Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki haluavat että heidän lapsensa ovat johtajia?

Vierailija
03.06.2012 |

Meillä tyttö haki yliopistoon opiskelemaan tiedottamista tms, kotiin tulevissa tehtävissä piti selittää miten tiedottaa yleisölle miksi tehdas, jossa oli saastuttanut läheisen järven.

Tyttö pääsi jatkoon ja haastattelujen jälkeen yliopistoon. Kesätöissä tyttö oli läheisessä vanhainkodissa siivoomassa, elokuun lopulla tyttö ilmoitti että hän ei aio mennä yliopistoon opiskelemaan mitään ihmisten huijaamista vaan hakee syksyllä sairaanhoitajaksi.

Nyt on opiskellut 2v sairaanhoitajaksi ja on joka päivä iloinen että saa opiskella ihmisten auttamista, siitä huolimatta että tietää tienaavansa murto-osan siitä mitä oli tienannut jonkun ison firman tiedoitusjohtajana kääntäessään paskan lumeksi.

Minä taas olen todella iloinen kun näen tytön joka on tyytyväinen ja iloinen elämästään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outo otsikko.

Vierailija
2/8 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän ne lapset itse ratkaise, mitä opiskelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta toivon ja haluan, että löytävät ammattinsa, oli ala mikä hyvänsä, mutten missään nimessä odota/velvoita mihinkään akateemisuuteen, jos lasta sellainen ei itseään kiinnosta.

Vierailija
4/8 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun poika ollut myös tehtaassa ja vanhainkodissa kesätöissä?

Vierailija
5/8 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tekisi sitä, missä oma lahjakkuus on eniten hyödyksi.

Vierailija
6/8 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon lapsilleni tasaista 8-17 työpäivää...mieluiten opettajan työtä pitkine lomineen.

t. johtajan vaimo

Vierailija
7/8 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen eri mieltä siitä, että tiedottaminen olisi huijaamista. Onkohan tyttäreltäsi jäänyt jotain olennaista kuulematta luennolla?

Vierailija
8/8 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiliset muutamat yo- juhlat, joissa olin vieraana ja tämän päivän palkkaketjut kertovat toista, tärkeää on raha-raha-raha, yksikään ei ole puhunut aikaisemmin että tietysti tärkeintä on lapsen onnellisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme