Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksi uudessa suhteessa

Vierailija
09.06.2012 |

Minua kiinnostaisi tietää, että kun aloitatte seksin harrastamisen uuden kumppanin kanssa, missä vaiheessa suuseksi astuu kuvaan? Ja tarkoitan siis nimenomaan naisen antamaa suuseksiä miehelle. Onko se teistä jotain mitä harrastetaan jo ennen yhdyntöjä vai tuleeko suuseksi kuvioihin mukaan vasta myöhemmin, kun "perushommat" sujuu jo?

Pähkäilen tätä siksi, koska itse nautin suuseksin antamisesta mutta en tiedä, onko jotenkin "härskiä" siirtyä siihen jo ensimmäisellä seksikerralla. Olen tapaillut miestä tässä jo hetken ja tiedän, että pian tulee seksin aika, ja odotan siltä hetkeltä aika paljon. En vain haluaisi "säikäyttää" miestä menemällä heti alakertaan, jos hän pitäisikin sitä jotenkin raisuna... Tätä ennen kun olen ollut vain yhdessä parisuhteessa ja se oli niin pitkä, etten enää edes muista miten nämä hommat hoituvat! :D

Lisäksi mietityttää kondomin käyttö. Otatteko te suihin ihan mielellänne kortsun kera?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan miehen saa todella tyytyväiseksi, jos ottaa eke treffeillä suihin. Ne jää joteskin koukkuun siihen. Ei mene kauaa, kun puhelin soi ja ehdotetaan taas tapaamista.

Sit jos jatkaa tota rataa, niin mies pysyy taatusti ja on uskollinen. Luulenkin, että syy suureen avioeromäärään on, että naiset ei ota miehiltään suihin.

Vierailija
22/30 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noinko löyhästi suhtaudutte taudeilta suojautumiseen, aikuiset ihmiset? Jätättekö kortsun kokonaan käyttämättä? Se on melkeinpä ihan se ja sama paneeko kortsun kanssa vai ei, jos kuitenkin suuseksiä harrastetaan ilman kumia puolin tai toisin.

Ap onneksi vaikuttaa ihan fiksulta, toivottavasti nämä muutamat vaan provoavat, vaikkakin vakavalla asialla. Ette tiedä ketkä näitä lukee, vaikka teinit, ja pahimmillaan oppivat että suuseksiä heti vaan ja ilman kumia.

mietin ihan samaa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka kauhistelette vastailijoiden piittaamattomuudesta sukupuolitauteja kohtaan kehoitan lukemaan avauksen uudelleen.

Ei avauksessa sanota kuinka kauan on tunnettu ennen seksiä tai onko esimerkiksi s-tauteja testattu.

Kyse oli siitä onko suuseksi normaalia ensimmäisellä seksikerralla, ei ensimmäisillä treffeillä etc.

Hellä ja hiukan varova avaus olisi ehkä ekalla kerralla paras. Ei turhia kiireitä tai suorituspaineita. Itse pidän suuseksistä saavana ja antavana osapuolena, joten laadukkaassa sessiossa sitä on mukana. Ekalla seksikerrallakin, kyllä kiitos.

M38

Vierailija
24/30 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei voi paljaalla mennä jos ei ole kummallakaan muita kumppaneita ollut niin mistä niitä tauteja sitte tulee...?

Vierailija
25/30 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taudin voi saada esim., jos on lähtenyt yöllä unissaan kävelemään naapuriin naimaan, eikä  aamulla muista mitään tapahtuneesta. Kauheeta, koskaan ei voi olla täysin varma naisena, ellei käytä siveysvyötä ja heitä illalla avainta kaivoon.

Vierailija
26/30 |
02.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinko? Kyllä meillä työnnyttiin ja lauettiin ihan ekana anaaliin! Poskihoito tuli kuvioihin myöhemmin.

Vierailija
27/30 |
03.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.11.2012 klo 14:57"]

Jo on aikoihin eletty pillun antaminen ei ole härskiä, mutta suuseksin antaminen olisi?

[/quote

Toiset pitävät suihinottoa härskimpänä. Olen kuullut vaimoni sanovan useasti kavereilleen ja kerran myös minun istuessa vieressä, että hän voi ihan hyvin antaa vieraan panna. Kalun sisään saaminen tuntuu aina hyvältä, eikä hän koe pilluaan yksityiseksi alueekseen vaan nautintovälineeksi.

Suihin hän sen sijaan ei vieraalta ota, eikä anna nuolla. Ne ovat kuulemma liian henkilökohtaisia asioita ja kuuluvat parisuhteeseen.

Vierailija
28/30 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään nuolla naisen vaginaa, jopa tuntikaupalla, erityisesti kun paikat kostuu maku kiihoittaa kovasti, puhtaan pimpulan maku on hyvä. Ja sieltähän jokainen on maailmaan tullut. Rakastan naista ja pimpulaa,ensin rakas nainen ja sitten hänen pimpula. En välitä siitä imeekö hän minun kikulia vai ei kunhan tilanteessa voin nuolla pimpsaa, ja tuottaa toiselle nautinnon/orgasmin.

Vierailija
29/30 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin.

Vierailija
30/30 |
25.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIka peräkammarin poika on jos säikähtää sitä että suihin otetaan. Ota ihmeessä jos se itsellesi noin hyvin sopii! Veikkaan että monikaan mies ei vastaan laita, tietty 100% varmasti ei muiden puolesta osaa sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän