Överklass fnask - uusi tittelini. Pitipä sekin kuulla. Kiitos
Kommentit (26)
Tämä siis sitä samaa provojuttua kuin miksei mies ole vienyt kotiinsa jne?
Tämä siis sitä samaa provojuttua kuin miksei mies ole vienyt kotiinsa jne?
Eiköhän tässä vielä saada kuulla hiv-diagnoosikin tai ainakin loppuelämän lapsettomuustuomio.
olen varma, ettei tämä ole provo. Ap nyt vain ilmaisee itseään vähän kirjallisemmin kuin yleensä keskustelupalstoilla. Jos olette sitä mieltä, että ap on provo, niin pitäkää omana tietonanne. Sen toitottaminen ei tuo ketjulle minkäänlaista lisäarvoa vaan on vain helvetin ärsyttävää. Mitä jos aina kun tekin avaatte suunne, joku huutaisi väliin, että valehtelet! Ei sun mies oikeasti tuonut sulle kaupasta suklaata, kohta väität että se tiskaakin!!!
Joo, kyllä mä oon ainakin kuullut tollasta kieltä moneltakin mieheltä, mun tuttavapiirissä kohteliaat miehet on itseasiassa harvinaisempia kuin tuollaiset..pitäis varmaan vaihtaa tuttavapiiriä. Huono itsetunto tollasella tyypillä on ja ties mitä muita vammoja päässään.
oikeen on? Mä en enää pysy kärryillä tämän asian kanssa. Justhan sä kerroit tästä tapaamisesta toisessa alotuksessa, ja taas uusi alotus tälle haukkumasanalle. Mikä tässä on ideana?
ap olisi kyllä tehnyt palveluksen ihmiskunnalle, jos olisi kirjoittanut kaiken yhteen ketjuun. hän nyt vain on niin lapsellinen, että luulee uuden ketjun aloittamalla voivansa estää sen, että vanhoja luettaisiin enää kovin paljon. netissähän ne silti säilyvät maailman tappiin. hakusana on micke ja nyt myös tyo fnask.
noin muuten olen sitä mieltä, että ei voi oikein odottaa herrasmiesmäistä käytöstä mieheltä, joka häikäilemättömästi pettää perhettään. teoillaan hän on osoittanut olevansa huorintekijä ja avionrikkoja eikä hän siten kunnioita edes tärkeintä eli vaimoaan.
naiivi ja jankuttaja voin hyvinkin olla, kuten joku kirjoitti. Minut ja vuodatukseni on helppo sivuuttaa, en tarkoita niillä ketään ärsyttää.
ap