Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmatta lasta yrittäviä tai haaveilijoita?

26.05.2012 |

Onkos täällä muita kolmannesta lapsesta haaveilijoita? Minkä ikäisiä lapsia on ennestään ja minkä ikäisiä itse olette?

Minä 30v ja mies 34v. Lapset 6v ja 7v. Haaveissa kolmas, ei varsinaista yritystä, tulee jos on tullakseen;)

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
14.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Toivon, että kaikki sujuu hyvin.

Vierailija
62/64 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on sairas vauvakuume päällä. Itse olen 21 ja lapset 3(kohta neljä) ja kaksi(kohta kolme) vuotiaita.

ensimmäistä aloin odottamaan 17 vuotiaana. Olin käynyt lääkärissä, jossa minulla todettiin pcos, ja minulle sanottiin että raskaaksi tulo vaikeampaa kuin normaalisti.

no pieni tyttö syntyikin keväällä 2009. pari kuukautta pikku prinsessan kotona oltuamme huomasin valvovan öisin vaikka vauva nukkuukin ja muutenkin oli outo ja levoton olo ja maha möyrysi. plussa tuli ja pieni poika syntyi 11 kuukautta esikoista myöhemmin.

kolmas raskaus päätyi rv 15+3 10.10.2010

taukoa on pidetty ja nyt haaveissa olisi kolmas lapsi. puoli vuotta yritystä takana, mutta vielä ei ole tärpännyt, nyt on kuitenkin on ollut oudot olot:väsyttää nännit arat vatsa möyryää, Niin ja sellainen POIKKEUS olotilassa aikaisempiin raskauksiin verrattuna, että mulla on särkenyt alasälkää, ja välillä vihlaisee alavatsasta selkään asti yhtenä päivänä tosi kova migreeni . ja välillä on taas niinkuin ei mitään.

Oon unohtanu miltä se alkuraskaus tuntuu. keskiviikkona teen testin ja toivottavasti ois plussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi haaveilija/kuumeilija lisää. Itsellä lapset syntyneet 2009 ja 2011. On ollut heti selvää kun kuopus syntyi, että haluan vielä kolmannen. Tällä hetkellä asumistilannne rajoittaa yrittämistä, pitäisi malttaa odottaa, että saamme nykyisen asunnon myytyä ja pääsemme isompaan asuntoon, pois kerrostalosta(hissittömästä). Vauvakuume tällä hetkellä tosi kova, jotenkin tää kevät on sellasta aikaa, että olisi taas ihana odottaa. Esikoinen syntyi kevät talvella ja itsekin olen keväällä syntynyt, niin jotenkin tää aika on niin parasta odottaa/saada vauva.

Haaveena olisi ensi keväälle vauva eli jättää pillerit pikku hiljaa pois, mutta pitäisi olla niin sata varma, että pääsemme muuttamaan siihen mennessä. Jo tätä toista odottaessa rappusten nousu uhmaavan lapsen kanssa ei ollut kovin herkkua...

Mieskin on lämmennyt ajatukselle kolmannesta lapsesta, vaikkakin tyrmäsi aluksi haaveen. Nyt on puhuttu viime syksystä asti asiasta ja mies on pikku hiljaa ollut myötämielisempi perheenlisäykselle.

Mutta tää kuume on niin valtava...

Vierailija
64/64 |
07.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilua on nyt takana vajaa 5 kuukautta. Meillä on kuusi ja neljä vuotiaat lapset ja olen melkein neljä vuotta ollut täysin tyytyväinen lapsilukuumme. Olen aina ollut sitä mieltä että kaksi lasta on hyvä. Varsinkin kun sattuu olemaan yksi poika ja yksi tyttö ja molemmat ovat terveitä iloisia ja ihania lapsia. :)

Olemme puhuneet mieheni kanssa "iltatähdestä" siitä asti kun lapsista olemme puhuneet. Mutta elokuussa mies sitten otti asian puheeksi. Puhelimessa tokaisi että mitäs jos jäisit ensi vuonna taas äippälomalle? ;) Siitähän se ajatus sitten lähti aika nopeasti lumipallo-efektillä kehittymään. Pillerit jäi pois samalla viikolla.

Molemmat lapset ovat saaneet aikas nopeasti alkunsa, toisesta kierrosta. Nyt vain todettiin sitten PCO. Huomenna loppuu kolmas satsi terolutteja, joilla olen kiertoa saanut aikaiseksi. Mitään testejä en ole tehnyt. Mutta ainakin vuodot olen noilla saanut aikaiseksi. Kahdet viimeiset kuukautiset pillereillä kesti huimasti yhden päivän.

Mutta puhettakin oli miehen kanssa että tulee jos tulee. Yllätyin ihan itsekin miten kovaksi sen vauvakuumeen sain. Ja jatkuu siis edelleen.

Olen 29 ja mies on 31.