Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinua kadehditaan? Miten kateus ilmenee?

Vierailija
05.06.2012 |

Miten suhtaudut kateellisiin ihmisiin?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä ollaan oltu kateellisia ties kuinka kauan ja monelta taholta. On akateemisesta elämäntapaluuseriin näitä kateellisia.



Peniskateus ei katso mitään ryhmittymää, aina löytyy kateellisia!

Vierailija
82/91 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ole mitään kadehdittavaa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka on toki pienempi, mutta miehelläni on oma menestyvä yritys, joten se ei vaikuta elintasoomme. Tämäkin tuntuu kaivertavan joitakin.

yksinkertaisia? Vaikka miehelläsi olisi mikä yritys tahansa, sinä et tienaa yhtä paljon kuin he. Pitäisikö sun sanoa se niille (jos kateus vaivaa).

Siis tämä jankkaaja, joka taatusti sama ihminen. MIhinkään ei tässä ketjussa olla puututtu, paitsi tähän osa-aikatyö-varakas mies-aiheeseen, joka muuten aiheuttaa kateutta ja se halutaan verhoilla juuri tuollaiseen piikittelyyn.

Olen kokenut tuota aivan samaa, että "Ethän sinä tienaa, vaan miehesi tms", "Me tienaamme kuitenkin enemmän kuin sinä" tms. Tämä on juuri sitä kateutta. Mutta uskokaa nyt, ettei sillä ole mitään väliä. Ainakin meidän perheessä on yhteiset rahat ja yhteinen pankkitili, joten sillä ei ole mitään väliä kenen työnantaja ne sinne maksaa ;)

Vierailija
84/91 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka on toki pienempi, mutta miehelläni on oma menestyvä yritys, joten se ei vaikuta elintasoomme. Tämäkin tuntuu kaivertavan joitakin.

yksinkertaisia? Vaikka miehelläsi olisi mikä yritys tahansa, sinä et tienaa yhtä paljon kuin he. Pitäisikö sun sanoa se niille (jos kateus vaivaa).

Siis tämä jankkaaja, joka taatusti sama ihminen. MIhinkään ei tässä ketjussa olla puututtu, paitsi tähän osa-aikatyö-varakas mies-aiheeseen, joka muuten aiheuttaa kateutta ja se halutaan verhoilla juuri tuollaiseen piikittelyyn.

Olen kokenut tuota aivan samaa, että "Ethän sinä tienaa, vaan miehesi tms", "Me tienaamme kuitenkin enemmän kuin sinä" tms. Tämä on juuri sitä kateutta. Mutta uskokaa nyt, ettei sillä ole mitään väliä. Ainakin meidän perheessä on yhteiset rahat ja yhteinen pankkitili, joten sillä ei ole mitään väliä kenen työnantaja ne sinne maksaa ;)

Minulle vittuilu alkoi siis tasan tarkkaan silloin kun ihana paikallislehtemme julkaisi verotiedot ja siellä komeili mieheni nimi ja isot tulot. Siitähän nämä korppikotkat riemastuivat.

Vierailija
85/91 |
18.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitaisin hanta hairiytyneena.

Vierailija
86/91 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ niin ja mietipäs sitä että tommonen 10 vuotta aiemmin valmistettu laukku on ihan varmasti huolellisemmin ja perusteellisemmin tehty ja parempi laadultaan kuin nää vime aikaiset joita suorastaan massatuotetaan liukuhihnalta myyntiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/91 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2012 klo 15:21"]tuijotetaan, kohdellaan tylysti, puhutaan epäystävällisesti, kyseenalaistetaan älyä jne.



normaalisti en kiinnitä huomiota tai yritän nauraa tilanteille, joinakin päivinä ottaa päähän, koska käytös on päivittäistä ja toistuvaa.

[/quote]

Mä luulin että olen ainoa.. En olekaan! Ihmiset siis oikeesti vaan on niin paskoja mitä luulenkin niiden olevan. Minun kohdallani kyse työpaikan ihmisistä ja kehnosta ilmapiiristä.

Vierailija
88/91 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se varmaan kateutta ole, mutta usein naistuttavani huomauttavat, esim. kahvilassa, että miehet katsovat perääni. Olen 58-vuotias, en ole laiha, vaan ihan normaalipainoinen, ehkä hiukan yli normin. Mutta ne kurvit, ne ovat pysyneet, on kiinteät c-kupin rinnat, vyötärö erottuu ja persus on kuulema euroopan paras, kuten eräs minulle tuntematon mies loihe lausumaan. Persus on ollut nuorena jopa minulle ongelmat, härskeimmät tarttuiva tanssipaikoilla kiinni, monta räjähtävää korvapuustia olen jakanut, minuun ei luvatta kosketa!

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/91 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis, urheilullinen ja hoikka edelleen, vaikka olen yli kolmekymppinen useamman lapsen äiti. Itse olen aina kaikille ja kaikenlaisille ystävällinen ja mukava, liiankin kiltti välillä. Kun (ehkä kerran vuodessa) vaihdan profiilikuvani  facebookissa, sukulaisiani lukuunottamatta kukaan ei kommentoi tai tykkää (vaikka "tavisten" kuvia ylistetään kilpaa). Ei sillä, että tarvitsisin tykkäyksiä, mutta olenpahan vain pistänyt merkille ja miehenikin tätä kummasteli. Kuulen joskus kiertoteitse pahanpuhumista avioliitostani, joka on kunnossa ja kestänyt parikymppisestä asti. Se ei kuulemma VOI olla kuin kulissia, kun eihän kellään voi oikeasti avioliitto onnistua... No, pahoitteluni, se ei ole kulissia! :)

Vierailija
90/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi juoruilu ja pahan puhuminen selän takana voivat olla kateuden ilmentymiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/91 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, joku kadehtii tämän hetkistä elämääni ja tilannetta, niin hänellä on jotakin vinksallaan ja pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän