Voisitko selittää miksi olet täällä ollut koko päivän?
Kommentit (10)
No no vasta tultiin . Pitää kiusata tosikkoja. Yhtäkään vitsiä ei näy ei hyvää tahtoa ei hyvää tuulta.
En ole koskaan käynytkään siellä. Sinähän siellä olet.
No job :( I took a break and went to grocery store.
No sen vuoksi että kun sinäkin olet ollut täällä koko päivän.
Olen mt läski enkä ole kusisesta ykiöstäni uskaltanut vuosiin ulos... auon täällä päätäni. Kyllä te minut tiedätte haukkumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen mt läski enkä ole kusisesta ykiöstäni uskaltanut vuosiin ulos... auon täällä päätäni. Kyllä te minut tiedätte haukkumisesta.
Tunnetaan...... Mene tekemään taas piiiitkä lapsi aloitus että saamme pilkata.
Olen ollut täällä kotona koko päivän koska minulla on nyt kesäloma.
En nyt ihan koko päivää ole ollut. Kävin kaupassa ja olen kuunnellut myös Tubea. Nytkin se puhuu taustalla. Tällä ei tänään ole juuri mitään kiinnostavaa näkynyt, joten hain kuunneltavaa. Ja koska modekaan ei julkaissut kommenttiani yhdessä ketjussa, niin olen pysynyt pois palstalta.
Tykkään jutella kaltaistesi älykköjen kanssa teoreettisesta fysiikasta.