Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Värjäsin kulmakarvat - miten saan värin pois?

Vierailija
23.05.2014 |

No, otsikossa olikin jo huoleni. Värjäsin sellaisilla aineilla, mitä nyt kaupassa tuohon tarkoitukseen myydään, joku Resital tms - en nyt muista nimeä varmaan oikein. Mutta nämä kulmat ovat nyt aivan hirveät ja väriä on saatava pois, että voin näyttäytyä yhtään missään. Mitä voin tehdä?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuori ne kulmat, ainakin irtoväri iholta lähtee ja yleisilme siistiytyy.

Vierailija
22/54 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypi kulmat vähän ohuemmiksi? Itse värjään aina kotona ja onnistuu hyvin. Jos tulee yhtään liian tumma, niin nypin pikkuisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kulmiin vaikka ruokaöljyä yöksi. Jos ei ole niin mahdollisimman rasvaista voidetta ja pese aamulla shampoolla.

Vierailija
24/54 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljy, kokeile öljyä. Sen jälkeen shampoolla peset ja hankaat. Värinpoisto ainetta saa Sokokselta ainakin

Vierailija
25/54 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 21:38"]No, otsikossa olikin jo huoleni. Värjäsin sellaisilla aineilla, mitä nyt kaupassa tuohon tarkoitukseen myydään, joku Resital tms - en nyt muista nimeä varmaan oikein. Mutta nämä kulmat ovat nyt aivan hirveät ja väriä on saatava pois, että voin näyttäytyä yhtään missään. Mitä voin tehdä?

Osta vaalennusväriä!

Vierailija
26/54 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljymuhitus eli ihan rypsi- tai oliiviöljyä noin tunniksi kulmiin. Sitruunamehua voi sekoittaa myös öljyn joukkoon. Hiuksille tarkoitettu syväpuhdistusshampoo pitkällä vaikutusajalla voi myös auttaa.

Vierailija
27/54 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli siis liian tummat? :D

Vierailija
28/54 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Nyt olen kokeillut kaikki ehdottamanne kotikonstit, mutta väri ei lähde yhtään. Permanenttiaine on siis enää mun ainoa toivo? Entäs muuten, kun oon joskus nähnyt kaupassa sellasen värinpoiston, mikä poistaa viimeksi värjäten värin, tosin tarkoittaa hiuksista, mut eikös se nyt ole ihan sama mistä karvasta?

Vierailija
29/54 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 22:17"]

Ap täällä. Nyt olen kokeillut kaikki ehdottamanne kotikonstit, mutta väri ei lähde yhtään. Permanenttiaine on siis enää mun ainoa toivo? Entäs muuten, kun oon joskus nähnyt kaupassa sellasen värinpoiston, mikä poistaa viimeksi värjäten värin, tosin tarkoittaa hiuksista, mut eikös se nyt ole ihan sama mistä karvasta?

[/quote]

Mikset nyt vaan varais huomiselle ajan kauneudenhoidon ammattilaiselle, joka hoitaa kulmasi kuntoon?

Vierailija
30/54 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypi kulmat ohuiksi mutta kuitenkin näteiksi. Paksut tummat ei monelle sovi, mutta siistittyinä näyttävät yllättävän hyvältä.

Vierailija
31/54 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja itse en lähtisi sörkkimään ihoa millään hapoilla SAATIKA vaalennuksilla.

Silmänympärysiho on tosi herkkää ja jos ainetta pääsee valumaan silmiin niin onnea vaan.

Vierailija
32/54 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hankaan liian tummat kulmat pois kynsiharjalla :D

Vierailija
33/54 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, mitenkäs kulmille kävi sit näin 4 vuoden jälkeen?

Vierailija
34/54 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestovärit helposti pois ?

saako:

tärpätillä?

sitruunalla?

mansikoilla?

kookoksella?

Vierailija
35/54 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärpätillä!

Vierailija
36/54 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asetonilla lähtee, hyvä rasvaus heti perään

Vierailija
37/54 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin vetyperoksidi? Siis se millä putsataan haavoja, samaahan käytetään voimakkaampana hiusten valmentamiseen.

Vierailija
38/54 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokasooda + sitruunamehu toimi itellä haalentamaan

Vierailija
39/54 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käynyt toi useinkin. Kutsun niitä mustia karvamadon näköisiä juttuja kotoisasti Svetlanoiksi, koska Virossa Svetlana-niminen kauneushoitaja pisti mulle sellaiset kun ensimmäistä kertaa värjäsin kulmiani kosmetologilla. Yleensä hieron liian tummia kulmia öljyllä, niin se väri lähtee ihosta helpommin. Pahin kestää vain pari päivää, joten sen ajan olen värjännyt niitä silmänalustojen tummuutta peittävällä peitevärillä. Loppuviikosta kulmasi ovat taas ok. Tai no. Sunnuntaina.

Vierailija
40/54 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, itse kävin PARTURISSA ja nää on ihan hirveät kun aine oli ihan liian kauan kulmissa. Miten saan vaaleammaksi?