Huhu kertoo, että Rodoksella ollut tovi sitten maanjäristys.
Kommentit (23)
ei tarvi kunnella huhuja kun lukee pàivàn lehdet... mità ei lue hesarissa ei tarkoita sità etteikò sità olisi...voi lukea muita lehtià, kuten the newsweek jne... jotta pysyy jotenkuten maailman kartalla...
Olin itse turkin puolella kylassa lahimpana maanjaristyskeskusta ja oli kylla voimakas. Mutta ainoat jotka loukkaantuivat olivat paikallisia jotka menivat paniikkiin. Turistit olivat suht rauhallisia. IS sai ymmartamaan etta keskus oli rhodoksella mika siis ei pitanyt paikkansa, se taisi myos olla ainakin yli 100km paassa joten en usko sen olleen yhta voimakas. Siellapain harvoin on yhta voimakkaita jaristyksia joten en huolehtisi. On kuitenkin hyva olla aina varautunut ja etukateen tietaa mita tehda tammoisessa tilanteessa eika panikoida.
Oltiin vielä tuolloin Rodoksella, ja ihan selvästi sen kyllä huomasi... yhden hotellin seinässä oli murtuma tullut tuossa järistyksessä, sitä ihmiset siinä pällisteli. Voimakkaimmillaan järistys tosiaan oli Turkin puolella.