Yksi julkkismies on minuun ihastunut!! :)
Lähettelee ihania viestejä! Aaaaa, taidan itsekin olla vähän ihastunut :) On muutenkin tosi erilainen mitä lehtien palstoilta luulisi. En oisi ikinä uskonut mulle käyvän näin! :]
Ootko kade? ;)
Kommentit (54)
Olet hyvin nuori vielä,se näkee sinun kirjoituksestakin. En oo...mä oo... Sinulla on koko elämä viellä edessä,tuo se sinulle sekä hyviä,että ikäviä viestiä. Julkkismiehet haluavat vaimokseen hyvin älykkän naisen. Usko minua.
Jussi Parviainen, Vesa Keskinen ketäs muita näitä "helmiä" on? :D
yritti flirttailla mulle samana iltana kun hakkas sen Hennan. Hyi helvetti!
kaikki vihjeet täsmää......paitsi se "kaikki ovat kateellisia"
Jos tämä ei ole provo niin veikkaan Charles Plogman?
perustelen sillä, että sillä vissiin on tapana flirttailla, viestitellä ja lirkutella yhdelle sun toiselllekin naiselle. Sopisi profiiliin.
Jos et kerro, kuka se mies on.
Ihan hyvinhän se voi olla naapurin Pera, joka on julkkis peräkylällään ja joka on ollut muutaman otteeseen jossain maataloussanomissa.Itselläs taitaa olla se naapurin Pera ;) Sen verran voin valottaa, että on kyllä ihan kansallisen tason julkkis, eiköhän lähes kaikki tiedä hänet nimeltä ja naamalta :) On myös lahjakas ja komea, suomalainen, minua vanhempi (olen 32)
Että sellanen "naapurin pera", hiukan katteelliselta kuulostit ;)
Markku Aro, eronnut kaipaa pilboa ;)
Jos tämä ei ole provo niin veikkaan Charles Plogman?
On semmoinen namun oloinen, vaikka onkin jo vanhempi.
ihan sama kuka se on, se on julkkis!
"Komea, nuorekas ja karismaattinen"... Sen täytyy olla Lauri Tähkä ;)
Ansaitset tällaista! Ihanaa, että joku saa julkkismiehen. Muita ominaisuuksia miehellä ei enää sitten tarvitse ollakaan (no rahaa tietty, mutta sitähän kaikilla julkkiksilla luonnollisestikin on!). Säkin pääseet pörräämään kaikkiin ihaniin vip-paikkoihin ja pääset myös lööppeihin. Joskushan ne voi olla "tauski hakkasi tyttöystävänsä"-tyylisiä, mutta kenties joskus ihan positiivisiakin.
Kertakaikkiaan mahtavaa!