Jos saat Tiimari-joulukortin, jossa on valmiiksi " Hyvaa joulua ja onnellista Uutta vuotta" -teksti, ja tekstin vain alla toivottajan nimi, mita ajatuksia se sinussa herattaa?
Kommentit (71)
Taidan tänä jouluna jättää ne 30 Tiimarin korttia lähettämättä, kun nekin maksavat mulle liikaa. Viime jouluna ei lähetelty lapsiaiheisia kortteja, vaikka olis ollu varaa. Niih, sattuneesta syystä.... Mut mäpä olinkin laittanu meiän kisuliinille tonttulakin päähän ja näpsäsin kuvan. Ja tietysti lähetin joulukorttina melkein kaikille! Nii! ;D
Lähetetään noin 150 korttia.
Jostain kumman syystä ne ovat varsin simppelejä.
Tiimareita pelkällä nimellä.
Silti niihinkin menee tolkuttomasti aikaa
halunnut lähettää minulle Joulutervehdyksen. Kiitos!
MUTTA tietenkään ei odoteta että niitä kohdeltaisin sen kummemmin kuin mitään muitakaan kortteja. EI tarvitse laittaa esille, piirongin päälle, albumiin tms. eli ihan vapaasti tietenkin kuvat voi hävittää joulun jälkeen.
Kyllähn nuo kuvakortit tai mitkä hyvänsä persoonalliset kortit aina valmiit tusinakortit voittavat. Minusta oli kiva saada näitä kuvakortteja jo ennen omia lapsiamme. Makuja on monia.
mutta tietysti ilahdun jos joku on oikeasti nähnyt vaivaa kortin eteen - jos ei muuten niin siten että on valinnut erityisen kauniin.
Jos "tiimari-korteilla" tarkoitetaan sellaisia joissa on joku geneerinen tontunkuva ja teksti valmiina niin niitä en kyllä oikein edes noteeraa. En siis mitenkään vihaakaan, mutta eivät ne herätä mussa myöskään mitään lämmintä tunnetta, vaan unohdan saman tien että olen mitään korttia saanutkaan. Tulee sellainen olo että olen ollut osana just jotain tuollaista 150 kortin massapostitusta, eikä lähettäjä ole ajatellut juuri minua ollenkaan.
Olen mm. saanut muutaman kerran noita "tiimari-kortteja" niin että lähettäjä on unohtanut allekirjoittaakin kortin. Siitä ei tosiaan tule kovin "muistettu" olo.
Epäekologisia!! :( Pakettitarroissa on sitten joulun toivotukset.
Meillä lähetetään Tiimari-kortit ihan kaikille- kätevästi saa ostettua ison satsin kerralla ja ovat minusta nättejä. Ei ole aikaa askarrella eikä kyllä kiinnostustakaan, puhumattakaan kierrellä kaupoissa ostamassa yksittäisiä kortteja, tulisi ihan sairaan kalliiksi.
että korttien lähettäminen on ollut lähettäjälle pakkopullaa, josta hän on halunnut selvitä mahdollisimman halvalla. Lentää uutena vuotena roskiin, itse tehdyt ja valokuvat säästän.
Varsinkin kun itse en lähetä koskaan kortin korttia.
Joulukorttien lähetys vie aina ison osan meidän joulubudjetista, joten en pysty kalliimpia ostamaan. Itse en osaa tehdä, kun enole yhtään askarteluihmisiä.
Nii siis tarkennan, ennenkuin tulee huomiota: ei, ei ollut pelkkä kuva sinällään, vaan olin tilannu kehyksineen päivineen netin kautta joulukortin kisulimme kuvalla.
En pidä askartelusta, vihaan sitä. Siksi se ei ole edes vaihtoehto, ei sitten pienimmässäkään määrin.