Mitä tekisit mun asemassani( exän touhuilut) ?
Mun exäni seurustelee. Ollaan erottu viime syksynä. Meillä on yhteiset lapset ja minä olen sanonut, että halusisin palata yhteen. Lapset ovat exän luona joka toinen vl ja asuvat minun kanssani. No exä pettää tätä naikkostaan koko ajan. Mun kanssani on ollut ehkä 10 kertaa ja ainakin kahden muun kanssa lisäksi.
No en tiedä, voisinko koko ukkoon enää luottaakaan. Mutta mitä tekisin? Pitäisikö kertoa hänen seurustelukumppanilleen kaikki? Vaiko jättää ihan kokonaan ja lopullisesti koko mies(mitä nyt pystyy, kun on yhteiset lapset) vai jatkaa samaan malliin? Neuvokaa.
Kommentit (42)
No exä pettää tätä naikkostaan koko ajan. Mun kanssani on ollut ehkä 10 kertaa ja ainakin kahden muun kanssa lisäksi.
ei pidä itseään tämän arvokkaampana!!
epäarvokasta siinä on, jos harrastaa seksiä tutun miehen kanssa? Ihmisen, joka tietää, mistä tykkään.. Häh? ap
haluan lopettaa seksin, koska ihastun häneen jokaisen seksikerran jälkeen. En halua sitä.. Koska eihän tommoseen paskaan voi luottaa. Mun tekisi mieli kertoa kaikille, mikä sika se on. Mutta ehkä en sitten lasten takia tee sitä. ap
epäarvokasta siinä on, jos harrastaa seksiä tutun miehen kanssa? Ihmisen, joka tietää, mistä tykkään.. Häh? ap
heillä on jonkinlainen suhde. En tiedä, mitä ovat sopineet. Mies sanoo, että ovat sopineet, että voi harrastaa seksiä muidenkin kanssa. En tuohon usko. Mutta mies on myös ikäänkuin suhteessa minun kanssani. ap
Jos mies pettäisi nykyistään VAIN minun kanssani, niin voisin kuvitella, että hänellä on vielä tunteita mua kohtaan ja ehkä voisimme palata yhteen. Jos siis mies laittaisi heti välit poikki nykyiseen ja alkoittaisimme pikku hiljaa seurustelun.
Mutta sun kuviossa mies panee kaikkea mikä liikkuu, eikö totta? Ei pane vain sua, vaan myös muita halukkaita? Tässä tulee raja vastaan: miehellä ei ole tunteita sua kohtaan vaan tunteita seksiä kohtaan. Sinulta sitä saa.
Ap, kokemuksesta, älä kerro, älä harrasta seksiä jos edelleen rakastat, äläkä anna sen rakastua suhun jos et itse haluakaan lopulta palata yhteen. Ja ei, sä et luottaisi häneeen, epäilisit vaikka olisikin uskollinen ja homma kaatuis siihen.
kuitenkin huolta että et enää tule raskaaksi. Täällä on jo ihan tarpeeksi noita penaalin tylsimpiä kyniä..
mä olen penaalin yksi terävimmistä kynistä, tsori. t. ap
Mutta en ehkä elättelisi toiveita yhteenpaluusta - tai ainakin se olisi tosi vakavan keskustelun paikka.
Voisitko jatkossa hyväksyä avoimen suhteen, jos mies palaisi asumaan luoksesi?
Sen, että nainen heittää miehen pellolle (sinulle) vai haluatko vain kostaa miehelle -ja miksi kostaisit, koska te olette jo eronneet ja mies saa siis heilastella kenen kanssa haluaa.
Molemmissa tapauksissa saat itsellesi vain vaikeuksia.
Ottaisin mieheen asialliset välit ilman mitään haikailuja paluusta eikä missään tapauksessa enää seksiä.
Tämä ihan lapsia ajatellen. Aikuiset saa hoitaa sotkunsa, puutteensa, naimisensa ja kaipuunsa ihan ite.
mä kaipaan ja se on lähtökohtainen syy tapailuihimme. Mutta aina seksin jälkeen mulle tulee olo, että haluan hänet kokonaan, toivon, että hän rakastaisi vain minua:) Sitten kun kuluu muutama päivä niin ajattelen, että unohdan hänet ja katselen muita miehiä. Mutta taas hän saapuu ja sotkee pääni.... ap
Anna pillua ja kärsi. Ei kai tuossa muutakaan.
Jospa vaikka aloittaisit siitä, että kasvaisit aikuiseksi ja hankit jonkin asteisen itsetunnon?
Itsetunto liittyy tuohon kuvioon siten, että suostut olemaan panomattona.
Olet aivan miehesi "vietävissä". Oma vahva tahto puuttuu ja yleensä ihmisillä, joilla on heikko itsetunto, toimivat noin.
Tuohon tilanteeseen ei suostu kukaan, joka arvostaa itseään ihmisenä ja naisena.
Mies käyttää teitä naisia hyväkseen. Sinä olet ihan varma pano siellä odottamassa silloin kun ei muita ole tarjolla.
Mutta on kiva maistaa muistakin puista, ottaa seurustelukumppani ja vakuutella tälle rakkautta ja kaikkea mahdollista, mitä naiset haluaa kuulla.
Ja sitten tullaan sinun luo, lasten äidin luo, ja kas, sieltäkin saa piparia. Nam.
Mies on myös kypsymätön ja ei ihan taida itsetunto olla hänelläkään kohdillaan, kun pitää omaa itseään pönkittää bylsimällä jokaista naista joka selälleen heittäytyy.
Itsekäs ja keskenkasvuinen.
Kypsä, vahvalla itsetunnolla varustettu, itsenäinen aikuinen mies ei toimi noin ja edelleen: kypsä, hyvällä itsetunnolla varustettu, vahva ja itsenäinen aikuinen nainen ei suostu tuollaiseen.
Teidän kahden kohdalla siis vakka on kantensa valinnut ja niin edelleen.
Jos sulla on itsetuntoa, itsearvostusta lainkaan, jätä kaveri.
Ryhdy deittailemaan jos seksiä kaipaat, sitä saa muualtakin. Tai osta dildo.
Ja käräytä se.
Törkeää toista ihmistä kohtaan, sitä tyttöystävää kohtaan.
että miehellä on tyttöystävä. mutta tänne siis eivät tosiaan mahdu.
lisää sekaantumalla menee pasmat pahemmin sekaisin, lähinnä lasten kannalta kannattaa nyt ajatella. Mä ymmärrän, että seksiä tekee mieli, mutta hommaa siihen tarkoitukseen joku toinen mies kuin se ex.