Onko teistäkin noloa käydä yksin kaupassa?
Muut ovat puolison tai ystäviensä kanssa. Näytät ettei sinulla ole sosiaalista elämää.
Kommentit (56)
Ei. Minusta toinen kauppa on nolo ja toinen parempi (S on parempi).
Sosiaalinen elämäni ei ole kaupassa. Eli ei ole noloa. Päin vastoin, vähän noloa raahata koko perhe kauppaan. Ihan kuin meistä kellään ei olisi parempaa tekemistä...
Miksi kauppaan pitäisi mennä näyttelemään perhestatustaan? Moni perheellinen käy yksin.
Nälkään kuoleminen se vasta noloa olisikin. Varsinkin kun on kauppa ihan lähellä.
Tässä on kyllä joku turhan häpeämisen maailmanennätys
Joo tosi noloa. Sitä varten oli pakko hommata mies niin nyt käydään autolla, kahdestaan niin näytetään normaaleilta.
Pitäisikö olla sellaisia kaupassakäyntikumppaneita olemassa, voisi sopia jossakin nettipalvelussa, että lähdet sä mun kanssa kauppaan, kun nolottaa mennä sinkkuna yksin! Tai tänään ukko ei ehdi mun kanssa kauppaan, tuutko sijaiseksi.
Kyllä siellä kaupassa on paljon yksin liikkeellä oleviakin.
Kuka kumma tarkkailee ympäristöään noin kovasti, että ihan kaupassakäyntikin puolison kanssa tai ilman puolisoa tai sinkkuna tulee merkille pantua. Pitäskö olla tilattavissa koko perhekokonaisuus, ettei nolota? Kaupassakäyntivaimo tai -mies ja -lapset! Vuokra 30 e/pää/tunti, veloitus tasatunneittain.
juu siksi ostan hirveät määrät ruokaa niin kaikki luulee että ostan suurperheelle... eiku
t.sinkku
Ahdistaa tosi paljon kaupassa. Kaikki tuijottavat ja nauravat :(
Kiltti ikisinkku M31
On todellakin jos mieheni ei lähde mukaan kauppaan. Otan muutaman ison punkkulasillisen viiniä ennen kauppaan lähtöä, niin ei hävetä.
Ihan normaalia. Melkein enemmän näkee kaupassa yksin asioivia kuin kaksin/porukalla.
Mä aina juttelen jokaiselle kanssaostelijalle, joka kuuloetäisyydelle tulee, että oikeesti oon naimisissa ja vasta äsken vauvankin saanut. Että turha päätellä yhtään mitään siitä, että yksin tulin kauppaan. Näin ei tarvitse yhtään nolostella, sillä kauppareissun päätteeksi melkein jokainen kaupassakävijä tietää elämäntilanteeni tasan tarkkaan. Simple 👊
Sitten ainakin, jos pitää ostaa vessapaperia.
Olen aina käynyt kaupassa yksin. Miksi siihen pitäisi kahden ihmisen aikaa käyttää? Ja kun lapset olivat pieniä, olisiko heidätkin pitänyt raahata kauppaan vahdittaviksi. Kaupassa on hauska katsella uusiakin tuotteita, vaikka pääosin pitäytyisi ostoslistassa.
Nykyisin käytän pääosin verkkokauppaa: vakiotuotteet, puuttuvat tuotteet ja vihannekset ja hedelmät kauden mukaan. Tarkistan tarjoukset ja uutuudet ja lisään tilaukseen.
Emme käy juuri koskaan puolisoni kanssa yhdessä kaupassa, miksi kävisimme? Kun käymme ostoksilla, minä menen toiseen kauppaan hakemaan erikoistuotteeni ja hän toiseen ostamaan muut ruoat, tai hän käy yksin kaupassa koska tykkää kaupassa käymisestä enemmän kuin minä.
Ei minua kiinnosta muut kaupassa asioijat, ovatko he yksin/puolison kanssa tai porukalla liikkeellä. Tai mitä he minusta ajattelevat. Käytän tässä vanhaa sanontaa: EVVK.
Ei, ellen ole unohtanut housuja kotiin.