Ah tätä nautintoa; Nivean mustapäälaastarit!!
Kuorin äsken nenäni ja iskin siihen huuhtelun jälkeen yhden tuollaisen laastarin. 10 minuuttia ja otin pois; voi sitä autuutta kun näkee, miten puhdas nenästä tuleekaan ja kaikki paska (karvat, valkopäät, mustapäät, talitöhnä) on kiinni laastarissa!!!!! Kunpa olisi suurennuslasi, niin voisi ihailla noita oksetuksia! :D
Laastarit sisältävät sitruunahappoa tehoaineena ja niitä saa ainakin Citymarketeista. Hintaa 6€ pintaan, paketissa on nenälaastareiden lisäksi leukalaastareitakin.
Kommentit (60)
Kun olin töissä eräässä pikkufirmassa, yksi hommani oli kirjoitella keskustelupalstoille aloituksia firman tuotteista. Sitten kommentoin niitä asiantuntevasti ja tietysti kehuvasti. Joskus kysyin jonkun kysymyksen aiheesta ja itse vastasin siihen, että "se ja se tuote on ihan loistava, sieltä ja sieltä ainakin sitä saa, eikä maksa paljoa".
Tuli vaan mieleeni.
Kun olin töissä eräässä pikkufirmassa, yksi hommani oli kirjoitella keskustelupalstoille aloituksia firman tuotteista. Sitten kommentoin niitä asiantuntevasti ja tietysti kehuvasti. Joskus kysyin jonkun kysymyksen aiheesta ja itse vastasin siihen, että "se ja se tuote on ihan loistava, sieltä ja sieltä ainakin sitä saa, eikä maksa paljoa".
Tuli vaan mieleeni.
Mä muuten mainostan eri sivuilla työpaikkanintuotteita ihan ilmaiseksi. Ja mainostaan vaan niitä joista tykkään. Mutta fiksumpi saa rahaa tästä.
piti tämän takia ihan mennä peilin eteen. Ei ollut mustapäitä, mutta ryppyjä kyllä. Olin jo ihan unohtanut tuon nuoruuden, joten on tässä vanhenemisessa hyviäkin puolia, mustapäitä ei ole :D
Kosmetologi höyryttää 20 min ihoa ennen mustapäiden poistoa ja SILTI saa käyttää jonkin verran voimaakin että mustikset irtoavat. Eli varmaan maalaisjärjellä jo tajuaa ettei jokin tarralappu tyhjennä kunnolla huokosia!
ei ole hyväksi, kuivattaa järjettömästi ihon pintaa.
Joskus nuorena käytin noita, toimi!
Kosmetologi höyryttää 20 min ihoa ennen mustapäiden poistoa ja SILTI saa käyttää jonkin verran voimaakin että mustikset irtoavat. Eli varmaan maalaisjärjellä jo tajuaa ettei jokin tarralappu tyhjennä kunnolla huokosia!
Jos jotain puolikasta mustapään talia jää lappuun, niin jo ollaan tyytyväisiä. Mutta ei se kyllä millään muotoa ole pintakuivalle iholle hyväksi eikä tee mitään "syväpuhdistusta", kun huokoset ovat tarpeeksi pienet ja mustapäät tiukassa. Ihotautilääkäri kielsi minua käyttämästä noita, kun näki kerran nenäni, josta pystyi vetelemään irti kuivaneita ihosuikaleita tuollaisen laastarin jäljiltä.
Varmasti joku rasvaisella iholla ja suurilla huokosilla, joissa on pehmeää talia, varustettu voi käyttää noita jos kosmetologiin ei ole varaa.
Maidosta ja liivatejauheesta tekemällä seoksen ja lämmittämällä sitä 15 sekuntia mikrossa, saa aivan yhtä toimivan aineen. levitä nenään ja anna kuivua, sen jälkeen revi pois. Halpaa ja toimivaa.
Olen käyttänyt tuotetta vuosia, joten tiedän mistä puhun.T. Nainen 40+, pintakuiva sekaiho
Olisko niin että käyttö myös ruokkii niiden tuloa?
t: 43v
Jos jotain puolikasta mustapään talia jää lappuun, niin jo ollaan tyytyväisiä. Mutta ei se kyllä millään muotoa ole pintakuivalle iholle hyväksi eikä tee mitään "syväpuhdistusta", kun huokoset ovat tarpeeksi pienet ja mustapäät tiukassa. Ihotautilääkäri kielsi minua käyttämästä noita, kun näki kerran nenäni, josta pystyi vetelemään irti kuivaneita ihosuikaleita tuollaisen laastarin jäljiltä.
Varmasti joku rasvaisella iholla ja suurilla huokosilla, joissa on pehmeää talia, varustettu voi käyttää noita jos kosmetologiin ei ole varaa.
kun kerran laastarit on ollut niin hc käytössä että lääkäritkin kieltää käytön.. Tiesitkö että alkoholiakin voi käyttää kohtuudella?
ja muillekin käyttöohjeista; minäpäs kokeilenkin noita. Ei se ota, jos ei annakaan, ja ainahan se voi tehotakin !
Joskus olen toivonut, että joku keksisi semmoisen mini-imurin, jolla voisi imuroida mustapäät pois vaikeistakin paikoista...;)
Nykyään puhdistan ja hoidan ihoani hyvin, mutta en näplää sitä turhaan. Mulla on pintakuiva sekaiho ja pienet ihohuokoset ja puristelemalla vain pahensin tilannetta.
Olen käyttänyt tuotetta vuosia, joten tiedän mistä puhun.T. Nainen 40+, pintakuiva sekaiho
Olisko niin että käyttö myös ruokkii niiden tuloa?
t: 43v
ei ole.
Tämä tuote tekee ihmeitä iholle!
http://www.lookfantastic.net/dermalogica-daily-microfoliant-75gm/103626…
Usko tai älä, kunnon vanha Eri Keeper liima toimii ihan samoin kuin nuo nenäliuskat.
Sivele ohut kerros ja anna kuivua kunnes on läpinäkyvää ja kuori pois.
Laita leukaan, nenään, otsaan jne.
Vihdoin löysin jonkun tuotteen epäpuhtauksille!!! Mikä tuotteen nimi on?:)
Tuttu tunne, mun lemppareita! Aah,ihanaa.... Kaikesta sitä nautintoa voi saada. :P
Kasille tiedoksi, mikäli siis mustapäärautaa, sitä sellaista metallista tikkua jossa on molemmissa päissä "rinkulat", tarkoitit niin niitä löytyy ainakin the body shopista :)
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 04:15"]
Kasille tiedoksi, mikäli siis mustapäärautaa, sitä sellaista metallista tikkua jossa on molemmissa päissä "rinkulat", tarkoitit niin niitä löytyy ainakin the body shopista :)
[/quote]
Kysymys kuuluu: Miten sitä käytetään?! En ole vieläkään ymmärtänyt..
Tuli vaan mieleeni.