Mahdutko vielä ylpäärimekkoosi?
Kommentit (57)
Jää väljäksi.
Kirjoitin 2000 ja laihtunut siitä 25kg.
Voisi olla tänä päivänä kooltaan pienempikin. Lakkiaisista aikaa 17 vuotta ja neljän lapsen jälkeen olen vain hoikistunut entisestään.
Kirjoitin v. 1992, silloin koko 36/38 (painoin muistaakseni noin 58 kg),. Nyt painan 64 kg, lihaksia on joka puolella paljon, ja koko on 38/40.
Tuolla kaapissahan se roikkuu, täytyykin testata jos vaikka laittas sen tänä kesänä päälle ;)
Silloin minulla oli syömishäiriö ja kotelomekkoni on kokoa 32 ja sitä vielä pienennettiin ettei roikkuisi päällä. Nyt painoa +20kg ja vaatekoko 36. Eipä siis toivoakaan mekon mahtumisesta mutta huomattavasti terveempi olen nyt ja kahden lapsen äiti.
kirjoitin vuonna 1985, mekko on Laura Ashleyn upea leveähelmainen musta mekko, jossa on korsettiyläosa ja musta tiukkalinjainen jakku, kokoa 32. Olin siihen aikaan 43 kg/165 cm. Nyt olen kokoa 40.
Kirjoituksista ei tosin ole hirveästi aikaa, kirjoitin 2007. Olen saanut tässä välissä kolme lasta.
Mekko on muistaakseni kokoa 36, nykyinen kokoni on kuitenkin ennemminkin 32/34, joten vähän on väljäksi jäänyt, mutta hyvin voisi kuitenkin siis käyttää.
Puvussa oli/on tiukka yläosa ja rintaliivi koko oli tuolloin 75B ja nyt 80D. Muuten varmaan mahtuisi.
Vuosi 1991, mekon koko 32 jota vielä pienennettiin. Painoin silloin 34 kg ja olin alkutaipaleella anoreksiasta toipumisessa. Yo-kuvat niin kamalia ettei niitä tohdi edes katsella ...
Nyt kokoa 38.
hoikempi kuin ylppäreiden aikaan (noin -5kg), joten mekko olisi todennäköisesti löysä. Tosin se meni kierrätykseen jo vuosia sitten. Kirjoitin v. 1992.
mutta valmistujaismekko on minulle liian iso nykyään, vastikään kokeilin. Ei pystyisi enää käyttää. Valmistuin -09.
Mahtuisin, vaikka olisin viimeisilläni raskaana. Kiitos vuoden 1995 ihanan väljän muodin ;)
Mekko kokoa 30/32 ja tasan ainoa kaupungista löytynyt tarpeeksi pieni. Mun mitat tuolloin 45/172.
Nykyään painan 10 kg enemmän, mistä olen erittäin tyytyväinen.
Kirjoitin 07, ja mekon koko oli 34. Nyt käytän kokoa 30-32, eli olisi liian iso.
T. 3 lapsen äiti ja ihan turha sanoa, että raskaudet olisivat syy painon nousuun!
itse asiassa se roikkuisi päällä, olen nyt about 5 kg hoikempi ja mekko on väljä malli.
Kirjoitin 1997.
Mekko tehtiin mittojen mukaan vuonna 2008, kun kirjoitin. Se oli noin kokoa 38. Juuri möin sen, kun olen laihtunut 10 kiloa ja vaatteet kokoa 34/36.
Rippimekko kyllä on ja mahtuu päälle.
Ripille pääsin -82.
Eli kirjoitin 11 vuotta sitten ja olin vielä lapsenpyöreä. Nyt vuosi sitten synnyttäneenä olen saanut kroppaani muotoja mutta olen silti hoikempi.