Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

misä löytäisin vaatteita lapselle halvalla (mutta kauniita)

Vierailija
06.06.2012 |

Tässä yh-mammana kituutellessa miettii miten paljon maksavatkaan nykyisin lastenvaatteet. Marketeista saa kyllä joskus edullisiakin mutta yleensä ei. Ja valikoima ruuturaitoineen tympii os mikä.

onko kenelläkään kokemusta, mistä saisi EDULLISIa ja silti NÄYTTÄVIÄ ja hienoja vaatteita. Täällä kaipailisi vinkkejä tarkan euron 33v yh jolla 3v ja 6v tyttäret.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaapa vain ulkomaalaisista nettikaupoista, niin sitten jos tulee jotain epäselvyyksiä, niin tiedättepähän. Nimimerkillä kokemusta on!!!

Vierailija
42/62 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta nyt mitään, jos ei ole ihan pakko, alet alkavat juhannuksen jälkeen. Saat samalla rahamäärällä puolet enemmän vaatteita alesta. Kirppiksia suosin itse ihan vaihtelumielessä, siellä valikoimaa laajentaa ulkomailta tuodut lasten merkkivaatteet. kaikkia mallejahan ei suomen markkinoille tuoda ollenkaan eikä kaikkia saa edes nettikaupoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin halpa, ällistyn aina. mulla ei ole omia lapsia, mutta 2v, 3v ja 5v kummilapset saavat multa paljon vaatteita. ostan vain kauniita, usein merkkivaatteita mutta paljon myös h&m:stä yms ketjuista. toisin kuin markettien ja vaikka seppälän vaatteissa hm:n vaatteissa on monesti joku juju, yksityiskohtia, kuoseja tms kiinnostavaa, ei vain paitoja ja trikoita. kolmellakympillä saa helposti t-paidan, housut ja neuleen tai mekon, leggingsit ja vaikka huivin.

Vierailija
44/62 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pari kertaa viikossa töistä tullessani läheisellä kirppiksellä ja teen löytöjä lähes joka kerta. Upeita juhlamekkoja alle kympillä, hyviä merkkivaatteita parilla eurolla, Reimatecin ja Ticketin talvihaalareita alle parilla kympillä jne. Suurin osa myyntipöydistä on täynnä sataan kertaan käytettyjä lumppuja, mutta sitten yleensä aina löytyy joku pöytä, jossa on erittäin hyväkuntoisia ja sopivan kokoisia vaatteita. Silloin tulee ostettua vähän liikaakin...

Myös huuto.net on hyvä, mutta postikulut nostavat hintaa. Yli 200 kauppaa on tosin tullut jo tehtyä. :)

Vierailija
45/62 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postikulut muistaakseni 5 €. Toimitus viikossa. Ei taida löytyä kuitenkaan mitään haalareita.

Vierailija
46/62 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos jos makuni ei sinulle kelpaa. Varmaan olet oikea semmoinen ekotyttöäiti ja juppi, jolla on rahaa niin että ranteet notkuu, ja ostat vaan 50 euron vaatteita joissa on skandiraitaa ja ruutua. No minä en osta. Minusta noi oli hauskoja.

Vierailija
47/62 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse tykkään Pompdeluxin vaatteista ja ne on minusta edullisiakin.

Ja nyt siellä on ALE :)

http://www.pompdelux.com/index.php?redirected_domain=1

Vierailija
48/62 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareilta tekee hienoja löytöjä, jos jaksaa säännöllisesti aina ohikulkiessaan kierrellä ja ostaa myös ennakkoon.

Alerekit ovat myös hyvä paikka tehdä löytöjä

Mutta tosiasia on, että köyhän ei kannata ostaa halpaa. Ja kun sinulla on kaksi tyttöä, isommalta jää pienemmälle. Kun ostat isommalle laadukkaita vaatteita, maksavat kappalehinnaltaan enemmän mutta pitävät kuosinsa ja värinsä ja jäävät myös sille pienemmälle,jolle ei tarvise ostella kuin täydennyksiä sitten.

Minä olen ihastunut lastenvaatekerho Du & Ja:n vaatteisiin, josta löytyy niin tytölle kuin pojallekin aina 140 cm asti nättejä, laadukkaita vaatteita, mutta maailman halvimpia nämä eivät ole. Siis jos ajattelee ttä pusero saisi maksaa 3 e max.

Vierailija
49/62 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat minunkin vinkkini. H&M ja Zara ovat usein kivoja myös. Nextiltä ei ole postikuluja. Pomp de Lux alettaa aina heti -50% ja itse jätän tilaukseni aina aleen. Myös name it on kiva halpismerkki.

Vierailija
50/62 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle, itse harrastan FB:n kirppisryhmissä luuhailua, ja sieltä olen löytänyt ihania ja edullisia, vähän käytettyjä vaatteita ja kaikkea muutakin tarpeellista kamaa. Kun liityt oman alueesi ryhmiin, ei tule edes postikuluja.

Vierailija
51/62 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Ebay. Englannin ebaysta olen tehnyt todellisia löytöjä. Aleaikaan myös DPAM ja tuo Pomp de lux.

Vierailija
52/62 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin saa hyväkuntoista ihan ok-hintaa, ainakin pk-seudulta. Tänään hain 104-senttisiä poikien housuja ja ostin 5 kivat (yhdet salamaverkkarit ja muut äidin mielestä kivoja ja siistejä), hupparin, pitkähihaisen paidat - uudenveroisia alle 20 eurolla, mikä oli vielä kirppishinnaksi paljon, mutta olivat puolimerkkivaatteita ja siististi pidettyjä.

Vierailija
53/62 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä sinusta edustaa kaunista vaatetta? Entäs mikä on hinta jonka mielelläsi maksaisit ko kauniista vaatteesta? Saataisiin näin vähän enemmän täsmää näihin vinkkeihin:)

Vierailija
54/62 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

sä et tainnut nyt ymmärtää että joku etsi edullisia ja kauniita lastenvaaatteita. Ei mitään kurahaalareita!!!

[/quote]

Miksi täällä keskustellaan jonkun yhden yrityksen tuotteista ja makuasioista? onko jotkut kateelliset kilpailijat asialla mollaamassa pitääpä ilmoitella ylläpitoon.

Minusta näyttivät erittäin hauskoilta ja piristäviltä tuotteilta suomalaiseen perustylsään markettikamaan verrattuina.

Ja kaiken lisäksi edullisilta. Vai mikä teidän mielestä on edullista? joku 3 euron rytkykö?

Törmään jatkuvasti design-juttuihin, jotka näyttävät tylsiltä ja aikuismaisilta ja maksavat 45-70 euroa kappale. Sekö on edullista?

[/quote]

Ymmärrän, että oma yritys on kuin oma lapsi, mutta nuo vaatteet eivät ole edullisia, eivätkä kivoja, paitsi ehkä jossain sysi-suomessa jossa eletään aikaa ennen nettikauppoja.

Tässä ei ole vielä edes pahasti päästy ruotimaan...

Vierailija
55/62 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin musta 29 € jostain farkkumekosta tms, ei ole edullista. Se ei ole superkallista, mutta ei myöskään edullista. Edullinen tarkoittaa kuten tossa toisessa linkissä vähän alle tai päälle 10 € paitoja.

Ja ajattelen näin nytkin, vaikka en ole yh ja varaakin olisi kalliimpaan.

Mä tykkään ton pomp... vaatteista muuten, mutta en tykkää niiden väreistä. Harmittavaa sinänsä.

Vierailija
56/62 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä katosi tämä aiheketju aiheestaan. Uskaltaako tänne enään kirjoittaakaan mitään. Itse olen löytänyt pikkuprinselat nimisestä firmasta edukkaita ja hauskoja vaatteita. On aika erikoista lähteä ruotimaan joitakin firmoja täällä nimeltä semminkin kun ketjun aloittaja ei ole halunnut täällä mitään mainostaa vaan kysyä.

Vierailija
57/62 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi H&M:n vaatteet tosiaan aleaikaan maksaa n. 1-5e/kpl ja on somia kuin mitkä etenkin kun vertaa noihin ihmeellisiin röttänöihin joita tuossa pink-kaupassa oli tarjolla hurjaan ylihintaan.

Vierailija
58/62 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua tarkoitit, minä olen ihan potentiaalinen asiakas... :)

Vierailija
59/62 |
07.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällähän on kuumaa.

taitaa joku osata sissimarkkinoinnin

kassakone kil kil kil

t. kateellinen verkkokaupan omistaja :):)

Vierailija
60/62 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuullut mitään, mutta suurin osa vaatteista näyttää olevan peräisin Joulesilta, joten kannattaa googletaa Joules clothing, sieltä niitä saa halvemmalla, noita toisen nettikaupan merkittömiä tuotteita en ole missään nähnyt.