Ah tätä nautintoa; Nivean mustapäälaastarit!!
Kuorin äsken nenäni ja iskin siihen huuhtelun jälkeen yhden tuollaisen laastarin. 10 minuuttia ja otin pois; voi sitä autuutta kun näkee, miten puhdas nenästä tuleekaan ja kaikki paska (karvat, valkopäät, mustapäät, talitöhnä) on kiinni laastarissa!!!!! Kunpa olisi suurennuslasi, niin voisi ihailla noita oksetuksia! :D
Laastarit sisältävät sitruunahappoa tehoaineena ja niitä saa ainakin Citymarketeista. Hintaa 6€ pintaan, paketissa on nenälaastareiden lisäksi leukalaastareitakin.
Kommentit (60)
nii että nivean kaltainen yritys oikeasti mainostaisi vauva.fissä kun pitkiin tv mainoksiinkin on varaa :D Kaikkea sitä kuulee
Oli pakko katsoa AP:n viestin päiväys kun tuntui että se olisi 90-luvulta. Mustapäälaastareita on myyty 90-luvun lopulta, ihme että niistä nyt vouhkataan.
Just eilen puhdistin taas nenän ja leuan ja kulmakarvojen välin :) Toimii. Ideana on tosiaan se että kastelee ihon kunnolla, antaa "laastarin " kuivua kokonaan ja sitten hitaasti vetää sen pois iholta. (sattuu kyllä niin paljon että vedet meinaa tulla silmiin mutta kauneudesta on kärsittävä)
Parempi nautinto on kun välillä kuorii kasvot, käyttää enimmäkseen pesuun rasvaa ja rasvaa öljyllä/kaakaovoilla tms.
Jos iho tuntuu rasvoittuvalta niin laittaa salisyylihappoa sisältävää kasvovettä.
Pysyy mustapäät lähes kokonaan poissa.
Ennen nypläsin ja nypin ja käytin laastareita ja vaikka mitä kikkoja mutta eipä auttanut. Ainoa mikä on näkyvästi tuonut tuloksia on kuorintanaamio joka sisältää vaikka mitä sheavoita yms kosteuttavaa.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 09:24"]Jos iho tuntuu rasvoittuvalta niin laittaa salisyylihappoa sisältävää kasvovettä.
[/quote]
Osaisiko joku vinkata hyvää (ja mieluummin kohtuuhintaista jos sellainen löytyy) salisyylihappoa sisältävää kasvovettä.
Tai jos jollain on tiedossa hyvä ihonhoitosarja ongelmaiholle (pintakuiva, atopiaa, ja aikuisiän akne). Avène Cleanance on nyt käytössä mutta jos parempi löytyy, mielelläni kokeilisin.
Niin ja itse aiheeseen, Nivean lappuja tuli käytettyä parikymppisenä kun iho-ongelmat rajoittuivat mustapäihin. Nyt en enää uskalla kokeillakaan, vaikka tarvetta kyllä olisi.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 09:59"][quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 09:24"]Jos iho tuntuu rasvoittuvalta niin laittaa salisyylihappoa sisältävää kasvovettä.
[/quote]
Osaisiko joku vinkata hyvää (ja mieluummin kohtuuhintaista jos sellainen löytyy) salisyylihappoa sisältävää kasvovettä.
Tai jos jollain on tiedossa hyvä ihonhoitosarja ongelmaiholle (pintakuiva, atopiaa, ja aikuisiän akne). Avène Cleanance on nyt käytössä mutta jos parempi löytyy, mielelläni kokeilisin.
Niin ja itse aiheeseen, Nivean lappuja tuli käytettyä parikymppisenä kun iho-ongelmat rajoittuivat mustapäihin. Nyt en enää uskalla kokeillakaan, vaikka tarvetta kyllä olisi.
[/quote]salisyylihaposta en tiedä mutta kokeile ruusuvettä! Ei kuivata, sopii herkällekin iholle, supistaa huokoset ja tuoksuu ihanalta.
Yäk nuo youtube-videot! Mutta tämän ketjun ansiosta muistin että mulla on noita Nivean lappuja kylppärin kaapissa ja nyt istun lappu nenällä :) Mustapäitä on tosi paljon...
Ja mäkin kuulisin mielelläni noita kasvovesi- ja naamiovinkkejä, myös hyvä öljy kasvojen kosteutukseen olisi kiva löytää!
mulla on mustapäitä poskissa nenänvieressä/silmien alla, toimiikohan noi siihen?
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 15:59"]
Yäk nuo youtube-videot! Mutta tämän ketjun ansiosta muistin että mulla on noita Nivean lappuja kylppärin kaapissa ja nyt istun lappu nenällä :) Mustapäitä on tosi paljon...
Ja mäkin kuulisin mielelläni noita kasvovesi- ja naamiovinkkejä, myös hyvä öljy kasvojen kosteutukseen olisi kiva löytää!
[/quote]No kerro lähtikö ne mustapäät laastarilla!
^ Päältä lähti ihan kiva kerros, mutta eihän se kaikkea poista. Harkitsen kosmetologilla käyntiä, olisi ihanaa saada mustapäätön nenä :)
Tietääkö kukaan hyvää hajusteetonta kuorinta ainetta kasvoille ja keholle? Käytän acon (apteekista) merkkistä yhtä kasvokuorintaa ja se on ihan.ok.... Mutta tarvitsisin myös kainaloille yms.
Mun kurjassa nenässä alkoi couperosa-punoitus noiden lappujen jälkeen :(
En suosittele herkkäihoisille.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 16:44"]
Tietääkö kukaan hyvää hajusteetonta kuorinta ainetta kasvoille ja keholle? Käytän acon (apteekista) merkkistä yhtä kasvokuorintaa ja se on ihan.ok.... Mutta tarvitsisin myös kainaloille yms.
[/quote]
etsi googlella ""Homemade exfoliators"" , tuosta voit aloittaa.
http://skincare.allwomenstalk.com/amazing-homemade-exfoliators
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 16:21"]^ Päältä lähti ihan kiva kerros, mutta eihän se kaikkea poista. Harkitsen kosmetologilla käyntiä, olisi ihanaa saada mustapäätön nenä :)
[/quote]
ne valitettavasti palaa takaisin jo muutaman päivän kuluessa. Ainakin mulla.
[quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="08.06.2014 klo 16:44"]
[/quote]
etsi googlella ""Homemade exfoliators"" , tuosta voit aloittaa.
http://skincare.allwomenstalk.com/amazing-homemade-exfoliators
[/quote]
Kiitos vinkistä!
Olen kuullut, että välillä kasvoihin saattaa jääniä pieniä "kuoppia" niihin kohtiin mistä mustapäät ovat ironneet...totta vai ei?
Ei toi irroita mustapäitä, vaan "sebaceous filaments", mitä sit onkaan suomeks. Aika harvalla oikeasti on mitään mustapäitä ees.
http://www.skinphorea.com/skinphorea/why-do-i-keep-getting-blackheads-o…
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 04:24"]
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 04:15"]
Kasille tiedoksi, mikäli siis mustapäärautaa, sitä sellaista metallista tikkua jossa on molemmissa päissä "rinkulat", tarkoitit niin niitä löytyy ainakin the body shopista :)
[/quote]
youtubessa on paljon videoita joissa demonstroidaan, laita hakusanaksi comedone extractor.
Kysymys kuuluu: Miten sitä käytetään?! En ole vieläkään ymmärtänyt..
[/quote]