Mitä tekisit mun asemassani( exän touhuilut) ?
Mun exäni seurustelee. Ollaan erottu viime syksynä. Meillä on yhteiset lapset ja minä olen sanonut, että halusisin palata yhteen. Lapset ovat exän luona joka toinen vl ja asuvat minun kanssani. No exä pettää tätä naikkostaan koko ajan. Mun kanssani on ollut ehkä 10 kertaa ja ainakin kahden muun kanssa lisäksi.
No en tiedä, voisinko koko ukkoon enää luottaakaan. Mutta mitä tekisin? Pitäisikö kertoa hänen seurustelukumppanilleen kaikki? Vaiko jättää ihan kokonaan ja lopullisesti koko mies(mitä nyt pystyy, kun on yhteiset lapset) vai jatkaa samaan malliin? Neuvokaa.
Kommentit (42)
Oletko pyytänyt sp tauti testien tulokset?
Toivottavasti käytätte kumia....
kaksi antavaa naista. Turha toivo, tuskin antamalla saat muutosta aikaan, mies ei kahdesta naisesta helpolla luovu ja sinä olet se, jota mies kyntää siksi että helpolla saa ja se seurustelukumppani on se, josta mies on oikeasti kiinnostunut.
jotka kattelee tollasia paskakasoja? Ja tuollekin sialle on viela useampi nainen, joilla ei nakojaan ole mitaan itsetuntoa, arvoja tai moraalia.
Mutta mikas siina on sialla, kissanpaivat. Naiset palvoo, hoitaa lapset ja jos yksi pihtaa, on toinen jo valmiina.
mä lähdin vähän vahingossa tohon touhuun ja ihastuin siihen paskaan uudelleen. Tekis mieli kertoa sille naiselle kaikki. ap
Haluatko sä sen takaisin? Sä haluat olla se, jota se pettää kaikkien kanssa? Vai ajattelit, että sua se ei sitten pettäisikään?
jossain haaveissani, että mua se ei pettäis, että on vaan niin rikki meidän erosta. Mutta totuus on ehkä toinen:( ap
jos käräyttäisin sen? kannustako kukaan? ap
jättäisin kertomatta ja lopettaisin panemisen. Teillä on ne lapset, joten keskittykää niihin.
Jos kerrot, niin mies suuttuu sinulle. Se vaikeuttaa huomattavasti lasten asioiden hoitoa tulevaisuudessa. Lisäksi JOS jostain kumman syystä haluat miehen takaisin, niin tuolla tavalla varmistat, ettet taatusti saa häntä takaisin... Jos haluat miehen jäävän kiinni, niin hoida asia jotenkin niin, että joku niistä miehen muista naisista käräyttää hänet.
Lopeta seksi. Se on suuri virhe haluat miehen takaisin tai et.
onkin suuri virhe.. se saa tunteeni häntä kohtaan palaamaan. Olen sanonut jo useasti, että ei enää.. Mutta sitten mies haa mut taas houkuteltua. On niin helppoa, kun tuntee toisen ja kuitenkin sitä seksiä kaipaa.. ap
hankkia jostain itsetuntemusta j a itsetuntoa?
jos lopetat mutta et noita hanki, löytyy samanlainen tilanne...
Siis muitakin kuin nykyistään ja sinua, jos olette olleet erossa reilu puoli vuotta?
Haluaako mies palata yhteen? Miksi jätit hänet, vai hänkö jätti? Ettekö ole puhuneet asioista? Pettikö mies sinua aina suhteessanne?
Itselläni vähän sama tilanne, mutta en enää ajattele miehen olevan rikki,vaan seksiriippuvainen persoonallisuushäiriöinen paska.
se itsetunto liittyy siihen, että tekee mieli seksiä? En nyt ihan ymmärrä. ap
Mieti miksi se on eksä, ja sen jälkeen olet varma, että eksänä pysyykin.
on jonkinlainen suhde,, en tiedä millainen ja mitä ovat keskenään sopineet. ap
Anna jatkossakin pillua, äläkä kerro kenellekään mitään. Se on tasokasta.