin ja lapset niin kauan kuin miehen tuloilla elän, siitähän mulle silloin "maksettiin" ja tuntui lisäksi että ei se kodin- ja lastenhoito niin raskasta ollut että läheskään olisi vastannut esim. normaali työpäivän rasittavuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi