Moikka parviäly.
Mielipidettä tai ajatuksia miksi puoliso toimisi näin?
3v sitten tuli työkaveri. Puoliso alkoi kertoa hänestä juttuja. Jota ihmettelin jo silloin. En kuitenkaan huolestunut koska työkaveri oli selvästi meitä vanhempi. Eihän puoliso vois viehättyä tälläisestä. 8v mua vanhemmasta.. Noh nyt selvisi kun puoliso vahingossa puhui ohi suunsa että tämä henkilö onkin itseasiassa mun ikäinen. Paljastui sitten lopulta että on 2v vanhempi. Tuli itselle tosi paha mieli koska kyseisen ihmisen kanssa tuli sitten myöhemmin mustasukkaisuus draamaa. Puolisokin joutui myöntää ettei käytös ole normaalia ja tää henkilö on ihastunut.
Tuli ajatus että siellä on pelailtu mun selän takana jo kauan sitten. Eikä puolisoni välttämättä olekkaan syytön osapuoli.
Ajatuksia parviälyltä vähentämään ahdistusta ja selventämään ajatuksia.
Kommentit (10)
AP. Joo ei ole mistään iän väärin arvioimisesta kyse. Tuo möläytys kertoi kaiken. Puoliso yritti selitellä et mut näyttää vanhemmalle. Mutta järjellä ajateltuna jos näytti vanhemmalle miten ihmeessä nyt 3v myöhemmin luulit häntä nuoremmaksi kuin on?
Usein mies pettää, kepulainen mies pettää aina.
Äänestin vainoharhainen. Samanikäisyys tai toisen puolen ihastuminen ei ole syitä olettaa, että pettää.
Jos haluaa eron, niin on syytä olettaa, että pettää. Koska harvoin sitä kahden kanssa yhtä aikaa jaksaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Äänestin vainoharhainen. Samanikäisyys tai toisen puolen ihastuminen ei ole syitä olettaa, että pettää.
Jos haluaa eron, niin on syytä olettaa, että pettää. Koska harvoin sitä kahden kanssa yhtä aikaa jaksaa olla.
Ei olekkaan suoria syitä tietenkään. Mutta se että puoliso on aina selittänyt ettei ymmärrä isoa ikäeroa.. teki tästä henkilöstä sellaisen jota en pitänyt uhkana, vaikka käytös oli sellaista että näki hänen kiinnostuneen puolisostani. Näen tuon itse todella vahvasti manipulaationa.
Niin sekava kirjoitus, että sinulla taitaa olla muitakin ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Niin sekava kirjoitus, että sinulla taitaa olla muitakin ongelmia.
Mutta mun ongelma ei ole lukihäiriö kuten sinulla.
Suunnittelee pettämistä. Miksi muuten valhetelisi?
AP. Niin. En mäkään hirveästi mitään positiivista keksi miksi pitää valehdella jostain ihmisestä. Ainoa positiivinen asia mikä tulee mieleen on se että tajusi henkilöstä tulevan ongelmia. Yritti hallita niiden vaikutusta. Mutta pieleen meni kun jäi kiinni.
Jos mies kysees ä ei välttämättä ole pettämistä. Miehet on surkeita arvioimaan ikää. Naiselle annan äänen pettää tai suunnitteli pettämistä.