Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaa haluaisit mieluummin tapailu kumppaniltasi: Kukkia vai sidontaa?

Vierailija
01.08.2026 |

Itse tykkäisin kokeilla "sidontaleikkejä", kun en ole niitä päässyt kokeilemaan. Pari kertaa olen ehdottanut, mutta miehet tuntuu olevan vähän ujoja näihin leikkeihin 😳

Olisi kukkien sijaan kiva olla kiinnitettynä vaikka johonkin tankoon tai pylvääseen.

N38

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tietävät, että nämä leikit johtavat katkeraan riitaan. Nainen on yleensä se alistaja parisuhteessa.

Vierailija
2/3 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... yksi näkökulma on sellainen, että ehkä mihinkään BDSM-toimintaan ei kannata lähteä heti lyhyen tuntemisen perusteella. Mieskin ottaa tuossa melkoisen riskin. Jos kaikki ei menekään hyvin, tulee jälkipuintia ja pahimmillaan vaikka hyväksikäyttösyyte.

Eiköhän useimmat miehet ihan mielellään tuollaisia leikkejä kokeile, sitten kun riittävän hyvin tunnetaan toisensa.

Hälläväliä-tyypit tietysti ryhtyy tuohon vaikka ensitapaamisella, mutta haluatko olla tolpassa kiinni kun kyseinen kaveri toteuttaa ideoitaan kiimassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm... yksi näkökulma on sellainen, että ehkä mihinkään BDSM-toimintaan ei kannata lähteä heti lyhyen tuntemisen perusteella. Mieskin ottaa tuossa melkoisen riskin. Jos kaikki ei menekään hyvin, tulee jälkipuintia ja pahimmillaan vaikka hyväksikäyttösyyte.

Eiköhän useimmat miehet ihan mielellään tuollaisia leikkejä kokeile, sitten kun riittävän hyvin tunnetaan toisensa.

Hälläväliä-tyypit tietysti ryhtyy tuohon vaikka ensitapaamisella, mutta haluatko olla tolpassa kiinni kun kyseinen kaveri toteuttaa ideoitaan kiimassa?

Mä en kyllä keksi muuta kuin että minua naitaisiin tai käskettäisiin ottamaan suihin ja kumpikaan noista ei ole paha 🥰 Tai ehkä saisin vähän piiskaa, mutta ei sekään kamala ajatus ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan