Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumetesti ei onnistu - menetänkö työpaikan?

Vierailija
07.06.2012 |

Aloitan pian työskentelyn uudessa työpaikassa. Tätä ennen minun on kuitenkin toimitettava työnantajalle todistus huumausainetestistä. Lupauduin tähän työhaastattelussa. Vasta myöhemmin minulle selvisi, että huumetesti otetaan virtsasta. Testi tehdään myös valvotusti, mikä tarkoittaa että hoitaja seuraa vierestä näytteenottoa.

Saattaa kuulostaa yksinkertaiselta, mutta sitä se ei minun kohdalla kuitenkaan ole. Kärsin paruresiksesta eli "ujopissasta", jonka seurauksena jopa tavallinen ei valvottu virtsanäyte on haasteellinen. Paruresiksesta kärsivät eivät kykene virtsaamaan pakotettuna tai toisen ihmisen läsnäollessa. Pahimmassa tapauksessa koti on ainoa paikka, jossa ujopissaaja kykenee tyhjentämään rakkonsa. Lisätietoa paruresiksesta: http://ujorakko.webs.com

Virtsaaminen hoitajan valvovan silmän alla on siis minulle täysi mahdottomuus, enkä näin ollen voi osallistua minulle määrättyyn huumetestiin. Tuntuu käsittämättömältä ajatella, että menettäisin työpaikkani tämän asian takia. Mitä ajattelette, kuinka tulisi toimia?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumetesti hiuksista.

Vierailija
82/84 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samankaltaisesa tilanteessa vieroitin itseni Diapamista (10mgx3) noin 4 viikoss. Odottelin pari viikkoa kohtalaisissa vieroitusoireissa. Onnistun jotenkin sinnitelemään Serqueli ja Zyprexan avulla päivälääkkeiä ja yöksi Atarax ha Doxal. Sitten kävin testissä lirauttamassa nollat. Bntsojen käytön aloitin heti testin jälkeen, mutta puol pienemmällä annostksella.Mainittakoon, etä Seroquelia, Zprexaa, Ataraxia ja doxalia ei missään työpaikan seulassa mitata...

Mitähän työtä kuvittelet kykeneväsi tuossa pöllyssä tekemään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin töihin vaaditaan huumetesti?

Vierailija
84/84 |
07.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: