misä löytäisin vaatteita lapselle halvalla (mutta kauniita)
Tässä yh-mammana kituutellessa miettii miten paljon maksavatkaan nykyisin lastenvaatteet. Marketeista saa kyllä joskus edullisiakin mutta yleensä ei. Ja valikoima ruuturaitoineen tympii os mikä.
onko kenelläkään kokemusta, mistä saisi EDULLISIa ja silti NÄYTTÄVIÄ ja hienoja vaatteita. Täällä kaipailisi vinkkejä tarkan euron 33v yh jolla 3v ja 6v tyttäret.
Kommentit (62)
Masentaa kun 7v tyttö leikkii nykyään skeittaria poikien kanssa ja kauniit vaatteet eivät kelpaa...
Pakota heti tyttösi prinsessamekkoihin tai siitä tulee lespo. Hui kauheata oikeasti, ei yhtään lepsoa Suomen maahan enää!!
Mä alan olla oikeasti kateellinen tälle markkinoinnille.
Tuota, minä en liity tähän muutoin kuin sivustaseuraajana.
Mikähän siinä on että aina kuvitellaan että joku nettikauppa (yötä myöten) mainostelee itseään heh heh... :)
Tulin tänne äsken ja silmäilin koko tämän topicin läpi. Joku oli eilen kirjoittanut jotain ja jotkut esittäneet omia ehdotuksiaan kuten oli pyydetty.
Sitten joku tarttui yhteen verkkokauppaan alkaen sättiä sitä hulluna. Siitä herää kysymys: miksi? Onko sinulla verkkokauppa?
naamioitua kilpailuviraston edustajaksi! Melko ovelaa, mutta kyllä se soluttautuminen kiellettiin Auerinkin tapauksessa.
Onkohan tässä ketjussa kaikki muumit laaksossa? Onko äitipalstoilla aina näin sairasta? :)
Tästähän alkaa tykätä, hienoa markkinointia. WOWWIA!
Itse en ole "nettiyrittäjä", mutta kyseisen kaupan tuotteet pistivät pahasti silmään enkä toivo kenenkään sokean mummon niitä vahingossa Sysi-Suomesta ostavan ja siksi ilmoitin asiasta jo kuluttajansuojalautakuntaan.
Mikähän siinä on että aina kuvitellaan että joku nettikauppa (yötä myöten) mainostelee itseään heh heh... :)
Tulin tänne äsken ja silmäilin koko tämän topicin läpi. Joku oli eilen kirjoittanut jotain ja jotkut esittäneet omia ehdotuksiaan kuten oli pyydetty.
Sitten joku tarttui yhteen verkkokauppaan alkaen sättiä sitä hulluna. Siitä herää kysymys: miksi? Onko sinulla verkkokauppa?
Siis todellakin juurikin nettikauppiaat päivystää ja mainostaaomiaan, koska oikea mainostaminen on niin halvatun kallista! Tunnen useita nettikauppatätejä ja kaikki aivan varmuudella luuhaavat juurikin täällä kyttäämässä a) puhutaanko heidän kapisesta puljustaan b)tunkemassa joka jeesuksen ketjuun linkkejään ja vinkkejään, jos se vaan vähääkään voisi näyttää muka "luonnolliselta" mitä se tietenkään yleensä ei näytä.
Väsyneet nettikauppiaat eivät ole kauhean ihania ympäristölleen luulen. Kannattaako valita mieluummin vaan perhe ja luopua firmasta, jos noin koville ottaa?
ja silloin löytää halvalla jos jaksaa koluta nettikauppoja ja oikeita kauppoja.
Tuon ikäisille voi ostaa kokoa paria isompiakin varastoon alesta, itse olen joskus tehnyt niin.
niin saatte juuri sen kokoista, näköistä ja kuosista vaatetta kuin haluatte. Vai onko se jotenkin tärkeää maksaa tuplahinta vaatteesta ihan vain sen takia, että siinä on joku tuotemerkki?
Ihan turha sanoa, ettei osaa ommella. Kuka tahansa osaa leikata kangasta ja vetäistä sauman ompelukoneella.
Onpas täällä harhautunut aihe alkuperäisestä. Itse ostan tuotteita hyvään ja edulliseen hintaan metsolasta. Kannattaa katsella tarjouksia, joista tekee usein todellisia löytöjä.
Siis todellakin juurikin nettikauppiaat päivystää ja mainostaaomiaan, koska oikea mainostaminen on niin halvatun kallista! Tunnen useita nettikauppatätejä ja kaikki aivan varmuudella luuhaavat juurikin täällä kyttäämässä a) puhutaanko heidän kapisesta puljustaan b)tunkemassa joka jeesuksen ketjuun linkkejään ja vinkkejään, jos se vaan vähääkään voisi näyttää muka "luonnolliselta" mitä se tietenkään yleensä ei näytä.
Muiden kyllä.
T. Verkkokaupan pitäjä (joo, vaatteita ei ole)
Mutta jos etsin puhtaammin ulkonäön enkä hinnan perusteella, niin sitten H&M ja KappAhl. Niistä löytyy värikkäitä ja reippaita vaatteita ok hinnalla. Kummastakin olen ostanut varsinkin alerekeistä, näissä alennukset merkittäviä (eikä aina -20%, kuten joissain liikkeissä alekylttien takaa paljastuu).
Mutta jos rahasta on tiukkaa, niin en suosittele. Kankaat ja muut ompelutarvikkeet ovat he-le-va-tin kalliita.
niin saatte juuri sen kokoista, näköistä ja kuosista vaatetta kuin haluatte. Vai onko se jotenkin tärkeää maksaa tuplahinta vaatteesta ihan vain sen takia, että siinä on joku tuotemerkki?
Ihan turha sanoa, ettei osaa ommella. Kuka tahansa osaa leikata kangasta ja vetäistä sauman ompelukoneella.
25 sentillä housuja, 50 sentillä takin jne.
Sateinen ilma ja koska kirppis oli loppuunmyyty, päätti myyjistä osa tulla. Olivat tyytyväisiä kun joku tuli.
Pukeudun tosi halvasti, no, kotiäiti kun olen.
Sain 1,5 eurolla ison kassillisen vaatteita.
Pitää nähdä vähän vaivaa.
Minäkin pidän uudesta kaupasta, tästä Wilhelmiasta. Laatu ja hyvä hintataso.
Itse ompelen paljon trikoovaatteita lapsille ja itsellekin jonkun verran. Kankaat on mielstäni melko arvokkaita, itse ostan laadukkaita kankaita, norm.hinnaltaan 15-25e/m. Kankaista ei aina tiedä etukäteen, miten värit kestää pesua...nyt kun on enemmän kokemusta niin alan oppia, mitä kannattaa ostaa.
Pikkulasten vaatteisiin ei mene paljon kangasta, joten kyllä ompelemalla säästää. Itse ajatttelen niin, että itse tekemällä saan henkkamaukka-vaatteen hinnalla persoonallisempia ja laadukkaampia vaatteita. Ei ompelua kannata verrata kirpparihintoihin! Toki neuloksia ommeltaessa saumuri on oltava, ainakin jos enemmän ompelee. Aloitella voi jo tavallisella koneellakin.
Suosin myös kirppareita, etenkin mll-kirppareita joista saa nopeasti ostettua, eikä tarvitse kierrellä kirppareita jatkuvasti....kahden lapsen kanssa se ei ole niin helppoa.
Näkeehän sen sokkee reettakin että täällä kirjoittelee ja agitoi joku nettikauppakonkurssin tehnyt ja ei sitten enää halua muidenkaan yksityisten yritysten menestyvän ja suosittelee vain ulkomaisia kauppoja sekä oikein etsimällä etsii firmoja joista pienet nettikaupat ostaa.
Sairasta.
Tuolta löydät edullisia ja kivannäköisen lapsellisia vaatteita
http://www.pink-koodi.fi/