Yksi julkkismies on minuun ihastunut!! :)
Lähettelee ihania viestejä! Aaaaa, taidan itsekin olla vähän ihastunut :) On muutenkin tosi erilainen mitä lehtien palstoilta luulisi. En oisi ikinä uskonut mulle käyvän näin! :]
Ootko kade? ;)
Kommentit (54)
Mun kriterit ihanalle miehelle on jotain muuta kuin että se on julkkis. Ja munkin mies lähettelee mulle ihania viestejä, vaikka just juhlittiin 10-vuotis hääpäiväämme.
Minuun nääs on ollut aikanaan ihastunut vähän useempi kuin yksi julkkismies. Onhan noista panoseuraksi ollut ja jonkin aikaiseen hauskuuteen, mutta suurin osa kyllä loppupeleissä aika itseriittoisia mulkeroita. Eikä yhtään sen kummempia kuin muutkaan äijät, ei se julkisuus ihmisestä ainakaan fiksumpaa tee... jopa päin vastoin.
Mun kriterit ihanalle miehelle on jotain muuta kuin että se on julkkis. Ja munkin mies lähettelee mulle ihania viestejä, vaikka just juhlittiin 10-vuotis hääpäiväämme.
No ei se tietty oo vaan siks ihana kun on julkkis :D Muutenkin upea mies :) Lähettää tosi ihania ja romanttisia viestejä.... Mut onhan seki kutkuttavaa et julkkismies on ihastunu tällaseen (tosin kauniiseen) tavikseen :)
Minuun nääs on ollut aikanaan ihastunut vähän useempi kuin yksi julkkismies. Onhan noista panoseuraksi ollut ja jonkin aikaiseen hauskuuteen, mutta suurin osa kyllä loppupeleissä aika itseriittoisia mulkeroita. Eikä yhtään sen kummempia kuin muutkaan äijät, ei se julkisuus ihmisestä ainakaan fiksumpaa tee... jopa päin vastoin.
mutta sinähän olitkin vain pano, eri asia siis :)
ap
Oletkohan se räkäkänninen blondi joka pistettiin pihalle eräästä baarista viikonloppuna Tauskin keikalta...Kovasti oli katsekontaktia sulla Tauskin kanssa ja varmaan muutakin mielessä.
T:sivummalta huvittuneena seurannut
tulin heti kateelliseksi. Miksei minulle koskaan lähetetä mitään viestejä julkkisten toimesta? Saan vain toisinaan kummallisia viestejä epäselviltä profiileilta ja vastata saa aina kieli keskellä suuta, kun ei tiedä, mitä taustoja sieltä tänään löytyy. Ymmärrättekö?
halua kommentoida sitä että kuka hän on, haluan varjella yksityisyyttämme :)
Mutta on komea, nuorekas ja karismaattinen! :) Ja aika nam!
Olen jotenkin aivan sekaisin hänestä :) :)
ap
Jos et kerro, kuka se mies on.
Ihan hyvinhän se voi olla naapurin Pera, joka on julkkis peräkylällään ja joka on ollut muutaman otteeseen jossain maataloussanomissa.
Oikeasti, ap, pysy siitä kaukana, se on vaarallinen. Hakkasi juuri raskaana olevan vaimonsa(?) sairaalakuntoon.
Jos et kerro, kuka se mies on.
Ihan hyvinhän se voi olla naapurin Pera, joka on julkkis peräkylällään ja joka on ollut muutaman otteeseen jossain maataloussanomissa.
Itselläs taitaa olla se naapurin Pera ;) Sen verran voin valottaa, että on kyllä ihan kansallisen tason julkkis, eiköhän lähes kaikki tiedä hänet nimeltä ja naamalta :) On myös lahjakas ja komea, suomalainen, minua vanhempi (olen 32)
Että sellanen "naapurin pera", hiukan katteelliselta kuulostit ;)
Mutta on komea, nuorekas ja karismaattinen! :)
"Nuorekas" = kulahtanut viisikymppinen, joka käyttää farkkuja.
en todellakaan. Julkisuus/maine ei ole koskaan voinut vähempää kiinnostaa. Kaltaisesi ihmiset lähinnä säälittää ja aiheuttaa myötähäpeää.
Oikeasti, ap, pysy siitä kaukana, se on vaarallinen. Hakkasi juuri raskaana olevan vaimonsa(?) sairaalakuntoon.
No en nyt muuten ota tähän kantaa, mutta kaikki mitä lehdissä lukee ei todellakaan ole totta... Aina löytyy kateellisia ja pahansuopia ihmisiä. Senkin olen nyt tässä uuden tuttavuuteni myötä oppinut...
ap
mutta sinähän olitkin vain pano, eri asia siis :) ap
jonkun Tauskin oot bongannut kumminkin :P