Värjäsin kulmakarvat - miten saan värin pois?
No, otsikossa olikin jo huoleni. Värjäsin sellaisilla aineilla, mitä nyt kaupassa tuohon tarkoitukseen myydään, joku Resital tms - en nyt muista nimeä varmaan oikein. Mutta nämä kulmat ovat nyt aivan hirveät ja väriä on saatava pois, että voin näyttäytyä yhtään missään. Mitä voin tehdä?
Kommentit (54)
Laita rasvaa yöksi. Irtoo aamulla ihosta. Sitten näyttää ihan hyvältä uskoisin. Itse värjään aina itse. Oppii pikkuhiljaa himmailee sen värin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nypi kulmat vähän ohuemmiksi? Itse värjään aina kotona ja onnistuu hyvin. Jos tulee yhtään liian tumma, niin nypin pikkuisen.
No eeeiii muotoon kosketa idari.
Vierailija kirjoitti:
Laita rasvaa yöksi. Irtoo aamulla ihosta. Sitten näyttää ihan hyvältä uskoisin. Itse värjään aina itse. Oppii pikkuhiljaa himmailee sen värin kanssa.
Kokeilen tätä, ja aamulla hinkkaan vielä voiteella. La on meno, mutta ei näitten kanssa uskalla mennä töihin, pelästytän kaikki 🙈
Öljyä kulmakarvoihin ja annat vaikuttaa yön yli. Ei mitään sitruunaa ym. Öljykikkaa voi käyttää myös jos hiusväristä tulee liian tumma.
Vierailija kirjoitti:
Öljyä kulmakarvoihin ja annat vaikuttaa yön yli. Ei mitään sitruunaa ym. Öljykikkaa voi käyttää myös jos hiusväristä tulee liian tumma.
Tätä kokeilin ja voidetta, nyt ollaan sitten pelottavan näköisenä töissä ja mietin vakavasti kulmakarvojen ajelua 😬
Suihkussa käyminen (hiustenpesu) auttaa myös.
Et saa sitä millään pois nyt heti. Mutta aika äkkiä se siitä haalistuu ja kasvaa pois. Meikillä voi peittää tarvittaessa, kulmageelillä (värillinen ) tai ihan luomivärillä vaikka. Ja jos väriä on mennyt itse karvojen ulkopuolelle, peittävällä meikkivoiteella saa iholla olevan tumman töhryn piiloon.
Kaveri värjäsi myös ja tuli aivan kammottavat mustat karvamatokulmakarvat. Muotoon nyppimällä muuttuivat ihan ok näköisiksi. Eli pinsetit esiin.
Aja kulmakarvat pois ja katso jos siinä on karvoja jotka eivät ole vielä värjääntyneet, siitä voit sitten liimata / teippailla niitä takaisin peilin ääressä.
Vetyperoksidiluioksella voi vaalentaa. Apteekista saa, kolme prosenttinen käy siihen hommaan.
En uskalla itse värjätä. Kampaajani aina värjää, ja hyvältä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
En uskalla itse värjätä. Kampaajani aina värjää, ja hyvältä näyttää.
Mä kävin kampaajalla ja pilalle meni 😬
Levitä ihan perusvoidetta ja vanulapulla hankaat ja välillä peset saippualla ja taas sama homma uudestaan pari kertaa.