Kolmatta lasta yrittäviä tai haaveilijoita?
Onkos täällä muita kolmannesta lapsesta haaveilijoita? Minkä ikäisiä lapsia on ennestään ja minkä ikäisiä itse olette?
Minä 30v ja mies 34v. Lapset 6v ja 7v. Haaveissa kolmas, ei varsinaista yritystä, tulee jos on tullakseen;)
Kommentit (64)
Nyt on kp 29/28. Jokohan uskaltaisi testata...apua :)
Heipsan vaan kaikille! :)
Eli itse olen 25v ja mies 29v. Meillä on kaksi ihanaa tyttöä,syntynyt 2009 ja 2010. Ja nyt olisi sitten tarkoitus aloittaa sen kolmannen ja viimeisen yritys :). Meillä on tytöt tullut ilman varsinaista yritystä, eli periaatteella "saa tulla heti kun on tullakseen" :). Ja nyt haluasin tämän viimeisen kohdalla kokea myös varsinaisen "yrityksen" ovutesteineen kaikkineen :D.
Itsellä ei kaveripiirissä ole kuin yksilapsisia perheitä, joten olisi ihana jakaa tämä ytirys/odotus/synnytys muiden samassa tilanteessa olevien kanssa! :)
P.s Pakko tunnustaa että olen jo hetken seurannut tätä keskustelua ;) Hauska huomata kuinka helposti alkaa jännitteleen muiden puolesta! :)
Testasin tänään (kp 31/28) ja negaa näytti...höh. Menkat eivät kuitenkaan ole vielä alkaneet.
Vimpula voi harmi=( Ehkä vielä toivoa on jos menkat ei oo vielä alkanu?
Mie taidan pikku hiljaa siirtyä odotuspuolelle ja toivotan kaikille plussa tuulia!!!
Huomenna siis rv 5+0 ja la 13.2 =)
Ootko Vimpula kokeillut toista testiä? Jos ensimmäinen olikin väärässä :)
Ja onnea Mamikolle!! :)
Kummallista... En nyt sitten tiedä olenko raskaana vai en? Alkaisi edes menkat, niin tietäisi varmasti mikä tilanne on ja voisi yrittää seuraavasta kierrosta. On vähän ärtynyt mieli, kun koko ajan mietin, että mikä tilanne on. Ei ole ennen ollut tällaista. Aina ollut säännölliset menkat ja sit kun on menkat jääny pois, niin oon ollu raskaana... epätietoisuus on kurjaa.. testailen loppuviikosta uudestaan...
On kyllä varmasti inhottavaa tollanen epätietoisuus.
Toivottavsti näyttäis plussaa seuraava testi! :)
Onnea Mamikolle kauheasti! Ja Vimpulalle tsemppiä! Olen käynyt kyllä lukemassa viestejä, mutta en ole jaksanut kirjoittaa... Nyt kp 25/31 ja tämä epätietoisuus on niin raastavaa!! Sitä kuvittelee mielessään kaiken maailman oireita mutta ei kuitenkaan voi olla varma. Ei auta kuin odottaa.. Hyvää viikonloppua kaikille!
Täällä on hiljaista, Vimpula ja muut, kuinka on mennyt?
Täällä ollaan malttamattomana, kp nyt 29/31 ja tietenkin oli pakko jo testata, su kp 27/31 nega ja tänä aamuna kanssa nega. Olo kuitenkin on sellainen että jotain olisi tekeillä, mutta voihan se olla myös toiveajattelua..
Ehkä testasit vaan liian aikasin!
Mulla alko menkat..plääh.
Täälläkin suunnitteilla kolmas lapsi!
Minä oon 30v ja mies 31. Tyttö syntynyt 2006 ja poika 2008. Suunniteltu kolmatta lasta alkuvuodesta asti, tämä on sitten meidän viimeinen. Piti tehdä hyvät alkusuunnitelmat, kun mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja lääkitys saatiin nyt keväällä vihdoin kohdilleen. Ja kierukkakin poistettiin pari kuukautta sitten.
Tarkoitus oli odottaa yrittämisen aloitusta loppukesälle, mutta mies kyllästyi kortsujen käyttöön, joten tämä kierto on mennyt ilman ehkäisyä ja eilen sain ovisplussan!!! JÄNNITTÄÄ!!
Hyvää juhannusta kaikille!
Hei, täälläki ois yksi kolmannesta lapsesta haaveileva. Oon 22 ja mies myös, lapset 2009 ja 2011 syntyneitä poikia. En haluais pitkää ikäeroa lapsien välille mutta mies ei vielä halua kolmatta :p itsellä hirveä vauvakuume! kaverillekki syntyy kohta vauva, sitten se vielä pahenee, vauvakuume siis :D
Meillä on lapset 2v9kk ja 1v 8kk ja kolmas toiveissa. Ensin ajateltiin odotella pidempään, mutta nyt ollaan tultu toisiin ajatuksiin. On kiva, jos kaikilla on toisistaan seuraa ja tukea elämässään, ja toisaalta itsellä pco pahenee ajan kanssa synnytyksen jälkeen. Esikoista tehtiin pitkään, mutta kakkonen tuli äkisti. :) Juuri siksi, kun pco korjaantui raskauden aikana.
Nyt on eka kierto kun on oltu tosissaan ehkäisemättä, ja yrityksen ajankohtakin lienee ollut oikea. Koitan silti olla kovasti miettimättä asiaa, kun varmaan tässä nyt taas kestää sitten tovi raskautuessa. Mutta mistäs sitä tietää, vaikka yllättäisikin!
Täällä ei ole oikein itselleni muuta ketjua kuin tämä, nuo kuukausipinot tuntuu vielä vähän liian innokkailta. :)
virva
Kolmannesta haaveillaan (ja yritetään) -- vaikka ikäeroa isoveljeen tuleekin 10 vuotta ja esikoiseen vieläkin enemmän! Mies täyttää talvella 40 v ja itsellänikään ei ole montaa vuotta tuohon hetkeen...
Iltatähdestä alkoi ensiksi puhumaan mies ja sai minut suostuteltua projektiin kahdessa päivässä. Ensi viikonloppuna päästään testaamaan, josko iltatähtönen olisi tulollaan :-)
Plussasin tänään, nyt lienee siis rv 4+2 ja laskettu aika 20.3. 2013. :)
virva
Onnea jo plussanneille!! :)
Täällä myös eräs kolmannesta haaveileva! Minä 31v ja mies 36v. Ennestään on 05 ja 07 syntyneet pojat. Tyttö olis minun töiveitteni täyttymys. Mulla on kaksi keskenmenoa taustalla. Eka kerkes rv8 ja toinen meni rv5 kesken.
Miestä on saanu lämmitellä hieman kauemmin ja en tiiä onko lämmenny ajatukselle vieläkään. Oon käsittäny että saa tulla jos tulee mutta ok jos ei tuu. Mulla ei oo ollu kierukkaa vuoteen ja eikä oo ollu ehkäsyä vaillakaan. En siis ole herkästi raskautuvaa tyyppiä. Tätä mun kuumeilua on kestäny jo varmaan 1.5v ajan. sillon aikonaan laskin et ois ihana saaha kolmas ku nuorimmainen menee eskariin ja kohtahan se on! syksyllä 2013 se menee eskariin. Eli pitäis kohta tärpätä. :)
Tässä kierrossa alkaa tärppi päivät olla käsillä. Huomenna aamusta otan ja tikutan ekan kerran tähän kiertoon. Oon yrittäny netistä tutkailla miten se tyttö saahaan alulle :) Ja oikeestaan tuttava perheessäki on muutama jotka otti faktat selville ja yritti vain tyttöä ja tyttö tuli! Eli testattua teoriaa.
Haluisin vielä niin kokea sen kaiken vauva hömpötyksen! :) Vaikka mulla on nyt hyvä reeni vauhti menossa ni reenata kerkeen sittekki.
Kyllä oli eilen mielenkiintonen ja ihana keskustelu asiakkaan kanssa kolmannesta lapsesta. :D Naurettiin kyllä vedet silmissä. :D Hänellä oli just pari vkt enää laskettuun aikaan ja kolmas kyseessä. Hän sano niin ihanasti että ei sitä tunnetta voita mikään kun sen oman käärön saa syliin ja pois ei enää antaisi
Olen päättäny että kolmas saa tulla jos on tullakseen. Eikä mieskään pistäny sunnuntaina touhuissa vastaan vaikka päivällä ilmotin et ois hektiset hetket tehä.
Kävin tänään papa kokeessa valmiiksi jos tässä sattuis raskautumaan ni on sitte vasta otettu. Eilen (tiistaina) tuntu kipeä vihlasu alamahassa ja valkovuotoa havaittavissa. Olin aamulla toisen viivan havaitsevani ovis tikussa. Luulin kyllä että se meni jo. Toivottavasti onnistais.
Meillä lapset syntynyt 2005 ja 2010. Molemmat on tyttöjä.
Toivottavasti kaikki menee hyvin. Tarrasukkia pikkuiselle, että pysyy kyydissä :)
Itse testailen sitten muutaman päivän päästä... jännää..