Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi julkkismies on minuun ihastunut!! :)

Vierailija
29.05.2012 |

Lähettelee ihania viestejä! Aaaaa, taidan itsekin olla vähän ihastunut :) On muutenkin tosi erilainen mitä lehtien palstoilta luulisi. En oisi ikinä uskonut mulle käyvän näin! :]

Ootko kade? ;)

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun Tauskin oot bongannut kumminkin :P

Vierailija
2/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kriterit ihanalle miehelle on jotain muuta kuin että se on julkkis. Ja munkin mies lähettelee mulle ihania viestejä, vaikka just juhlittiin 10-vuotis hääpäiväämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tunnetaan.

Vierailija
4/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin juokse.

Vierailija
5/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun nääs on ollut aikanaan ihastunut vähän useempi kuin yksi julkkismies. Onhan noista panoseuraksi ollut ja jonkin aikaiseen hauskuuteen, mutta suurin osa kyllä loppupeleissä aika itseriittoisia mulkeroita. Eikä yhtään sen kummempia kuin muutkaan äijät, ei se julkisuus ihmisestä ainakaan fiksumpaa tee... jopa päin vastoin.

Vierailija
6/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kriterit ihanalle miehelle on jotain muuta kuin että se on julkkis. Ja munkin mies lähettelee mulle ihania viestejä, vaikka just juhlittiin 10-vuotis hääpäiväämme.

No ei se tietty oo vaan siks ihana kun on julkkis :D Muutenkin upea mies :) Lähettää tosi ihania ja romanttisia viestejä.... Mut onhan seki kutkuttavaa et julkkismies on ihastunu tällaseen (tosin kauniiseen) tavikseen :)

Vierailija
7/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun nääs on ollut aikanaan ihastunut vähän useempi kuin yksi julkkismies. Onhan noista panoseuraksi ollut ja jonkin aikaiseen hauskuuteen, mutta suurin osa kyllä loppupeleissä aika itseriittoisia mulkeroita. Eikä yhtään sen kummempia kuin muutkaan äijät, ei se julkisuus ihmisestä ainakaan fiksumpaa tee... jopa päin vastoin.

mutta sinähän olitkin vain pano, eri asia siis :)

ap

Vierailija
8/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän sen!!

Vierailija
9/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan se räkäkänninen blondi joka pistettiin pihalle eräästä baarista viikonloppuna Tauskin keikalta...Kovasti oli katsekontaktia sulla Tauskin kanssa ja varmaan muutakin mielessä.

T:sivummalta huvittuneena seurannut

Vierailija
10/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin heti kateelliseksi. Miksei minulle koskaan lähetetä mitään viestejä julkkisten toimesta? Saan vain toisinaan kummallisia viestejä epäselviltä profiileilta ja vastata saa aina kieli keskellä suuta, kun ei tiedä, mitä taustoja sieltä tänään löytyy. Ymmärrättekö?

Vierailija
11/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua kommentoida sitä että kuka hän on, haluan varjella yksityisyyttämme :)

Mutta on komea, nuorekas ja karismaattinen! :) Ja aika nam!

Olen jotenkin aivan sekaisin hänestä :) :)

ap

Vierailija
12/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerro, kuka se mies on.

Ihan hyvinhän se voi olla naapurin Pera, joka on julkkis peräkylällään ja joka on ollut muutaman otteeseen jossain maataloussanomissa.

Vierailija
13/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, ap, pysy siitä kaukana, se on vaarallinen. Hakkasi juuri raskaana olevan vaimonsa(?) sairaalakuntoon.

Vierailija
14/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerro, kuka se mies on.

Ihan hyvinhän se voi olla naapurin Pera, joka on julkkis peräkylällään ja joka on ollut muutaman otteeseen jossain maataloussanomissa.

Itselläs taitaa olla se naapurin Pera ;) Sen verran voin valottaa, että on kyllä ihan kansallisen tason julkkis, eiköhän lähes kaikki tiedä hänet nimeltä ja naamalta :) On myös lahjakas ja komea, suomalainen, minua vanhempi (olen 32)

Että sellanen "naapurin pera", hiukan katteelliselta kuulostit ;)

Vierailija
15/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naapurin Perassa?

Vierailija
16/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on komea, nuorekas ja karismaattinen! :)

"Nuorekas" = kulahtanut viisikymppinen, joka käyttää farkkuja.

Vierailija
17/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todellakaan. Julkisuus/maine ei ole koskaan voinut vähempää kiinnostaa. Kaltaisesi ihmiset lähinnä säälittää ja aiheuttaa myötähäpeää.

Vierailija
18/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi heti pelottaa.

Vierailija
19/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, ap, pysy siitä kaukana, se on vaarallinen. Hakkasi juuri raskaana olevan vaimonsa(?) sairaalakuntoon.

No en nyt muuten ota tähän kantaa, mutta kaikki mitä lehdissä lukee ei todellakaan ole totta... Aina löytyy kateellisia ja pahansuopia ihmisiä. Senkin olen nyt tässä uuden tuttavuuteni myötä oppinut...

ap

Vierailija
20/54 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinähän olitkin vain pano, eri asia siis :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi