Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhu kertoo, että Rodoksella ollut tovi sitten maanjäristys.

Vierailija
10.06.2012 |

5.8 lukemilla.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummo ja sen matkaseurue eivät kuulemma huomanneet yhtään mitään missään vaiheessa. Järistys ei kai varsinaisesti ole ollut Rodoksella.


Oltiin vielä tuolloin Rodoksella, ja ihan selvästi sen kyllä huomasi... yhden hotellin seinässä oli murtuma tullut tuossa järistyksessä, sitä ihmiset siinä pällisteli. Voimakkaimmillaan järistys tosiaan oli Turkin puolella.

Vierailija
22/23 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi kunnella huhuja kun lukee pàivàn lehdet... mità ei lue hesarissa ei tarkoita sità etteikò sità olisi...voi lukea muita lehtià, kuten the newsweek jne... jotta pysyy jotenkuten maailman kartalla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse turkin puolella kylassa lahimpana maanjaristyskeskusta ja oli kylla voimakas. Mutta ainoat jotka loukkaantuivat olivat paikallisia jotka menivat paniikkiin. Turistit olivat suht rauhallisia. IS sai ymmartamaan etta keskus oli rhodoksella mika siis ei pitanyt paikkansa, se taisi myos olla ainakin yli 100km paassa joten en usko sen olleen yhta voimakas. Siellapain harvoin on yhta voimakkaita jaristyksia joten en huolehtisi. On kuitenkin hyva olla aina varautunut ja etukateen tietaa mita tehda tammoisessa tilanteessa eika panikoida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme