Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Värjäsin kulmakarvat - miten saan värin pois?

Vierailija
23.05.2014 |

No, otsikossa olikin jo huoleni. Värjäsin sellaisilla aineilla, mitä nyt kaupassa tuohon tarkoitukseen myydään, joku Resital tms - en nyt muista nimeä varmaan oikein. Mutta nämä kulmat ovat nyt aivan hirveät ja väriä on saatava pois, että voin näyttäytyä yhtään missään. Mitä voin tehdä?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosto, itse kävin PARTURISSA ja nää on ihan hirveät kun aine oli ihan liian kauan kulmissa. Miten saan vaaleammaksi?

Levitä ihan perusvoidetta ja vanulapulla hankaat  ja välillä peset saippualla ja taas sama  homma uudestaan pari kertaa.

Vierailija
42/54 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita rasvaa yöksi. Irtoo aamulla ihosta. Sitten näyttää ihan hyvältä uskoisin. Itse värjään aina itse. Oppii pikkuhiljaa himmailee sen värin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nypi kulmat vähän ohuemmiksi? Itse värjään aina kotona ja onnistuu hyvin. Jos tulee yhtään liian tumma, niin nypin pikkuisen.

No eeeiii muotoon kosketa idari.

Vierailija
44/54 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita rasvaa yöksi. Irtoo aamulla ihosta. Sitten näyttää ihan hyvältä uskoisin. Itse värjään aina itse. Oppii pikkuhiljaa himmailee sen värin kanssa.

Kokeilen tätä, ja aamulla hinkkaan vielä voiteella. La on meno, mutta ei näitten kanssa uskalla mennä töihin, pelästytän kaikki 🙈

Vierailija
45/54 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljyä kulmakarvoihin ja annat vaikuttaa yön yli. Ei mitään sitruunaa ym. Öljykikkaa voi käyttää myös jos hiusväristä tulee liian tumma. 

Vierailija
46/54 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öljyä kulmakarvoihin ja annat vaikuttaa yön yli. Ei mitään sitruunaa ym. Öljykikkaa voi käyttää myös jos hiusväristä tulee liian tumma. 

Tätä kokeilin ja voidetta, nyt ollaan sitten pelottavan näköisenä töissä ja mietin vakavasti kulmakarvojen ajelua 😬

Vierailija
47/54 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käyminen (hiustenpesu) auttaa myös.

Vierailija
48/54 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää hiukset samanvärisiksi

Vierailija
49/54 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa sitä millään pois nyt heti. Mutta aika äkkiä se siitä haalistuu ja kasvaa pois. Meikillä voi peittää tarvittaessa, kulmageelillä (värillinen ) tai ihan luomivärillä vaikka. Ja jos väriä on mennyt itse karvojen ulkopuolelle, peittävällä meikkivoiteella saa iholla olevan tumman töhryn piiloon.

Vierailija
50/54 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri värjäsi myös ja tuli aivan kammottavat mustat karvamatokulmakarvat. Muotoon nyppimällä muuttuivat ihan ok näköisiksi. Eli pinsetit esiin.

Vierailija
51/54 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja kulmakarvat pois ja katso jos siinä on karvoja jotka eivät ole vielä värjääntyneet, siitä voit sitten liimata / teippailla niitä takaisin peilin ääressä.

Vierailija
52/54 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetyperoksidiluioksella voi vaalentaa. Apteekista saa, kolme prosenttinen käy siihen hommaan. 

Vierailija
53/54 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla itse värjätä. Kampaajani aina värjää, ja hyvältä näyttää. 

Vierailija
54/54 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskalla itse värjätä. Kampaajani aina värjää, ja hyvältä näyttää. 

Mä kävin kampaajalla ja pilalle meni 😬