Huhu kertoo, että Rodoksella ollut tovi sitten maanjäristys.
Kommentit (23)
Olisi tuosta jo joku sähke bbc:llä yms.
joku järistys. Lähellä rodosta näköjään.
ap,
Ja olen huolissani siellä olevits turisteista, kuin paikallisista.
Ja se seikka, että itse menossa sinne alkuviikosta.
siellä on maanjäristyksiä aika usein, omalle kohdalle sattunut järistyksiä Rhodoksella jo kahdesti.
ap,
Ja olen huolissani siellä olevits turisteista, kuin paikallisista.
Ja se seikka, että itse menossa sinne alkuviikosta.
Turisteille ei voi paljon muuta sanoa kuin että itsepä sinne änkesitte.
Sitä ennen 2010, 2009 ja yli 6:n asteikon vuonna 2008. Siellä järähtelee usein.
Turisteille ei voi paljon muuta sanoa kuin että itsepä sinne änkesitte.
vai pysytkö kotona neljän seinän sisällä?
ap, Ja olen huolissani siellä olevits turisteista, kuin paikallisista. Ja se seikka, että itse menossa sinne alkuviikosta.
Turisteille ei voi paljon muuta sanoa kuin että itsepä sinne änkesitte.
Miksihän listasin oman matkani viimeisenä.
ap
ne kuulemma maksaa hyvin haastatteluista ja kuvista paikan päältä
Jumalan rangaistus. Etelän lomilla juodaan ja huorattan. Se on kauhistus Jumalan silmien alla.
Jääköön sinne, ei ainakaan valtion rahoilla enäää yhtään turistia takaisin
mummo ja sen matkaseurue eivät kuulemma huomanneet yhtään mitään missään vaiheessa. Järistys ei kai varsinaisesti ole ollut Rodoksella.
En tunne sympatiaa turisteja kohtaan Paikallisia kyllä.
Paikalliset niitä veroja kiertävät minkä ehtivät.
Etkö lue lehtiä yhtään?
Harvassa ravintolassa saat kuitin...
Ja sitten kehtaavat vielä itkeä että "heitä nöyryytetään".
Ei ole yhtään kivaa.