G: Paskin Euroopan maa?
Kommentit (27)
= maakunta Moldovassa jota hallinnoi venäläisten asekauppiaiden mafia.
Varsinaisista valtioista ei mulla ole kovin paljon odotuksia Kosovosta tai Makedoniasta.
Niisä Euroopan maista jossa olen käynyt niin Venäjä on kyllä paskin.
En vaan lämpeä, en millään. Olen pyrkinyt kiertämään, mutta joskus sinnekin on ollut pakko mennä. Esimerkiksi Frankfurt oli kauhea pettymys!
Ruoka on pahaa ja ihmiset pihejä.
Menkää mielummin Italiaan.
taitaa olla Euroopan Pohjois-Korea.
Sanon kuitenkin Iso-Britanian. Siellä on aina kurja sää, huono ruoka ja rumimmat miehet.
Pohjois-Koreassa käyneenä rohkenen epäillä asiaa. Albaniassa tosin en ole käynyt, mutta sinnehän voi kuka tahansa mennä ja tarkistaa asian, toisin kuin Pohjois-Koreaan.
Siellä ne ei edes puhu toisilleen.
jotenkuten demokraattinen kuitenkin, toisin kuin Valko-Venäjä tai Azerbaidžan. Väestö 70% muslimeja. Pääseehän sieltä helpommin pois myös kuin Pohjois-Koreasta.
Albania luopui viimeisenä Euroopan maana kommunismista. Markkinatalouteen siirtyminen johti maan köyhyyden kierteeseen ja pahensi ruokapulaa. Maan taloutta vaivaavat teollisuuden kehittymättömyys, huonot kulkuyhteydet ja entisen Jugoslavian alueelta maahan siirtyneet albaanipakolaiset. Albanian joet eivät sovellu tavaran kuljettamiseen, rautatiet eivät yllä naapurimaihin ja rannikon suot haittaavat kulkua, minkä vuoksi Albania on varsin eristäytynyt valtio.[17] Maan teollisuus palveleekin pääasiassa vain kotimaan markkinoita.[24]
Suurin osa väestöstä saa elinkeinonsa viljelemällä maata rannikolla. Tärkeimmät viljelyskasvit ovat maissi, vehnä, ohra ja hedelmät, joista vain hyvin pieni osa saadaan vientiin. Useilla alueilla muuli ja hevonen ovat edelleen yleisimmät kulkuvälineet.[17]
Pohjois-Koreassa käyneenä rohkenen epäillä asiaa. Albaniassa tosin en ole käynyt, mutta sinnehän voi kuka tahansa mennä ja tarkistaa asian, toisin kuin Pohjois-Koreaan.
... etta Lontoossa on tanaan 28 astetta lamminta, kuten on ollut koko viikon (ja puistot on vihreina lapi talven, ihanaa), ravintoloita loytyy joka lahtoon, kaupoista saa koko maailman herkkuruuat (huomattavasti paremmat valikoimat kasvisruokia, vihanneksia ja hedelmia kuin esim. Suomessa) eika ne miehetkaan kovin rumia ole, ainakaan mun mies. :)
Mutta sitahan tassa ei kysytty, joten vastaan vaikka etta Valko-Venaja; ei tunnu jengilla menevan kovin hyvin siella ainakaan ihmisoikeuksien puolesta. Jossei sitten mene Romanian romaneillakaan.
Mä äänestän edellisen vastaajan tavoin Romaniaa, myös Bulgaria on suht paska maa.
Romania romanivähemmistön alennustilan vuoksi ja Kreikka... no tiedätte miksi.
Vatikaanivaltio.
Ukkojen keskinäistä kähmintää vallasta. Samalla tuotetaan epätoivoa köyhiin katolisiin maihin - ja varsinkin maiden naisille, jotka Paavi et co:n kaksinaismoralistisista kannanotoista (ehkäisykielto jne) käytännössä maksavat.
Ihmiset ovat todella töykeitä ja itsekeskeisiä kusipäitä, lapset kasvatettu kieroon ja taskuvarkaitakin vaikka millä mitalla. Todettu on tarpeeksi monta kertaa. En enää ikinä mene sinne nyt, kun "pakolliset" paikat on kierretty (Rooma, Napoli, Pompeiji ja Venetsia). Missään muussa Euroopan maassa en ole kohdannut sellaista töykeyttä kuin Italiassa. No ok, en ole käynyt Albaniassa enkä Valko-Venäjällä mutta kaikki muut on tullut käytyä.
. ravintoloita loytyy joka lahtoon, kaupoista saa koko maailman herkkuruuat (huomattavasti paremmat valikoimat kasvisruokia, vihanneksia ja hedelmia kuin esim. Suomessa) .
Suomi voittaa ankeudessaan kaikki Euroopan maat, missä olen käynyt.
(ja puistot on vihreina lapi talven, ihanaa)
Tuo oli kyllä liioittelua.
ap vastaa että Valko-Venäjä