Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sisarus menee naimisiin kesällä. Samana päivänä on harrastuksemme vuoden päätapahtuma.

Vierailija
29.05.2012 |

Mitä tekisit vastaavassa tilanteessa? Jättäisitkö häät väliin? Molemmat eivät mitenkään ole mahdutettavissa samalle päivälle.

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla vaikka harrastuksetkin on minulle rakkaita.

Mutta toki riippu, jos teillä on huonot tai viileät välit miehesi sisaruksen kanssa niin en ihmettele jos harrastus vie voiton.

Vierailija
2/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastuksen päätötapahtuma ja miehen sisaruksen häät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on miehen sisaruksen elämän päätapahtuma.

Vierailija
4/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan ok:t. Tapahtumaan on treenattu koko vuosi. Ja olemme osallistuneet siihen joka vuosi jo yli viiden vuoden ajan.

Vierailija
5/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo harrastus/minkälainen tapahtuma. Jos esim on koko vuoden treenannut täydenmatkan triathlonia ja kisat ovat em. päivänä, sitten jäisi häät väliin.

Kai ne naimisiin pääsee ilman teitäkin:)

Vierailija
6/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai se harrastusjuttu koko päivää kestä?

Vierailija
7/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken, että tapahtumaan on valmistauduttu vuosi ja se on aina samaan aikaan. Meillä on ihan ok välit, mutta käytännössä he ovat vieraita ihmisiä minulle.

He eivät myöskään olleet meidän häissämme.

Vierailija
8/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan ok:t. Tapahtumaan on treenattu koko vuosi. Ja olemme osallistuneet siihen joka vuosi jo yli viiden vuoden ajan.

Häät ovat vain kerran. Harrastustapahtuma on joka vuosi, ja olette jo olleet siellä ainakin 5 kertaa. Oletko tosiaan noin TYHMÄ?

OT: Minä inhoan lähtökohtaisesti ihmisiä, joille joku harrastus on henki ja elämä..

Vierailija
9/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette käyneetvtapahtumas 5x jo. Ja häät on periaatteessa kerran elämäs.

Vierailija
10/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on jo 5 vuotta joka vuosi ollut oma päätapahtumanne ja varmasti taas ensi vuonna tulee uusi. Todellakin menette sisaruksen häihin!!!

Vierailija
11/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en TAJUA, miten joku voi olla noin itsekäs. Ehkä tähänkin on joku syy, kuten se, ettei teidän liitto ole kovin vahvalla pohjalla. Mietipä vähän miehesi vanhempiakin. Mitä mahtavat ajatella, kun kuulevat, että jätit harrastuksen vuoksi tulematta häihin? Itse en kehtaisi olla noin pöljä, tolla tempauksella voi olla pitkäaikaiset vaikutukset.

Vierailija
13/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo harrastus/minkälainen tapahtuma. Jos esim on koko vuoden treenannut täydenmatkan triathlonia ja kisat ovat em. päivänä, sitten jäisi häät väliin.

Kai ne naimisiin pääsee ilman teitäkin:)

kyse. Ja tämä tapahtuma ja harrastus on parin tiedossa. Mutta eivät tietenkään voineet sen perusteella päivää päättää.

Vierailija
14/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken, että tapahtumaan on valmistauduttu vuosi ja se on aina samaan aikaan. Meillä on ihan ok välit, mutta käytännössä he ovat vieraita ihmisiä minulle.

No mun mielestä tää taas ratkaisee kaiken, menette sinne harrastustapahtumaan ilmaan muuta. OT: inhoan sohvaperuna av-mammoja, jotka eivät tajua, että joillakin voi olla sellaisia harrastuksia, joihin valmistaudutaan jopa koko vuosi... ei sellaista nyt ihan hevillä jätetä väliin.

Vierailija
15/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinusta tuntuisi jos itse olisit menossa naimisiin ja miehen sisarus sanoisi, ettei voi tulla kun on se "pitsinnyppläysvuodenpäätapahtuma"?

Kuka kehtaa olla menemättä siskon tai veljen häihin harrastuksen takia jos välit ok? Huh huh!

Vierailija
16/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mielestä tää taas ratkaisee kaiken, menette sinne harrastustapahtumaan ilmaan muuta. OT: inhoan sohvaperuna av-mammoja, jotka eivät tajua, että joillakin voi olla sellaisia harrastuksia, joihin valmistaudutaan jopa koko vuosi... ei sellaista nyt ihan hevillä jätetä väliin.

Vierailija
17/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en TAJUA, miten joku voi olla noin itsekäs. Ehkä tähänkin on joku syy, kuten se, ettei teidän liitto ole kovin vahvalla pohjalla. Mietipä vähän miehesi vanhempiakin. Mitä mahtavat ajatella, kun kuulevat, että jätit harrastuksen vuoksi tulematta häihin? Itse en kehtaisi olla noin pöljä, tolla tempauksella voi olla pitkäaikaiset vaikutukset.

eivät tulleet meidän häihimme. Eivät myöskään sisarukset.

Miten meidän liitto tähän liittyy? Muuta kuin niin, että haluaisimme jälleen yhdessä kokea meille vuoden tärkeimmän tapahtuman.

Vierailija
18/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinusta tuntuisi jos itse olisit menossa naimisiin ja miehen sisarus sanoisi, ettei voi tulla kun on se "pitsinnyppläysvuodenpäätapahtuma"?

Kuka kehtaa olla menemättä siskon tai veljen häihin harrastuksen takia jos välit ok? Huh huh!

Mä ainakin kehtaisin.

t. ei ap

Vierailija
19/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, syödään vaikka yhdessä myöhemmin. Ymmärrän, että ihmisillä on pitkäaikaisia tavoitteita yms.

Ja he EIVÄT OLLEET meidän häissämme, kuten jo sanoin.

Vierailija
20/103 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole niin yksiselitteistä, että jos jollakin on häät, on sinne pakko mennä. Jos mun miehellä olisi valittavana, että meneekö Jukolan viestiin, vai häihin, niin kyllä se Jukolan valitsisi.

Miksi ko ihmiset eivät ole olleet ap teidän häissä?

Itse en häistä välitä ollenkaan, juntti mikä juntti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän