Olisi ihanaa saada huomiota äitienpäivänä...
Olen yksinhuoltaja ja jotenkin tympii koko äitienpäivävouhotus. Tietenkin nautin lapsistani ja saan heiltä ihanat kortit ja yllätyslahjat ja se on ihan tärkeintä. Silti olisi kiva saada vähän hemmottelua, kakkukahvit tai valmis ruoka. Edes äitienpäivänä.
Kommentit (13)
Samoin kahvinkeittimen lataat valmiiksi ja lapset painaa napista aamulla.
Jos sulla siis niin pienet lapset ettei muuhun kykene
Miten ne lapset tietäs/oppis mitää pitää tehdä jos ei kukaan opasta?
Samoin kahvinkeittimen lataat valmiiksi ja lapset painaa napista aamulla.
Jos sulla siis niin pienet lapset ettei muuhun kykeneMiten ne lapset tietäs/oppis mitää pitää tehdä jos ei kukaan opasta?
Mutta tuokin on eri asia, koska on minun itseni suunnittelema/järjestämä "yllätys". Ei sama jos joku tekisi oikeasti jotain vain minua varten, veisi vaikka sinne ravintolaan. Olen ehkä turhan vaatelias, kun tälläistä pohdin ja toivon...
-ap
Ymmärrän harmituksesi, mutta koska tosiaan olet yksinhuoltaja, et voi enempää vaatia. Sinuna järjestäisin itse teille jotain kivaa yhteistä hemmottelua ja purkaisin katkeruuttani johonkin muuhun.
Olen sitten ehkä vain katkera. Mihin voisin sitä purkaa??
-ap
Keneltä sä sitä huomiota sitten odotat, jos et lapsiltasi?
jostain onnellisesta perhe-elämästä... Tai vois kai tuo lasten isäkin joskus jonkun kiitoksen sanan sanoa, mut ei se vaan tajua miten paljon teen lastensa hyväksi sillä aikaa kun tämä keskittyy "bisneksiin".
-ap
Omat lapseni ovat jo isoja ja tiedän poikani käyneen ostamassa minulle lahjan koruliikkeestä :).
Jos haluat itsellesi jonkin yllätyksen, niin anna lapsillesi käteistä ja vie heidät jonnekin sopivaan liikkeeseen, josta he voivat annetun budjetin rajoissa valita sinulle sopivan lahja. Itse teimme näin joskus, kun lapseni pieninä oikein kovasti halusivat hankkia minulle lahjan. Itselleni oli myös jännää nähdä, että millaisena lapseni minut näkevät. Ihan mieluisat lahjat kumpikin oli minulle valinneet (5 euron budjetilla) ja molemmille oli selvästi tärkeää, että myös käytin heidän valitsemiaan lahjoja.
Samalla pystyt opettamaan lapsille sitä, että tuotteet maksavat tiettyjä summia ja hintoja on katsottava.
Tämä tietysti olettaen että lapsesi ovat jo siinä iässä, että hiukan ymmärtävät numeroita :)
Ensimmäinen lause on siis "luomassa toivoa" siitä, että vaikkei puolisoa olekaan, niin jo melko nuoret lapset osaavat ja haluavat tehdä äidin tyytyväiseksi :).
mutta juuri tuo varmaan harmittaa, kun joku olisi lapsien apuna järjestämässä yllätystä. Itselle järjestäminen kun on jotenkin typerää. Tuntuu tyhmältä antaa lapsille rahaa ja sanoa että käykääpäs nyt ostamassa minulle jotain!!??
Eli toiveeni taitaa olla: Että joku auttaisi lapsiani järjestämään minulle äitienpäiväyllätyksen :D
-ap
Jos haluat lahjan, tee niin. Jos et tee, älä valita :).
Kunhan annat lapsesi oikeasti päättää, niin silloin saat itsellesi yllätyksen, vaikka itse olisit auttamassa.
Eikä tuo tilanne tunnu tyhmältä, vaan oikeastaan aika jännältä, mutta muista olla kurkkimatta :)
Ei se lahja ole minua autuaaksi tekevä ja pääasia. Toivoisin vaan niin kovasti olevani joskus hemmottelun kohteena. Mutta siihen nyt ei taida olla muutosta näkyvissä joten näillä mennään ja itse kahvit keitellään ja olalle taputellaan. Hyvä minä, hyvä äiti olen!
-ap
ja jo pian he osaavat keksiä ja tehdä itse.
terkuin kahden yh
No menkää ravintolaan tai kahvilaan! Tai mummulaan!