Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolme viikkoa syödään 140 €:lla. Taas.

Vierailija
03.04.2012 |

Ei haeta mitään avustusruokapusseja, mitään apuja ei tule mistään suunnasta. Mutta on ennenkin tällä elossa pysytty ja pysytään taas. Eihän meitä ole tässä kuin minä ja lapsi. Toivotaan ettei tule yhtään ylimäärästä laskua tai mitään mene rikki että olisi pakko saada ostettua muuta kuin ruokaa.

Onneksi olen hamstrannu lihaa ja muuta ruokaa kaappeihin lihavampina päivinä. Alkaa nekin vaan jo vähetä. Töitä haen koko ajan, kaiken laista. Toivottavasti pian tärppää. Miten olen joutunu tälläseen tilanteeseen? Yliopistotutkinto hankittu ja töitä tehty. Yhtäkkiä lähtee duuni alta, uutta ei löydy ja sitten löytää itsensä elämästä näin.

Ollaan sentään terveitä, koti on viihtyisä ja lapsi on onnellinen. Ja olen kai minäkin. Huolia ei kannata turhaan murehtia. Yrittää parantaa elämäänsä sen minkä voi. Suremalla se ei muutu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytämme miehen kanssa ruokaan noin 300e/kk. Mies syö tuosta varmaan 200e edestä.

Mikset mene leipäjonoon? Sieltähän sitä ruokaa saisi. Ja mikset mene sossuun? Sulle pitäisi jäädä 400e vuokran/asumiskulujen jälkeen, ja lapselle noin 200e. Jääkö?

Vierailija
2/4 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen lapsi? Voisiko vanhempasi, lapsen isä tai sukulaiset auttaa rahallisesti? Miten tulette toimeen muuten jos et ole töissä? tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ton pitäs olla ihan riittävä määrä yhden aikuisen ja yhden lapsen sapuskoihin? Olettaen, että kaapista löytyy kaikki perustuotteet. Mitä te oikein syötte??

Vierailija
4/4 |
03.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ton pitäs olla ihan riittävä määrä yhden aikuisen ja yhden lapsen sapuskoihin? Olettaen, että kaapista löytyy kaikki perustuotteet. Mitä te oikein syötte??

kolme viikkoa eli 21 päivää jaettuna 140e on n 6,2e/ päivä ja se vilä jaetaan kahdella -----> n. 3 euroa. Siaistko ittelles päivän ruuat hankittua kolmella eurolla? Saanko kysyä mistä saisit vitamiinit tai esim vaikka valkuaisaineet? ei tolla hinnalla kuule mitään saa... et oo tainnu käydä kaupassa moneen vuoteen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän